Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، ذبیح الله مجاهد سخنگوی طالبان دقایقی پیش به تشریح جزئیات سرنگونی هواپیمای نظامی متعلق به تروریست‌های آمریکایی در ولایت غزنی افغانستان پرداخت.

سخنگوی طالبان در این بیانیه آورده است که هواپیمای سرنگون شده حامل نیروهای آمریکایی روز دوشنبه در حال انجام مأموریت جاسوسی در آسمان غزنی سقوط کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بیانیه طالبان تأکید شده است که در جریان این رویداد سرنشینان این هواپیما از جمله شماری از افسران ارشد سازمان سیا به هلاکت رسیده و اجساد آن‌ها در مجاورت لاشه هواپیما مشهود است.

برخی منابع رسانه‌ای اعلام کرده اند که این هواپیما حامل افسران سازمان سیا با استفاده از موشک دوش پرتاب «استرلا ۲» سرنگون شده است.

طالبان سرنگونی هواپیمای نظامی تروریست‌های آمریکایی را رسانه‌ای کرد

طالبان پیشتر از سرنگونی هواپیمایی خبر داه بود که ساعاتی پیش در شهرستان «ده یک» ولایت غزنی سقوط کرد.

این در حالیست که برخی منابع رسانه‌ای به نقل از طالبان اعلام کرده بودند که هواپیمای «گلف استریم» آمریکایی حامل افسران اطلاعاتی آمریکا بوده است.

گفتنی است، والی ولایت غزنی افغانستان پیشتر با صدور بیانیه ای اعلام کرد که یک فروند هواپیمای مسافربری متعلق به یک شرکت هواپیمائی خارجی دچار سانحه شده و سقوط کرده است.

بر اساس اعلام والی ولایت غزنی، هواپیمای مسافربری مذکور با ۸۳ سرنشین پس از برخورد با زمین منهدم شده و به صورت کامل سوخته است.

به گزارش اسپوتنیک، وزارت کشور افغانستان و دفتر معاون دوم رئیس جمهوری این کشور هم اکنون این سانحه را تأئید کرده اند.

کد خبر 4836910

منبع: مهر

کلیدواژه: طالبان افغانستان ولایت غزنی ایالات متحده آمریکا ایالات متحده آمریکا عراق ایران لیبی رژیم صهیونیستی دونالد ترامپ سوریه لبنان فلسطین ترکیه روسیه معامله قرن استیضاح ترامپ رجب طیب اردوغان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۵۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت خبره نظامی آمریکایی از تبادل آتش ایران و اسرائیل

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 7 اسکات ریتر خبره نظامی آمریکا به درگیری نظامی ایران و اسرائیل که با حمله اسرائیل به کنسول گری ایران در دمشق آغاز شد و حمله موشکی و پهپادی ایران به فلسطین اشغالی پایان یافت، پرداخته و می‌گوید این حمله می‌توانست ابعاد بسیار وسیع تری به خود بگیرد. تحلیل این نظامی آمریکایی را با زیرنویس فارسی می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • فرود بالگرد حامل نظامیان مجروح اسرائیلی در بیمارستان ایخیلوف+ عکس
  • وقوع انفجار در مرکز ولایت بدخشان افغانستان
  • وقوع انفجار در مرکز ولایت بدخشان
  • گیلورد گلادیاتور: رولز-رویس آمریکائی (+عکس)
  • سرنگونی ام باپه در محوطه جریمه دورتموند که داور اعتقادی به پنالتی نداشت / فیلم
  • حمله موشکی مقاومت عراق به بندر عسقلان اسرائیل/ اعلام آغاز مرحله چهارم نبرد انصارالله یمن علیه اسرائیل/ بازداشت یک نظامی آمریکا توسط روسیه/ تهدید دادگاه لاهه توسط ۱۲ سناتور آمریکایی
  • روایت خبره نظامی آمریکایی از تبادل آتش ایران و اسرائیل
  • بیانیه وزارت علوم در حمایت از دانشگاهیان آمریکایی و اروپایی
  • گروگان‌های طالبان که درباره‌شان نشنیده‌اید / چرا آمریکا ۸۰۰ پایگاه نظامی در سرتاسر دنیا دارد؟ / چرا کشور‌ها به جنگ با یکدیگر می‌روند؟ / چگونه داعش به وجود آمد؟
  • مسکو: «اوچریتینو» به تصرف روسیه درآمد