Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تونسی السیلیه قطر به بازیکنانش پیش اc رویارویی آسیایی با تیم شهر خودرو ایران هشدار داد. ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۳ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سامی طرابلسی در نشست خبری پیش از بازی تیم السیلیه برابر تیم شهر خودرو در مرحله پایانی پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا که ساعت 18:40 دقیقه فردا (سه‌شنبه) به وقت تهران در ورزشگاه عبدالله بن خلیفه باشگاه الدحیل برگزار می‌شود، اظهار داشت: ما از نظر فیزیکی و ذهنی به خوبی مهیای این بازی شدیم و امیدوارم نمایش خوبی داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید با ارائه سطح فنی متفاوت بتوانیم به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا راه یابیم.

سرمربی تیم السیلیه ادامه داد: بازی‌های لیگ ستارگان قطر با لیگ قهرمانان آسیا تفاوت دارد و به همین خاطر هرگونه اشتباهی از سوی بازیکنان در بازی فردا ممنوع است. بزرگترین سلاح ما در این بازی تمرکز ذهنی برای رسیدن به نتیجه لازم است. السیلیه برای نخستین بار است که در لیگ قهرمانان آسیا شرکت می‌کند و تجربه یک نیاز مبرم است. اگر به مرحله گروهی صعود کنیم شرایط فنی‌مان متفاوت‌تر خواهد بود.

مجدی صدیق، بازیکن تیم السیلیه نیز درباره بازی برابر شهر خودرو گفت: ما آماده این بازی هستیم و می‌خواهیم با نمایش سطح فنی مطلوب به نتیجه خوبی دست یابیم. من پیش از این با تیم‌های الغرافه، السد، الجیش و العربی در آسیا بازی کردم و تجربه کافی دارم. من عنصر مهمی برای تیم السیلیه در بازی فردا هستم و امیدوارم بتوانم موفقیت را برای تیمم به ارمغان بیاورم.

گزارش AFC از تلاش استقلال و شهر خودرو برای رسیدن به مرحله گروهی لیگ قهرمانان

انتهای پیام/

R7858/P/S3,27/CT10 واژه های کاربردی مرتبط تیم شهر خودرو لیگ قهرمانان آسیا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم شهر خودرو لیگ قهرمانان آسیا تیم شهر خودرو لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۵۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لوکیتای تمام‌نشدنی؛ لوکا مودریچ، مسن‌ترین بازیکن تاریخ رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا

مودریچ علاوه بر ارائه نمایشی خوب برابر بایرن مونیخ، با حضور در این جدال به یک رکورد تاریخی نیز دست پیدا کرد

طرفداری | شب گذشته (سه‌شنبه) و در دیداری حساس از دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۳/۲۴، دو تیم بایرن مونیخ و رئال مادرید به تساوی ۲-۲ رضایت دادند. جدال برگشت دو تیم، هفته آینده در استادیوم سانتیاگو برنابئو برگزار خواهد شد.

بایرن مونیخ ۲-۲ رئال مادرید؛ آنها شماره ۷ دارند و نمی‌بازند!

لوکا مودریچ که در دقیقه ۶۷ به جای جود بلینگام وارد زمین شد، با حضور در این دیدار، عنوان مسن‌ترین بازیکن تاریخ رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا را از آن خود کرد. لوکیتا با ۳۸ سال و 234 روز، رکورد فرانس پوشکاش را پشت سر گذاشت.

مودریچ از سال ۲۰۱۲ در رئال مادرید حضور دارد و تا به این لحظه، 118 بازی برای این تیم در لیگ قهرمانان اروپا انجام داده‌است. این هافبک کروات همچنین با تجربه ۵ قهرمانی، یکی از پرافتخارترین بازیکنان تاریخ لیگ قهرمانان نیز به حساب می‌آید.

لوکا مودریچ

 

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • لوکیتای تمام‌نشدنی؛ لوکا مودریچ، مسن‌ترین بازیکن تاریخ رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا
  • نصب برچسب و چراغ زنون : ممنوع
  • نام استقلال در لیگ قهرمانان آسیا عوض می‌شود!
  • خرید بازیکن آمریکایی توسط باشگاه ایرانی
  • بغل نویسی بر روی شیشه و بدنه خودرو ممنوع است
  • احمدعباسی: بزرگ‌ترین رؤیایم بازی در فینال جام جهانی فوتسال است
  • سخنگوی فدراسیون فوتبال: درخواست حواله خودرو برای قهرمانان فوتسال را پیگیری می کنیم
  • جزییات سهمیه ایران در لیگ نخبگان و قهرمانان
  • ستاره بارسا: بلینگام بهترین بازیکن جهان است
  • جنجال حذف ستاره از لوگوی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس