Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،  جواد وظیفه‌شناس دبیر کارگروه همیاری و خدمات‌رسانی ستاد دهه فجر گلستان در نشست با خبرنگاران گفت: این دامداری‌ها با مشارکت آستان قدس رضوی، کمیته امداد امام خمینی (ره) و گروه‌های جهادی با اعتبار بیش از ۷۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جواد وظیفه‌شناس افزود: پس از بهره برداری این دامداری‌ها از ۱۳ بهمن به هر خانوار سیل‌زده ۲۰ تا ۲۵ رأس دام سبک اصلاح نژاد شده تحویل داده می‌شود.


وظیفه شناس، برپایی جشن ازدواج زوج‌های تحت پوشش کمیته امداد در ایام دهه مبارک فجر را از دیگر برنامه‌های این کارگروه اعلام کرد و گفت: جشن ازدواج ۱۳۶ زوج مددجو ۱۶ بهمن، متمرکز در شهرستان آزادشهر برگزار می‌شود. به این زوج‌ها ۵۴۷ میلیون تومان کمک نقدی انجام شده است.


ان‌های پیام / فا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سیل گلستان کمیته امداد آستان قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۵۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۶ درصد از راه‌های روستایی شهرستان طارم آسفالت شده است

ایسنا/زنجان رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای طارم گفت: به لحاظ طول راه در شهرستان طارم ۶۵ درصد راه‌ها آسفالت شده و ۳۵ درصد از راه‌های شهرستان خاکی هستند.

حمیدرضا نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، درباره وضعیت آسفالت راه‌های روستایی در شهرستان طارم، اظهار کرد: از لحاظ جمعیتی ۹۶ درصد راه‌های روستایی طارم دارای آسفالت هستند و به لحاظ طول راه نیز در شهرستان طارم ۶۵ درصد راه‌ها آسفالت شده و ۳۵ درصد از راه‌های شهرستان خاکی هستند.

وی افزود: راه‌های روستایی فاقد آسفالت روستاهایی با جمعیت زیر بیست خانوار هستند و پروژه‌های روستاهای بالای بیست خانوار مربوط به روستاهای زرنی با ۷ کیلومتر، تازه‌کند با ۸ کیلومتر، روستای سرخ‌آباد به طول ۱۳.۵ کیلومتر و مسیر نوکیان به ماسوله است.

او تصریح کرد: پروژه مسیرهای نام برده فعال هستند و به دلیل کمبود اعتبار، با کندی پیش می‌روند و با تامین اعتبار تکمیل خواهند شد. در حال حاضر برای روستاهای زیر بیست خانوار برنامه‌ای وجود ندارد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان طارم خاطرنشان کرد: در شهرستان طارم آسفالت برخی از روستاهای بالای بیست خانوار همچون هندی‌کندی، گوهر، ارشت و رزه‌بند _ قاضی‌بلاغی آسفالتی با عمر بالای بیست و پنج سال دارند که درصورت تامین اعتبار روکش مجدد خواهند شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۹۶ درصد از راه‌های روستایی شهرستان طارم آسفالت شده است
  • تجلیل از دانش آموز وظیفه شناس کوچصفهانی
  • آئین تجدید میثاق با شهدا در گناوه برگزار شد
  • جمعیت خانه‌ندار‌ها
  • (ویدئو) خفاش‌ها نباشد دیگر از قهوه خبری نیست!
  • آغاز دور جدید تمرینات پاراتکواندو با حضور ساعی و رحیمی
  • درخواست بهسازی و مرمت راه عشایری قره داغ اهر ارسباران
  • رد رشوه از سوی مامور وظیفه شناس فراجا در ریگان
  • احشام اهالی ۲۴ روستای گلستان از جنگل خارج شد
  • برخورداری بیش از ۵ هزار خانوار روستایی با اتمام طرح آبرسانی به مجتمع ۱۰۶ روستایی زون چایپاره