Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@21:32:14 GMT

نمایشگاه کوثر ولایت در شهر امام دزفول برپا شد

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۸۷۰۸۷

نمایشگاه کوثر ولایت در شهر امام دزفول برپا شد

مربی تربیتی حلقه تربیتی شهید صالح سعد شهر امام دزفول  دوشنبه در حاشیه این نمایشگاه گفت: حلقه تربیتی شهید صالح سعد شامل دختران جوان شهر امام است که با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب مصمم به برپایی این نمایشگاه شدند.
مریم اسماعیلی افزود: این نمایشگاه  شامل غرفه‌های سبک زندگی مدرن و آسیب شناسی آن و مواردی چون ازدواج است که در قالب آن به رسوم غلط ازدواج پرداخته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افرود: آیین همسرداری، روان شناسی کودک و نوجوان، فضای مجازی و سبک زندگی حضرت زهرا(س) از دیگر غرفه‌های این نمایشگاه می‌باشند. 
اسماعیلی اظهارداشت: در غرفه حضرت زهرا (س) صحنه‌هایی از زندگی ایشان‌، همسرداری، مباحث تربیتی و خانه‌داری ایشان و صحنه شهادت به نمایش درآمده است.
وی گفت: درخت آرزوها و عهد مادرانه از دیگر غرفه‌های این نمایشگاه است که بازدیدکنندگان، آرزوهای خود را نوشته و آویزان کرده‌اند که درنهایت بسته‌بندی و به کربلا ارسال خواهند شد.
وی افزود: هدیه ویژه این نمایشگاه نیز تابوت سردار سلیمانی است که روزانه بازدیدکننده و زائران زیادی دارد. 
این نمایشگاه به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) و گرامیداشت سردار سلیمانی برپا شده و روزانه ۵۰۰ نفر از این نمایش بازدید می کنند.
 در نمایشگاه کوثر ولایت مفاهیم مذهبی، فرهنگی و بصیرتی به نمایش گذاشته شده و  از ساعت ۱۵ تا ۲۲ در سالن مدرسه هدی شهرامام آماده بازدید علاقه‌مندان است.

این نمایشگاه تا پایان ایام فاطمیه برپا است. 

برچسب‌ها دزفول شهادت حضرت فاطمه زهرا بانوان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دزفول شهادت حضرت فاطمه زهرا بانوان دزفول شهادت حضرت فاطمه زهرا بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۷۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل غرفه‌های ناشران نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران آغاز شد

طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده تحویل غرفه‌های خودساز این دوره از نمایشگاه به ناشران از امروز پنجشنبه (۱۳ اردیبهشت) آغاز شده است و برخی از ناشران کار غرفه‌سازی خود را آغاز کرده‌اند.

ناشرانی که غرفه سازی ندارند نیز می‌توانند از روز یکشنبه (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) غرفه‌های خود را طبق نقشه مشخص شده دریافت کنند.

سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت ماه در محل مصلی امام خمینی (ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • دسته عزای شهادت امام صادق (ع) با حضور آیت‌الله خراسانی در قم برپا شد
  • چهارمحال و بختیاری در سوگ شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • استان گلستان در سوگ شهادت امام صادق (ع) + فیلم
  • آیین سوگواری شهادت ششمین ستاره تابناک آسمان امامت و ولایت امام جعفر صادق (ع) در خراسان رضوی
  • عزاداری شهادت حضرت امام صادق (ع)در ایلام
  • عزاداری شهادت حضرت امام صادق (ع) در دهلران
  • دسته‌های عزای امام صادق (ع) از مدارس تا مساجد برپا می‌شود
  • اجرای طرح ساماندهی کودکان گل فروش حاشیه بزرگراه شهید هاشمی و بهشت زهرا (س)
  • تحویل غرفه‌های ناشران نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران آغاز شد
  • آغاز تحویل غرفه‌های ناشران نمایشگاه کتاب