Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@11:21:18 GMT

در انتظار زلزله خفیف در ترکیب سپاهان

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۸۶۶۱۷

در انتظار زلزله خفیف در ترکیب سپاهان

تساوی مقابل ماشین سازی مطابق میل امیرقلعه نویی نبود و اینکه شاهد چند تغییر در ترکیب سپاهان باشیم، چندان عجیب نخواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان امیرقلعه نویی در شروع مجدد بازی های لیگ برتر نمایش خوبی نداشتند و دو امتیاز حیاتی را در تبریز جا گذاشتند و وقتی ماجرا برای این تیم بدتر شد که پرسپولیس در ورزشگاه آزادی با 2 گل تراکتور را شکست داد و اختلافش با طلایی پوشان را به عدد 5 رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امیرقلعه نویی در دیدار برابر ماشین سازی به دلایل مختلف در مورد ترکیب زیر به جمع بندی رسید و این بازیکنان را به میدان فرستاد:
پیام نیازمند، محمد طیبی، شایان مصلح، مرتضی منصوری، سعید آقایی، امید نورافکن، محسن مسلمان، ولادیمیر کومان، سید محمدرضا حسینی، سجاد شهباززاده و علی قربانی.

 

خط دفاعی؛ شاید با یک تغییر  
با این حال انتظار می رود با توجه به عملکرد مثبت و منفی بازیکنان و نتیجه ای که کسب شد، شاهد حداقل سه یا چهار تغییر در ترکیب اصلی سپاهان مقابل فولادخوزستان باشیم؛ تغییراتی که البته بعید به نظر می رسد خط دروازه و چهار بازیکن خط دفاعی را شامل شود؛ چرا که ولسیانی هنوز مصدومیتش به طور کامل بهبود نیافته و شایان مصلح به احتمال فراوان بار دیگر زوج محمد طیبی در قلب خط دفاعی خواهد بود تا در کنار سعید آقایی و مرتضی منصوری بار دیگر 4 بازیکن اصلی تیم باشند. هر چند استفاده از مهدی ترکمان که یکی از خریدهای زمستانی سپاهان به شمار می رود به جای سعید آقایی در سمت چپ خط دفاعی تیم محتمل است.

 

خط میانی و احتمال دو تغییر
در خط میانی اما شاهد تغییراتی خواهیم بود و مهدی کیانی با پشت سرگذاشتن محرومیت به پست هافبک میانی بازخواهد گشت و در کنار امید نورافکن قرار می گیرد. دیگر تغییر محتمل حضور سروش رفیعی در ترکیب اصلی به عنوان سومین هافبک تیم است که نمایش خوبی در 45 حضورش با پیراهن سپاهان داشت. قرار گرفتن کیانی، نورافکن و سروش رفیعی در بخش میانی زمین، مثلثی است که امیرقلعه نویی برای آزمایش آن اشتیاق زیادی دارد.

 

خط هجومی و حداقل یک تغییر
در بخش هجومی هم شاهد تغییراتی خواهیم بود و محتمل ترین گزینه بازگشت استنلی کی روش به ترکیب اصلی است؛ مهاجمی که به دلیل دیر اضافه شدن به تمرینات، درست مانند بازی های ابتدایی فصل، حضور در ترکیب ثابت را از دست داد. در دیدار برابر ماشین سازی علی قربانی، سجاد شهباززاده و محمدرضا حسینی سه بازیکن تیم در بخش هجومی بودند که علاوه بر استنلی کی روش، احتمال رسیدن محمد محبی نیز به ترکیب اصلی وجود دارد.

 

سپاهان با تمام قوا به دنبال سه امتیاز
دیدار برابر فولادخوزستان یکی از حساس ترین بازی های فصل برای سپاهان به شمار می رود و امیرقلعه نویی به هر ترتیبی به دنبال سه امتیاز است؛ پس او با تمام توانایی و پتانسیلی که دارد، تیمش را راهی میدان خواهد کرد تا هر سه امتیاز بازی را از آن خود کند و اجازه ندهد تا در صورت پیروزی پرسپولیس برابر صنعت نفت آبادان، فاصله بیشتر از 5 امتیاز شود.

امیر قلعه نویی(سرمربی) فولادمبارکه سپاهان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: امیر قلعه نویی سرمربی فولادمبارکه سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۶۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی با نساجی

آفتاب‌‌نیوز :

پرسپولیس هفته قبل و بعد از تساوی استقلال مقابل تراکتور فرصت عالی برای رسیدن به صدر داشت، ولی نتوانست از پس سپاهان بربیاید تا کورس سرخابی‌ها در راه قهرمانی همچنان ادامه داشته باشد. شاگردان اوسمار که در دو بازی گذشته خود در لیگ و جام حذفی موفق به کسب پیروزی نشدند، درحالی برای بازی با نساجی راهی مازندران شدند که نیاز مبرمی به کسب این ۳ امتیاز بیرون از خانه دارند. پرسپولیس برای بازی امروز با نساجی، امید عالیشاه ستاره و کاپیتان اول خود را در اختیار ندارد و این بازیکن به دلیل محرومیت نمی‌تواند امروز برای قرمز‌ها به میدان برود.

از تمرینات پرسپولیس خبر رسیده که سرمربی برزیلی پرسپولیس قصد دارد برای بازی امروز از وحید امیری به جای عالیشاه در ترکیب اصلی استفاده کند و ستاره باتجربه سرخ پوشان با بازوبند کاپیتانی در ترکیب اصلی به میدان خواهد رفت. همچنین دانیال اسماعیلی فر که شادی بعد از گلش در بازی با صنعت نفت حسابی جنجال به پا کرده بود و در بازی با سپاهان محروم بود، بعد از یک جلسه محرمیت به ترکیب اصلی پرسپولیس بازخواهد گشت و جانشین هنانوفی خواهد شد که در بازی با سپاهان در سمت راست خط دفاعی پرسپولیس قرار گرفته بود.

پرسپولیس برای بازی با نساجی به غیر از عالیشاه غایب دیگری ندارد، ولی دیشب خبر رسیده که اوستون اورونوف ستاره تکنیکی پرسپولیس دچار سرماخوردگی شده و ممکن است شرایط بازی کردن مقابل نساجی را نداشته باشد. با وجود سرماخوردگی، به احتمال زیاد اورونوف در ترکیب اصلی پرسپولیس قرار خواهد گرفت، ولی اگر مشخص شود که او شرایط بازی کردن نداشته باشد، از بین سعید صادقی و محمد خدابنده لو یکی در ترکیب اصلی قرار خواهد گرفت.

ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی مقابل نساجی به این شکل خواهد بود. علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی‌فر، محمدحسین کنعانی‌زادگان، گیورگی گولسیانی، عبدالکریم حسن، مسعود ریگی، سروش رفیعی، وحید امیری، اوستون اورونوف، مهدی ترابی و عیسی آل کثیر.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • ترکیب سپاهان برابر استقلال خوزستان (احتمالی)
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی با نساجی
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر نساجی؛ ۲ تغییر اوسمار کدام بازیکنان هستند؟
  • 3 گزینه اوسمار برای جانشینی کاپیتان پرسپولیس
  • سه گزینه برای جانشینی کاپیتان پرسپولیس در قائم‌شهر
  • حبس و جریمه نقدی در انتظار فروشندگان امتیاز طرح نهضت ملی مسکن
  • ترکیب رئال زیر و رو شد: 10 تغییر مقابل کادیز
  • کهکشانی‌ها در انتظار نتیجه بازی بارسلونا؛ قهرمانی رئال مادرید امروز قطعی می‌شود؟
  • فریبا: شاهد بازی خوبی از استقلال برابر تراکتور نبودیم
  • مژده آنچلوتی به رئالی‌ها: کورتوا در ترکیب اصلی!