Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@09:18:03 GMT

همایش ناظم‌الاطبا به سال آینده موکول شد

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۸۵۰۲۷

همایش ناظم‌الاطبا به سال آینده موکول شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا علیزاده بعدازظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص زمان برگزاری همایش ناظم‌الاطبا کرمانی بیان داشت: همایش ناظم‌الاطبا کرمانی که قرار بود در تاریخ ۱۴ دیماه سال جاری برگزار شود به دلیل شهادت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی برگزار نشد.

وی افزود: بر طبق دبیرخانه مفاخر فرهنگی کرمان برگزاری این همایش به سال آینده موکول شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: پس از بحث و تبادل نظر پیرامون این همایش اعضای کمیته برگزاری همایش ناظم‌الاطبا تاریخ هفتم خرداد ۱۳۹۹ را برای برگزاری همایش فوق در نظر گرفتند.

علیزاده در بخش دیگری از سخنان خود به ششمین برنامه انتخاب و معرفی پایتخت کتاب ایران اشاره کرد و افزود: شهرستان‌های بم و رفسنجان به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.

وی یادآور شد: در ششمین دوره از انتخاب و معرفی پایتخت کتاب ایران شهرهای مختلف آثار و مستندات خود را به دبیرخانه مرکزی ستاد هماهنگی شهرها و روستاهای دوستدار کتاب معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال کردند.

علیزاده اظهار داشت: دبیرخانه این رویداد بزرگ از بین ۱۶۳ شهر، شهرهای معرفی شده ۳۸ شهر را برای راه یابی به مرحله نیمه نهایی معرفی کرد که نام دو شهرستان بم و رفسنجان استان کرمان هم در میان آنان مشاهده می‌شود.

وی افزود: بهمن ماه سال جاری شهرهای راه یافته مورد داوری قرار خواهند گرفت و در نهایت یک شهر به عنوان پایتخت کتاب ایران و چهار شهر خلاق در زمینه کتابخوانی معرفی خواهند شد.

علیزاده گفت: شهرهای راه‌یافته به مرحله نیمه نهایی شامل ارومیه، شهررضا، تبریز، میاندوآب، گناوه، کاکی، برازجان، کنگان، خورموج، شهرری، سربیشه، سبزوار، بجنورد، دزفول، رامهرمز، مرودشت، جهرم، فسا، شیراز، اوز، اردکان سپیدان، بم، رفسنجان، اسلام‌آباد غرب، لاهیجان، کوه دشت، خرم‌آباد، بهشهر، آمل، ساری، بابل، بندرعباس، بندر کنگ، سیریک، همدان، تفت، اردکان، اشکذر هستند.

کد خبر 4836782

منبع: مهر

کلیدواژه: طرح پایتخت کتاب ایران معرفی کتاب کتاب اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان بارش برف دهه فجر بوشهر سیل سیستان و بلوچستان گرگان قزوین تعطیلی مدارس شهرکرد ایلام شیراز انتخابات 98 خطبه های نماز جمعه بیرجند قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۵۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش پیاده روی در طبیعت بهاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، این همایش به مناسبت هفته سلامت در دهستان آدران، برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در دیواندره
  • معرفی نیروی مستعدجویای کار به شرکت‌های حاضر در نمایشگاه ایران هلث
  • معرفی یمن به عنوان مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • برگزاری همایش پیاده روی در طبیعت بهاری
  • معرفی نیروی مستعد جویای کار به شرکت‌های حاضر در نمایشگاه ایران‌هلث‌
  • تا پایان سال آینده تهران ۷۵۰۰ اتوبوس فعال خواهد داشت
  • استان‌های برتر اجرای پویش ستاره‌های زمین معرفی شدند
  • اماکن مرتبط با مقاومت در کتاب‌های درسی معرفی شوند
  • منافی: انتخاب سرمربی پرسپولیس باید به پایان فصل موکول شود
  • برگزاری نشست دبیران کانون‌ خدمت رضوی شهرهای مازندران