Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@23:36:36 GMT

پیشروی های چشمگیر ارتش سوریه در جبهه غرب حلب

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۸۷۰۹۲

پیشروی های چشمگیر ارتش سوریه در جبهه غرب حلب

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، منابع سوری از درهم شکستن استحکامات تروریست‌ها در خطوط مقدم در جبهه غرب حلب به دست ارتش سوریه خبر دادند.

بر اساس این گزارش؛ ارتش سوریه ضمن درهم شکستن استحکامات تروریست‌ها در غرب حلب در حال پیشروی است.

سانا گزارش داد که مواضع تروریست‌ها زیر آتش سنگین توپخانه و موشکی ارتش سوریه است و نیروها در حال پیشروی در محور خان طومان در جنوب غرب حلب هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارتش سوریه مواضع تروریست‌ها در اللیرمون، الراشدین، البحوث، المنصوره، کفرحمره، خان العسل و اطراف کفرناها در غرب شهر حلب را زیر آتش سنگین قرار داده است و خطوط امداد رسانی و استحکامات آنها را منهدم کرده است.

کد خبر 4838027

منبع: مهر

کلیدواژه: حلب ارتش سوریه گروه های تروریستی ایالات متحده آمریکا عراق ایران رژیم صهیونیستی لیبی دونالد ترامپ سوریه لبنان فلسطین ترکیه روسیه معامله قرن استیضاح ترامپ رجب طیب اردوغان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۷۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش چشمگیر شمار اخراج های پناهندگان از آلمان

بر اساس جدیدترین آمارها در سه ماهه ابتدایی سال ۲۰۲۴ شمار اخراج پناهجویان از آلمان نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از نشریه "دی سایت" آلمان، بر اساس جدیدترین آمارها در سه ماهه اول سال 2024 حدود 4800 پناهجو از آلمان اخراج شدند که 1200 نفر بیشتر از مدت مشابه سال گذشته است. به گفته مقامات این اعداد ممکن است در طول مسابقات قهرمانی فوتبال اروپا به میزان قابل توجهی کاهش یابد.

به این ترتیب تعداد اخراج ها از آلمان در سه ماهه اول سال 2024 به میزان قابل توجهی افزایش یافت. سخنگوی وزارت کشور فدرال آلمان اعلام کرد که از ژانویه تا مارس 2024 در مجموع 4791 پناهجو از این کشور اخراج شده اند این در حالی است که در مدت مشابه سال گذشته تعداد آن ها 3565 مورد بوده است.

یک سخنگوی این وزارتخانه ارقام گزارش اشپیگل را که به تحلیل محرمانه این وزارتخانه اشاره داشت تایید کرد. بر این اساس، در ماه مارس حدود 234000 نفر که موظف به ترک کشور بودند در آلمان زندگی می کردند .

بر اساس این گزارش، در محافل امنیتی آلمان این نگرانی وجود دارد که به دلیل فشار بر مقامات پیرامون مسابقات قهرمانی فوتبال اروپا در تابستان، تعداد اخراج ها به شدت کاهش یابد. از طرفی به دلیل افزایش کنترل های مرزی و استقرار بیشتر، احتمالاً افسران کمتری برای انجام این کار در دسترس خواهند بود.

به گزارش اشپیگل در مجموع، نهادهای آلمانی از ابتدای سال جاری میلادی شاهد کاهش جزئی مهاجرت غیرقانونی بوده اند. با این وجود، مهاجرت همچنان در این کشور در سطح بالایی قرار دارد. به زعم نهادهای آلمانی اعداد و ارقام نباید به این نتیجه برسد که "مهاجرت غیرقانونی اکنون تحت کنترل است.

اداره فدرال مهاجرت آلمان تعداد درخواست های جدید پناهندگی ارسال شده در سه ماهه اول سال 2024 را 65419 مورد گزارش کرد. در سه ماهه مشابه سال گذشته 80978 درخواست اولیه وجود داشت.

کاهش کم سابقه نرخ زاد و ولد در آلمانتهدید اتحادیه راه آهن آلمان علیه دولت

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افزایش چشمگیر شمار اخراج‌های پناهندگان از آلمان
  • افزایش چشمگیر شمار اخراج های پناهندگان از آلمان
  • سلاح رعب‌آور روسی که استحکامات غیرقابل نفوذ را درهم می‌کوبد
  • سلاح رعب آوری که استحکامات غیرقابل نفوذ را درهم می‌کوبد
  • «توس۳» موشک انداز بی رحمی که همه استحکامات را درهم می‌کوبد
  • شهادت ۱۳ نیروی ارتش سوریه در حمله داعش به استان حمص
  • خطوط مقدم جبهه مقاومت به دانشگاه‌های آمریکا و اروپا گسترش یافته است
  • حمله هوایی دشمن صهیونیستی به حومه دمشق
  • حزب الله لبنان یک پایگاه اسرائیل را درهم کوبید
  • ادعای ترکیه مبنی بر کشتن ۴۳ تروریست در یک هفته