Web Analytics Made Easy - Statcounter

«عبدالکاظم طالقانی» روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا با تایید اظهارات مسعود تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان که گفته است مسوولان فدراسیون فوتبال برای حضور قلعه‌نویی در تیم ملی با وی رایزنی کرده‌اند، اظهار داشت: اینکه چه کسی از مسوولان فدراسیون فوتبال با باشگاه سپاهان اصفهان درباره حضور امیر قلعه‌ نویی تماس گرفته است را نمی‌دانم و سخنگوی فدراسیون فوتبال باید به این سوال پاسخ دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: قلعه‌نویی یکی از گزینه‌های هدایت تیم ملی فوتبال ایران است و در این باره مطالبی در روزهای گذشته مطرح شده است.

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: همان‌طور که پیش از این هم مطرح کرده‌ایم به احتمال زیاد سرمربی آینده تیم ملی ایرانی است و طی روزهای آینده همه چیز نهایی خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه سپاهان امروز در مصاحبه با خبرنگار ورزشی ایرنا اظهار داشت: برای اینکه قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی فوتبال شود تماس‌هایی از سوی فدراسیون فوتبال با باشگاه سپاهان صورت گرفت و مذاکرات مختصری انجام شد.

برچسب‌ها مسعود تابش هیات رئیسه فدراسیون فوتبال عبدالکاظم طالقانی امیرقلعه نویی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مسعود تابش هیات رئیسه فدراسیون فوتبال عبدالکاظم طالقانی امیرقلعه نویی مسعود تابش هیات رئیسه فدراسیون فوتبال عبدالکاظم طالقانی امیرقلعه نویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۶۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کادویی که تیم قلعه‌نویی به پرسپولیس و اوسمار داد

آفتاب‌‌نیوز :

سرمربی برزیلی پرسپولیس در مورد شانس قهرمانی این تیم با بازیکنان جدید گفت: بازی‌های سختی داریم. لیگ ایران هر چه به پایان نزدیک‌تر می‌شود، جزئیات ریزی بازی‌ها را تغییر می‌دهد. ما بازی به بازی فکر می‌کنیم. بازی بعدی که باید به آن فکر کنیم، آلومینیوم است و بعد از آن سراغ بازی لیگ می‌رویم. نیم فصل دوم که به بازی‌ها برگشتیم، می‌دانستیم عیسی جواب می‌دهد، چون در پرسپولیس بازی کرده و جو تیم و من را می‌شناخت، اما عبدالکریم و اوستون خیلی زود با تیم آداپته شدند.

او با اشاره به نمایش درخشان اوستون اورونوف در نیم فصل دوم برای پرپسولیس عنوان کرد: یک بازی دوستانه بین ایران و ازبکستان بود که ۲-۲ شد و این بازیکن در آن مسابقه توجه من را جلب کرد. وقتی دیدیم امکان جذب او است، سریع کارش را انجام دادیم.

اوسمار با اشاره به کم حرفی اورونوف نیز اظهار داشت: کلماتی انگلیسی صحبت می‌کند و با گئورگی و وحدت هم که تقریبا زبان یکدیگر را می‌فهمند، حرف می‌زند. همین که با توپ صحبت نمی‌کند، کافی است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا به اورونوف میگوید بیش از حد دریبل نزند؟ گفت: ما ایده مخصوص خودمان را برای بازی داریم و تقریبا همه بازیکنان با آن آشنا هستند. بازیکنان می‌دانند تا جایی که به تیم آسیب نزنند، آزادی عمل دارند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • به مایلی‌کهن زنگ زدم و گفتم بیا با هم فالوده بخوریم ! | میانجیگری میان محمد مایلی کهن و امیر قلعه نویی فایده دارد؟
  • کانادایی‌ها به دنبال استخدام سولسشایر
  • نتوانستم برای خداحافظی با قلعه نویی صحبت کنم | قبل از این دو پیشنهاد دیگر هم داشتم
  • امیری: قلعه‌نویی بخواهد در خدمت تیم ملی هستم
  • پیام وحید امیری برای امیر قلعه‌نویی
  • کادویی که تیم قلعه‌نویی به پرسپولیس و اوسمار داد
  • تیم ملی یک مربی جدید می‌خواهد
  • ساکت در فوتبال آفتابی شد (عکس)
  • هدایت تراکتور به دستیار قلعه‌نویی سپرده شد
  • کادر فنی تیم ملی منتظر جلسه قلعه نویی با رییس فدراسیون