Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-30@16:08:02 GMT

کمک معیشتی فردا سه شنبه واریز می‌شود

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۸۵۶۱۵

کمک معیشتی فردا سه شنبه واریز می‌شود

سومین مرحله حمایت معیشتی فردا شب (سه شنبه) به حساب ۱۹ میلیون خانوار واریز می‌شود.

به گزارش ایسنا، طبق اعلام سازمان برنامه و بودجه با توجه به تعطیلی روز چهارشنبه، سومین مرحله از حمایت‌های معیشتی ساعت ۲۴ فردا شب (۸ بهمن) به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.

کمک‌های معیشتی به تناسب بعد افراد خانوار پرداخت‌ خواهد شد؛ به‌گونه‌ای که برای خانوارهای تک‌نفره ۵۵ هزار تومان، دو نفره ۱۰۳ هزار تومان، سه نفره ۱۳۸ هزار تومان، چهارنفره ۱۷۲ هزار تومان و پنج نفره و بیشتر ۲۰۵ هزار تومان واریز انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته سخنگوی سازمان برنامه و بودجه، در این مرحله ۷۵۷ هزار و ۳۲۴ خانوار دیگر که درخواست بررسی مجدد آنها از سوی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی تایید شده، حمایت معیشتی مرحله اول و دوم و سوم را همزمان فردا شب دریافت خواهند کرد. بر این اساس، مجموع خانوارهای دریافت کننده حمایت معیشتی به ۱۸میلیون و ۹۹۷ هزار و ۹۶ خانوار رسیده است.

طبق اعلام وی، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنان در حال ارزیابی سایر درخواست ها بوده و امکان تایید تعداد بیشتری از این خانوارها در ماه های آتی وجود دارد و در هر مرحله که خانوارها از سوی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی مورد تایید قرار بگیرند حمایت معیشتی از مرحله نخست برای آنها محاسبه و واریز خواهد شد.

این در حالی است که یارانه نقدی ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومانی هم مطابق ماه قبل بیستم بهمن ماه واریز خواهد شد.

اما طبق آخرین مصوبات کمیسیون تلفیق مجلس قرار بر این است که از سال آینده پرداخت یارانه نقدی و معیشتی طی یک مرحله انجام شده و به ازای هر نفر ۷۲ هزار تومان پرداخت شود.

در حال حاضر حدود ۷۸ میلیون نفر یارانه نقدی و از بین آنها ۶۰ میلیون نفر کمک معیشتی دریافت می کنند که در سال آینده به مجموع ۷۸ میلیون نفر یارانه یکسان اختصاص پیدا می کند.

لینک کوتاه: asriran.com/002yxW

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: کمک معیشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۵۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فردا مدارس خوزستان تعطیل شد

بر اساس اعلام ستاد مدیریت بحران استان خوزستان مدارس نوبت صبح فردا _سه شنبه یازدهم اردیبهشت_ در برخی شهرهای خوزستان غیر حضوری شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل مدیریت بحران و بر اساس اعلام دبیر کارگروه اضطرار آلودگی هوا با توجه به وضعیت وقوع پدیده گردوغبار و پیش‌بینی احتمال تداوم آن، فردا_سه شنبه یازدهم اردیبهشت_ کلیه مقاطع تحصیلی اعم از پیش دبستان، دبستان، راهنمایی و دبیرستان در نوبت صبح شهرستان‌های اهواز، کارون، باوی، آبادان، خرمشهر و شادگان به‌صورت غیرحضوری اعلام شدند

کد خبر 749209

دیگر خبرها

  • تدوین لایحه حمایت از حقوق پرستاران با هدف بهبود معیشت
  • تعلیق یارانه دانشگاه «سیانس پو» پاریس پس از حمایت دانشجویان از فلسطین
  • فردا مدارس خوزستان تعطیل شد
  • فال انبیا فردا سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خرید ۱۵ هزار میلیاردی اصفهانی‌ها در طرح فجرانه
  • جزئیات طرح «یسنا» یارانه ویژه مادران باردار + مبلغ و نحوه استعلام
  • وزش باد نسبتا شدید فردا و پس فردا در قم
  • فردا قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • فال انبیا فردا یک‌شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام