Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی گناباد، حجت الاسلام حسن صادقی نسب افزود: آتش زدن کتاب مرجع پزشکی موجب زیر سوال بردن اسلام و حوزه علمیه از سوی رسانه‌های بیگانه شد ولی اینگونه اظهارنظرهای غیر کارشناسانه ارتباطی به اسلام و حوزه های علمیه ندارد.

وی ادامه داد: آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی از مراجع عظام تقلید چند سال قبل اعلام کردند ما طب اسلامی نداریم و آنچه امروزه به عنوان طب اسلامی نامیده می‌شود، طب سنتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در طب سنتی همانگونه که یافته‌های علمی و مفید وجود دارد، مطالب ضعیف نیز موجود است که نیاز به بررسی و اصلاح دارد بنابراین مغرور شدن به برخی یافته ها نباید مایه نادیده گرفتن یا بی احترامی به تلاش‌های علمی دانشمندان شود.

چند روز گذشته کلیپی در فضای مجازی منتشر شد که طی آن فردی به نام حجت الاسلام عباس تبریزیان در حضور طرفداران خود اقدام به آتش زدن کتاب مرجع پزشکی با عنوان هاریسون کرده است.

کتاب "اصول طب داخلی هاریسون" از ۷۰ سال پیش تاکنون به عنوان معتبرترین منبع علمی با مباحثی از عصب‌ شناسی گرفته تا بیماری‌های مختلف به تشریح علائم و روش درمان انواع بیماری‌ها می‌پردازد و یکی از کتاب‌های اصلی مورد رجوع پزشکان متخصص داخلی محسوب می‌شود.

برچسب‌ها طب سنتی گناباد کتاب

منبع: ایرنا

کلیدواژه: طب سنتی گناباد کتاب طب سنتی گناباد کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۶۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه ویژه کتاب‌های انتشارات علمی و فرهنگی

کتاب‌های فروشگاه شعبه انقلاب انتشارات علمی و فرهنگی به مدت یک هفته با ۱۵ درصد تخفیف عرضه می‌شود. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، به نقل از ارتباطات و امور بین الملل انتشارات علمی و فرهنگی؛ همزمان با فرارسیدن اردیبهشت و مناسبت‌های ادبی و فرهنگی این ماه همچون بزرگداشت روز سعدی و نثر فارسی، شیخ بهایی، شیخ صدوق، شیخ کلینی و روز پاسداشت زبان فارسی و بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی کتاب‌های شعبه انقلاب انتشارات علمی و فرهنگی با تخفیف 15 درصدی عرضه می‌شود.

علاقه مندان از تاریخ یکشنبه، 9 اردیبهشت به مدت یک هفته می‌توانند با مراجعه به فروشگاه انقلاب انتشارات علمی و فرهنگی از تخفیف 15 درصدی برخوردار شوند.

انتشارات علمی و فرهنگی چگونه از عرش به فرش رسید؟

این در حالی است که در چند روز گذشته انتشار تعطیلی این شعبه از فروشگاه‌های انتشارات علمی و فرهنگی حواشی را برای این نشر ایجاد کرده بود.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • برپایی پاویون دانش‌بنیان‌ها در نمایشگاه پزشکی ویتنام ۲۰۲۴
  • راه اندازی میز خدمت در نمایشگاه تجهیزات پزشکی
  • الگوهای غذایی با پیش آگهی سرطان پستان چه ارتباطی دارد؟
  • ضرورت جریان شناسی تحریف تاریخ ایران
  • «آینده شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های سنتی ایران» منتشر شد
  • ادعای صدور برگه‌های تقلبی توسط آزمایشگاه‌ها کذب است
  • عرضه ویژه کتاب‌های انتشارات علمی و فرهنگی
  • واگذاری دیپلماسی علمی محور مقاومت به دانشگاه شاهد
  • بزرگداشت سالگرد ارتحال آیت‌الله بروجردی در قم برگزار شد
  • آغاز پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران در لرستان