Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در تمرین حاضر شد و با پاتوسی هافبک اهل آفریقای جنوبی دیدار و گفت‌وگو کرد. تاریخ انتشار: 17:21 - 07 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۱۰۰۶

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از روابط عمومی باشگاه فولاد خوزستان، تمرینات شاگردان نکونام ساعت ۱۱ صبح امروز در زمین شماره ۲ باشگاه و به مدت ۱۰۰ دقیقه پیگیری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*پیش از شروع جلسه تمرینی امروز، جواد نکونام بازیکنان تیم را جمع و برای آنها درباره اهمیت بازی‌های لیگ برتر و دیدار‌های پیش‌رو صحبت کرد.

*پس از صحبت‌های سرمربی، بازیکنان ابتدا تمرینات بدنسازی را زیر نظر بدنساز اسپانیایی پشت سر گذاشتند و سپس به انجام کار‌های تاکتیکی زیر نظر کادرفنی پرداختند. حسین کعبی و مهدی هاشمی نسب دو مربی تیم در این بخش، پابه‌پای بازیکنان تمرین کردند.

*چهار دروازه‌بان تیم زیرنظر نادر غبیشاوی برنامه‌های تخصصی خودشان را پشت سرگذاشتند.

*در پایان تمرین امروز، بازیکنان به سه گروه تقسیم شدند و به فوتبال درون تیمی پرداختند.

*سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در تمرین حاضر شد و از نزدیک نظاره‌گر عملکرد بازیکنان تیم بود. آذری در حاشیه این تمرین با پاتوسی هافبک اهل آفریقای جنوبی دیدار و گفت‌وگو کرد.

همچنین اکبر مهدی‌پور کاپیتان سابق فولاد خوزستان میهمان ویژه تمرین امروز بود. جواد نکونام و دیگر اعضای کادرفنی که با مهدی‌پور در تیم‌های مختلف هم‌بازی بودند، برخورد گرمی با او داشتند و دقایقی به مرور خاطرات گذشته پرداختند.

بیشتر بخوانید: نکونام: نباید همه خواسته‌های AFC و فیفا را قبول کنیم

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فولاد خوزستان فولاد خوزستان لیگ برتر فوتبال جواد نکونام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۵۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان جنجال و نگرانی بزرگ نکونام در استقلال

ماشاریپوف هافبک ازبک استقلال شب گذشته به تهران برگشت و در تمرین امروز این تیم شرکت کرد.

جلال الدین ماشاریپوف هافبک ازبکستانی استقلال پس از بازی جمعه شب آبی‌پوشان مقابل شمس آذر قزوین در هفته بیست و چهارم لیگ برتر به دوبی رفت.

دلیل بدون اطلاع ترک کردن ایران توسط ماشاریپوف این بوده که پاسپورت هافبک استقلال به خاطر فیفادی و انجام بازی‌های ملی برای تیم ملی ازبکستان پیش خود ماشاریپوف بوده است. او به باشگاه اعلام کرده برای آوردن خانواده‌اش به دوبی سفر می‌کند.

ماشاریپوف با پیگیری‌های باشگاه استقلال دیشب (دوشنبه) به ایران بازگشت و هم‌اکنون در تمرین استقلال حضور دارد.

tags # استقلال ، ماشاریپوف سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • ابهام درباره حضور ۲ پرسپولیسی مصدوم
  • اجرای برنامه های تاکتیکی پرسپولیس پس از جلسه اوسمار با بازیکنان
  • دمتان گرم و ممنون نکونام و استقلال!
  • کاپیتان سابق پشت فولاد درآمد: با هم‌قوی‌تریم
  • عکس‌| نکونام و استقلالی‌ها میزبان یک هوادار خاص
  • جواد نکونام یک استقلالی را به آرزویش رساند + عکس
  • رضاییان: هواداران بیایند تا فولاد بماند
  • مدیرعامل فولاد شکایت مهدی رحمتی را تکذیب کرد
  • پایان جنجال و نگرانی بزرگ نکونام در استقلال