Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک مقام ارشد دولت آمریکا روز دوشنبه خبر سقوط یک فروند هواپیمای نیروی هوایی ایالت متحده در استان غزنی افغانستان را تایید کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  شبکه سی بی‌اس به نقل از مقامات امریکایی اعلام کرد که یک فروند هواپیمای‌ای ۱۱ نیروی هوایی ایالت متحده در استان غزنی افغانستان سقوط کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



با انتشار برخی از تصاویر هواپیمای ساقط شده در استان غزنی کامل مشخص است که نشان نیروی هوایی آمریکا روی آن نوشته شده است.

هواپیمای‌ای ۱۱ هواپیمای دوموتوره نیروی هوایی آمریکا است که برای جمع آوری اطلاعات میدانی توسط ارتش مورد استفاده قرار می‌گیرد.

طالبان شامگاه دوشنبه با صدور بیانیه‌ای رسمی مسئولیت سرنگونی هواپیمای آمریکایی در استان غزنی افغانستان را برعهده گرفت.

در ادامه این بیانیه که ذبیح الله مجاهد سخنگوی طالبان آن را صادر کرده، آمده است که این هواپیمای نظامی حامل تعدادی از جاسوسان آمریکایی بوده است.

خبرگزاری آسوشیتدپرس به نقل از مقام‌های محلی در استان غزنی افغانستان اعلام کرد که نزدیک به ۱۰۰ جسد در محل سقوط هواپیما پیدا شده که امروز (دوشنبه هفتم بهمن‌ماه) در شهرستان «ده یک» استان غزنی سرنگون شده است.

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، این خبر را به نقل از عارف نوری سخنگوی والی غزنی اعلام کرده است.
برخی گزارش‌ها بیانگر آن است که این هواپیما، نظامی و متعلق به ارتش آمریکا بوده که در منقطه تحت کنترل طالبان افغانستان سقوط کرده است.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: سقوط هواپیما نیروی هوایی استان غزنی افغانستان طالبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۷۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجاوز هوایی آمریکا و انگلیس به شمال غرب یمن

آمریکا و انگلیس در ادامه حمایت‌های خود از رژیم اسرائیل، مناطقی در شمال غرب یمن را هدف حمله هوایی قرار دادند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، رسانه‌های یمن شامگاه پنجشنبه از حمله هوایی آمریکا و انگلیس به شمال شهر صعده، استانی به همین نام در شمال غرب یمن خبر دادند.

شبکه المیادین لبنان نیز به نقل از منابع خود، این تجاوز هوایی را تأیید کرد. هنوز از تلفات و خسارت‌های احتمالی این حمله خبری منتشر نشده است.

دولت نجات ملی یمن که انصارالله نیز بخشی از این دولت مستقر در صنعاء با تداوم حملات رژیم اسرائیل به غزه، اعلام کرد که در حمایت از مقاومت و مردم غزه کشتی‌های اسرائیلی و کشتی‌هایی را که عازم فلسطین اشغالی هستند، هدف قرار خواهد داد و طی این مدت ده‌ها کشتی هدف قرار گرفته یا توقیف شده است.

هشدار یمن درباره پیامدهای آتش‌افروزی آمریکاحمله ارتش یمن به دو ناوشکن آمریکایی و یک کشتی اسرائیلیهدف قرار گرفتن یک کشتی در سواحل یمنروز 208 طوفان‌الاقصی| حمله موشکی به ایلاتالحوثی: بندر ایلات در پی حملات یمن به طور کامل تعطیل شده است

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • دیدار رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده شهید زاهدی
  • تایید شد: کاپیتان رئال رفتنی است
  • سقوط تراتسفورماتور در منطقه پردیس اهواز
  • همکاری شرکت هواپیمای اتحاد امارات با کام‌ایر افغانستان
  • سقوط ۲۶ پله ای افغانستان در میزان آزادی مطبوعات
  • نیروی دریایی آمریکا چند هواپیما و از چه انواعی در اختیار دارد؟ (+عکس)
  • تجاوز هوایی آمریکا و انگلیس به شمال غرب یمن
  • حمله هوایی آمریکا و انگلیس به شمال غرب یمن
  • بمب افکن H6K نیروی هوایی چین، دوربردترین سکوی چینی‌ها برای پرتاب هر سلاح برد بلندی است (فیلم)
  • ارتش به خودکفایی در ساخت تجهیزات و ادوات رسیده است