Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-01@03:48:11 GMT

خبر 20 دوشنبه 7 بهمن

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۸۷۲۲۴

‍‍‍‍‍‍

سخنان رئیس جمهور در جمع استانداران و فرمانداران؛ ساقط شدن هواپیمای نظامی آمریکا در افغانستان؛ وضع مالیات بر فعالیت موسسات کمک آموزشی و ... از عناوین این بخش خبری است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، رئیس جمهور در جمع استانداران و فرمانداران سراسر کشور با عرض تسلیت ایام فاطمیه، حضرت فاطمه (س) را الگویی بزرگ برای همه زنان جامعه و الگوی تقوا، ایستادگی و مقاومت، بیان حق و دفاع از اسلام خواند وگفت:دین همان عشق و محبت نسبت به خداوند، پیامبران، ائمه هدی (ع) و صالحان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اقای روحانی دنیا را محل ابتلا وازمایش دانست وگفت همین بررسی صلاحیت داوطلبان نوعی ازمایش برای هیأت اجرایی، هیأت نظارت، شورای نگهبان وحتی خود داوطلبان است.
رئیس جمهور به شکل گیری نظام اسلامی بر اساس رای وخواست مردم اشاره کرد وگفت: همه ما باید پاسدار اسلام و جمهوریت وقانون اساسی باشیم چرا که قانون اساسی پایه کار ما ومبنای مشروعیت ماست البته در چارچوب موازین اسلام رئیس جمهور رقابتی بودن انتخابات وحضور سلیقه‌های مختلف سیاسی را مهم دانست وتاکید کرد البته اگر برخی، گله‌هایی هم داشته باشند باید همه به پای صندوق رای برویم واز میان نامزد‌ها مثلا بیست ونه نفر یا هرمقداری وهر تعدادی که شناخت داریم وقبول داریم انتخاب کنیم.   کوتاه 1 سخنگوی گروه طالبان گفته هواپیمای حامل نظامیان آمریکایی در حال ماموریت اطلاعاتی در آسمان غزنی سقوط کرد ... در این حادثه همه سرنشینان هواپیما ازجمله افسران ارشد «سیا»، کشته شدن ... طالبان میگه : لاشه هواپیما رو در اختیار داره .در ساعات اخیر برخی گزارش‌ها از سرنگونی این هواپیما حکایت داشت ... پنتاگون هم بعد از ساعت‌ها سکوت اعلام کرده : در حال بررسی گزارش‌ها درباره سقوط این هواپیماست ... ظهر امروز بود که برخی رسانه ها ابتدا از سقوط یک هواپیمای مسافربری شرکت آریانای افغانستان خبر دادن ... اما جزئیاتی از حادثه و کشته شدگان ارائه نمی شد ... کمی بعد مقامات افغانستانی با تکذیب اخبار منتشر شده اعلام کردن هیچ هواپیماهای مسافربری ای سقوط نکرده .

با تصویب نمایندگان مجلس، مؤسسات کمک‌آموزشی و کنکور به پرداخت مالیات و عوارض موظف شدند. با موافقت مجلس، فعالیت‌های مربوط به چاپ و انتشار روزنامه، کتاب و تولید و عرضه فیلم هم از پرداخت مالیات معاف شدن ... مجلس، گوشت و فرآورده‌های گوشتی و تخم مرغ نطفه‌دار و شمش طلا رو هم از پرداخت مالیات و عوارض معاف کرد ... نمایندگان مجلس همچنین با یک فوریت طرح پیگیری حقوق ایرانیان از دولت انگلیس مربوط به زمان قحطی در کشورمان رو تصویب کردن ... در این طرح دولت مکلف شده با جمع آوری اسناد وبکارگیری تمام ظرفیت‌های حقوقی‌، دریافت غرامت رو پیگیری کند.   ارائه اسناد در انتقال وجه بیش از یک میلیارد تومان اجباری شد ... در اجرای الزامات قانون مبارزه با پولشویی و همچنین شفافیت بیشتر نقل و انتقالات بانکی، رئیس‌کل بانک مرکزی، در بخشنامه‌ای به کلیه بانک‌ها و موسسات اعتباری غیربانکی تاکید کرده در همه انتقالات وجوه بالاتر از ده میلیارد ریال درون بانکی و بین بانکی ، روسای شعب موظف هستن انتقال وجه رو منوط به ارائه اسناد کنن.   جنایتکاران آمریکایی رو به پای میز محاکمه می کشانیم ... رئیس قوه قضائیه در جلسه مسئولان عالی قضائی خون حاج قاسم سلیمانی رو موجب برانگیختگی ملت‎های آزاده و صیانت از جوامع مورد ستم دونست و اضافه کرد : این جنایت رو در مجامع بین المللی پیگیری می کنیم.   رئیس قوه قضاییه همچنین به برخی احکام صادر شده در ماه‎های اخیر اشاره کرد و گفت:احکام دادگاه‎ها باید به نحوی صادر بشه که برای افکار عمومی از لحاظ تناسب جرم و مجازات اقناع‌کننده باشه ... برخورد با کارگری که به علت فشارهای اقتصادی اعتراض می‌کنه باید متفاوت از برخورد با کسی باشه که به صورت سازمان یافته نظم جامعه را بر هم می‌زند .   زمین‌لرزه‌ای نسبتاً شدید نزدیکی «خانه‌زنیان» در استان فارس به خیر گذشت ... این زمین‌لرزه‌ پنج و چهار دهم ریشتری که در عمق 7 کیلومتری زمین روی داد در شیراز هم احساس شد ... بررسی های اولیه تا شعاع 15 کیلومتری مرکز زمین لرزه از خسارت جزئی به منازل روستایی حکایت داره.   همزمان با به گوش رسیدن زمزمه های رونمایی از جزییات طرح آمریکایی ـ صهیونیستی معامله قرن از کاخ سفید، مردم و گروه‌های فلسطینی تاکید کردن اجازه اجرای اون رو نمیدن.   مجلس نماد حاکمیت مردمی ... نهادی که نقش تعیین کننده اون رو قانون اساسی در ده‌ها اصل مشخص کرده . (گزارش)   سانحه هواپیما در فرودگاه بندر ماهشهر که خوشبختانه به خیر گذشت.   این روزها میانکاله، منطقه حفاظت شده برای زمستان گذرانی پرندگان مهاجر، روزگار بدی رو برای این مسافران رقم زده . (گزارش)    کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: خبر 20 مشروح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۷۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعهد دوباره بایدن به امنیت رژیم اسرائیل

به گزارش همشهری آنلاین،‌ کاخ سفید شامگاه یکشنبه از گفت‌وگوی تلفنی «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا و «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم اسرائیل خبر داد.
بایدن در این گفت‌وگوی تلفنی بار دیگر بر پایبندی قاطع آمریکا به امنیت اسرائیل تاکید کرد.

رئیس جمهور آمریکا از نتانیاهو خواست تا در موضوع افزایش کمک‌های بشردوستانه به غزه، همکاری با سازمان‌های بین‌المللی را افزایش دهد.

بایدن و نتانیاهو درباره عملیات ارتش اسرائیل در رفح نیز گفت‌وگو کرده و رئیس جمهور آمریکا بار دیگر موضع خود در خصوص این عملیات را ابراز داشت.

بر اساس گزارش کاخ سفید، دو طرف همچنین در خصوص مذاکرات آزادی گروگان‌ها در کنار آتش‌بس فوری در باریکه غزه نیز صحبت کردند.

کد خبر 847915 منبع: فارس برچسب‌ها بنیامین نتانیاهو خبر ویژه جوزف بایدن

دیگر خبرها

  • رئیس‌جمهور ۲ قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • رئیس جمهور ۲ قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • رئیسی دو قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • رئیسی ۲ قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • رایزنی تلفنی بایدن با امیر قطر؛ تحولات غزه محور گفتگو‌ها
  • باید برای افزایش تولید نگاه‌ها ‌به خلیج فارس جذب شو‌د + فیلم
  • انتقاد از اختصاص ردیف اعتباری خاص برای سفر رئیس جمهور
  • رئیس‌جمهور با یک خط می‌تواند فیلتر را بردارد
  • تعهد دوباره بایدن به امنیت رژیم اسرائیل
  • سعیدی: اگر معادل اختلاس چای دبش صرف زیرساخت‌های استان سیستان و بلوچستان می‌شد، دیگر چیزی نمی‌خواستیم