Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@06:25:06 GMT

دستگیری تولیدکنندگان داروهای تقلبی

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۸۴۹۹۳

دستگیری تولیدکنندگان داروهای تقلبی

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ علی علیشاهی اظهار کرد: با دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی با همکاری سایر همدستانش در کارگاهش واقع در استان البرز دارو‌های دامی تقلبی تولید و به بازار مصرف عرضه می‌کند، بررسی موضوع در دستورکار تیمی از ماموران معاونت مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی پلیس پایتخت قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: تحقیقات پلیسی حکایت از این داشت، متهمان با احداث کارگاهی در درون ویلا باغ، کالای اصلی یکی از شرکت‌های صاحب امتیاز را خریداری و پس از اضافه کردن مقداری سبوس و کاه به دارو‌های دامی، مجددا بسته بندی و با نام همان شرکت مجدداً روانه بازار مصرف دام که اکثراً در استان‌های شمالی کشورهستند، می‌کنند.

این مقام انتظامی افزود: با تکمیل تحقیقات اطلاعاتی، نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی ناحیه ۳۲ تهران قرار گرفت و با اخذ نیابت قضائی تیمی از ماموران برای دستگیری متهمان و بازرسی از مخفیگاه آنان به استان البرز اعزام شد.

وی خاطرنشان کرد: پس از مراقبت‌های ویژه پلیسی و اطمینان از حضور متهمان در داخل کارگاه، هر ۳ آن‌ها در یک عملیات پلیسی دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه شان ۴ هزار و ۹۲۰ کیلو انواع داروی دامی غیر مجاز و تقلبی کشف شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در ادامه تحقیقات پلیسی ماموران به دست آمد که متهمان کارگاه دیگری در شهرستان تاکستان استان قزوین نیز احداث و مقداری دارو دامی تقلبی نیز در این مکان پنهان کرده اند.

سرهنگ علیشاهی در ادامه با بیان اینکه در این مکان نیز ۳ هزار و ۸۰ کیلو داروی دامی تقلبی کشف شد، افزود: در مجموع ۸ تن داروی دامی تقلبی در دو عملیات کشف و هر ۳ متهم به صراحت به جرایم ارتکابی اعتراف کردند.

وی با اشاره به اینکه عرضه این نوع دارو‌های تقلبی به طور غیر مستقیم با سلامت عموم شهروندان ارتباط دارد، بیان داشت: کارشناسان ارزش تقریبی کل کالا‌های کشف شده را بیش از ۱۱ میلیارد ریال برآورد کرده اند.

معاون مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی پلیس پایتخت خاطر نشان کرد: تحقیقات برای کشف سایر جزئیات پرونده ادامه دارد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۴۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقین زورگیر باهوشیاری واحد گشت عملیات+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ صادق ضرونی سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: در پی افزایش سرقت به صورت زورگیری وموبایل قاپی در محدوده فرشته الهیه با آموزش واحدهای گشتی سارقین درحین سرقت وتعقیب و گریز با هوشیاری واحد گشتی باشلیک به لاستیک موتور دستگیر شده وبه کلانتری ۱۰۱ تجریش انتقال شدند.

وی با اشاره به اینکه ماموران گشت زنی های محسوس و نامحسوس در این محدوده فعال شد افزود: روز دهم اردیبهشت در گشت زنی های هدفمند ماموران به موتورسیکلت لاکی اقدام به موبایل قاپی در مقابل مامورین می‌کنند ومتواری می‌شوند که پس از تعقیب گریز لاستیک موتور را مورد اصابت گلوله قرارداده وموفق به دستگیر کردن سارقین شدند.

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران بزرگ تصریح کرد: در بررسی اولیه از متهمین ۳ عدد گوشی آیفون ویک عدد قمه وسلاح غیر متعارف کشف گردید متهمین در تحقیقات اولیه به جرم خود و سرقت اشیاء قیمتی خصوصاً تلفن همراه اعتراف کرد.

سرهنگ ضرونی در پایان به اعتراف متهم به ۱۰ فقره سرقت مشابه و شناسایی مال باختگان اشاره کرد و افزود: پرونده تا کنون دارای ۴شاکی بوده و تحقیقات بیشتر جهت کشف جرائم احتمالی متهمین ادامه دارد. ومتهمین تحویل پایگاه یکم اگاهی شدند.

کد خبر 6093054

دیگر خبرها

  • قاتل سریالی در دام پلیس| او قربانیایش را در بزرگراه رها می‌کرد
  • تعطیلی دانشگاه لهستانی به جرم فروش مدرک/ مدیران سیاسی و نظامی مشتریان مدرک تقلبی بودند
  • دستگیری سارقان زورگیر خیابان فرشته+ فیلم
  • دستگیری سارقان زورگیر باهوشیاری پلیس +فیلم
  • دستگیری سارقان زورگیر باهوشیاری واحد گشت عملیات+ فیلم
  • دستگیری سارقین زورگیر باهوشیاری واحد گشت عملیات+ فیلم
  • دستگیری ۲۲ نفر از عوامل درگیری و تیراندازی در هویزه
  • دستگیری ۲۲ نفر از عوامل تیراندازی در هویزه
  • دستگیری ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی در هویزه
  • دستگیری ۵ نفر در ارتباط با قتل بازپرس سابق در آمل