Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@18:41:02 GMT

مشکلات واحدهای تولیدی کلاله بررسی شد

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۸۵۲۱۹

مشکلات واحدهای تولیدی کلاله بررسی شد

ابراهیم کریمی روز دوشنبه در حاشیه جلسه کارگروه استانی تسهیل و رفع موانع تولید گلستان که در کلاله تشکیل شد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: در این جلسه، مشکلات و موانع تولید ۱۳ مجموعه تولیدی و صنعتی مورد بررسی قرار گرفت و مشخص شد که برخی از این مشکلات به کندی و یا توقف فعالیت واحدهای مذکور منجر شده‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت : بخش عمده مشکلات بررسی شده در عرصه صنعتی، تولیدی، گردشگری و کارخانجات تولید آجر در ارتباط با تامین اجتماعی، شرکت گاز و دستگاه‌های اجرایی دیگر بودند که برای همه این واحدها و شرکت‌ها مصوبات لازم از کارگروه اخذ شد.

 رئیس کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان گلستان خاطرنشان کرد: با اجرای این مصوبات بخش عمده‌ای از مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی در ارتباط با استمهال معوقات بانکی، تسهیلات جدید و مشکلاتشان با تامین اجتماعی بزودی مرتفع خواهد شد.

وی ادامه داد: در این نشست مقرر شد که سه مورد از مشکلات واحدهای تولیدی کلاله که با مسائل خاصی روبر هستند در سه روز آینده در مرکز استان مورد بررسی بیشتری قرار گیرد .

کریمی گفت: همه مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید را به دقت رصد می‌کنیم و تا حصول نتیجه نهایی پیگیر امور هستیم تا شرایط خوبی برای رونق و توسعه فعالیت‌های اقتصادی شهرستان کلاله فراهم شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان در ادامه به جلسات و فعالیت‌های اخیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید گلستان اشاره کرد و گفت: روزهای دوشنبه هر هفته به تشکیل جلسه این کارگروه در مراکز شهرستاهای استان اختصاص دارد و تاکنون علاوه بر کلاله، در شهرستان‌های گمیشان، آزادشهر و مینودشت تشکیل شده است.

کریمی به مزایای برپایی جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در شهرستان‌های گلستان اشاره کرد و گفت: با این اقدام، مشکلات تولیدکنندگان و فعالان صنایع در شهرستان‌های مختلف در کمترین زمان ممکن و در شهرستان خودشان حل و فصل می شود.

 در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید گلستان در کلاله که با حضور تنی چند از مدیران کل، مدیران شهرستانی و جمعی از تولیدکنندگان برگزار شد، علی رزاقی معاون فرماندار کلاله در سخنانی گفت: این شهرستان با یک هزار و ۷۵۳ کیلومترمربع وسعت و ۱۳۰هزار نفر جمعیت، از ظرفیت بالقوه در عرصه‌های تولیدی، صنعتی و کشاورزی برخوردار است.

وی تاکید کرد: با شناسایی ظرفیت‌ها ، برنامه‌ریزی کارآمد، تلاش روزافزون و جذب سرمایه گذاران می‌توان زمینه توسعه و رونق شهرستان کلاله را فراهم کرد.

معاون فرماندار کلاله با بیان اینکه واحدهای تولیدی و صنعتی این شهرستان به خاطر مشکلاتی که دارند به سختی کار میکنند که با اندکی حمایت میتوان زمینه کار، اشتغال و تولید این شهرستان را رونق بخشید.

خداقلی بایندری رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت کلاله نیز اعلام کرد: در این شهرستان ۳۱ واحد تولیدی با چهار هزار و ۴۱۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری و اشتغال ۴۵۰ نفر مشغول فعالیت هستند.

شهرستان کلاله با بیش از ۱۳۰ هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است.

برچسب‌ها رونق تولید اشتغال زایی گلستان کلاله

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رونق تولید اشتغال زایی گلستان کلاله رونق تولید اشتغال زایی گلستان کلاله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۵۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مشکلات اتباع شهرستان برخوار 

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری اصفهان روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ جلسه ای پیرامون مشکلات اتباع و مهاجرین خارجی ساکن شهرستان برخوار و بررسی عملکرد شهرستان در حوزه ساماندهی اتباع خارجی برگزار شد.

این نشست با حضور فرماندهی و مسولین انتظامی شهرستان در اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری اصفهان برگزار گردید. 

 دراین جلسه مهدی معینی مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری اصفهان با بیان ادامه دار بودن طرح ساماندهی اتباع خارجی استان از زحمات پرسنل نیروی انتظامی شهرستان تقدیر و تشکر نمود.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • تسهیلات و نبود نقدینگی عمده مشکلات واحد‌های صنعتی در قوچان است
  • برترین واحدهای تولیدی استان در جشنواره امتنان معرفی شدند
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از دو واحد تولیدی در ارومیه
  • رفع موانع صادرات واحدهای تولیدی در استان تهران پیگیری شود
  • رفع موانع تولید در مسیر تحقق شعار سال با نگاه مسأله محور
  • مشکلات و موانع تولیدکنندگان شهرک های صنعتی استان تهران بررسی شد
  • تجلیل از هنرمندان نمونه فعال در واحدهای تولیدی فعال صنایع دستی
  • حرکت چرخه تولید موجب رونق اقتصادی می‌شود
  • رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری اصفهان
  • بررسی مشکلات اتباع شهرستان برخوار