Web Analytics Made Easy - Statcounter

جی سکیولاو وکیل دونالد ترامپ اظهارات خود را با این مطلب که با "گمانه زنی ها سروکار نداریم"، گفت: دموکرات‌ها به خاطر اختلافات سیاسی، به استیضاح، روی آورده اند.

وی افزود: ما در یک جمهوری مبتنی بر قانون اساسی زندگی می کنیم که در آن شما دغدغه های سیاسی عمیقی دارید و اختلافات عمیقی وجود دارد که نباید مبنای استیضاح باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سکیولاو از سناتورها سؤال کرد: آیا ما هر بار که اختلاف معناداری در سیاست یا اختلاف نظر در موضوعات مهم سیاسی وجود داشته باشد، ما می خواهیم روند استیضاح را شروع کنیم؟

این وکیل مدافع ترامپ با اشاره به افشاگری‌های منتسب به جان بولتون درباره کمک‌های نظامی اوکراین گفت ما نمی خواهیم در این باره صحبت کنیم، می خواهیم بر اساس الگویی که روز شنبه برای مقابله با این پرونده طرح کردیم را ادامه دهیم.

سکیولاو افزود ما با شواهد متن و با اطلاعات در دسترس عموم سروکار داریم. ما با گمانه زنی ها و ادعاهایی که مبتنی بر معیارهای اثبات شده نیست، نمی پردازیم.

وی دموکرات‌ها را متهم کرد در طی سه سال گذشته بر اساس یک الگو و عمل، تلاش کرده اند تا در وظایف و اختیارات رئیس جمهوری مداخله کنند.

پس از وی، کن استار که به عنوان مشاور مستقل استیضاح بیل کلینتون رئیس جمهوری پیشین آمریکا را پیگیری کرده بود، صحن محکمه را در اختیار گرفت.

استار با این سوال که چگونه به اینجا رسیده‌اند و خواستار استیضاح رئیس جمهوری شده اند، گفت: استیضاح ریاست جمهوری به سلاحی تبدیل شده است که باید در مقابل حریف سیاسی به کار گرفته شود.

وی که در سال ۱۹۹۰ میلادی جزو دادستان‌های استیضاح بیل کلینتون بود، اکنون در مقام وکیل مدافع دونالد ترامپ به محکمه سنا آمده است و می گویند: استیضاح هم همچون جنگ یک جهنم است، یا حداقل، استیضاح رئیس جمهوری، یک جهنم است.

این وکیل رئیس جمهوری آمریکا، استیضاح ترامپ را با جنگ داخلی مقایسه کرد و افزود: کسانی از ما که در فرایند استیضاح کلینتون بودیم، کاملاً می‌دانیم که استیضاح رئیس جمهوری، معادل جنگ داخلی است اما خوشبختانه با حمایت متمم اول قانون اساسی، از جنگ کلمات و ایده ها محافظت می‌شود.

استار ادامه داد: اما استیضاح مملو از رنجش است و کشور را تقسیم می کند به گونه ای که هیچ چیزی دیگر نمی تواند. کسانی از ما که در دوران استیضاح کلینتون زندگی می کردند، می فهمیم که این استیضاح، کاملا و عمیقا شخصی است.

خبر در حال تکمیل است

برچسب‌ها مجلس سنا دونالد ترامپ استیضاح ترامپ جان بولتون اوکراین‌گیت پروندهٔ خبری استیضاح ترامپ

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس سنا دونالد ترامپ استیضاح ترامپ جان بولتون اوکراین گیت دونالد ترامپ دونالد ترامپ مجلس سنا دونالد ترامپ استیضاح ترامپ جان بولتون اوکراین گیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۷۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رای اعضای شورای شهر به استیضاح شهردار ارومیه

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از آذربایجان‌غربی، بنا به اخبار رسیده از صحن شورا، جلسه امروز با موضوع پاسخ‌گویی "حسین مهدی‌زاده" شهردار ارومیه به ۹ سوال ۸ تن از اعضای شورا برگزار شد.

در این جلسه بعد از پاسخ شهردار به سوالات اعضای شورا و بعد از رای گیری اعضای شورای شهر نسبت به پاسخ‌های شهردار قانع نشدند و استیضاح شهردار ارومیه با ۶ رأی مثبت اعضا تأیید شد.

به گفته سخنگوی شورای شهر، ریاست شورا حداکثر تا ۱۰ روز موظف به تعیین وقت جلسه استیضاح و رأی‌گیری در این خصوص خواهد بود.

گفتنی است، چنانچه در آن جلسه ۸ نفر از اعضا شورای شهر به برکناری شهردار رأی بدهند وی برکنار و سرپرست جدید از بین پرسنل شهرداری ارومیه انتخاب خواهد شد و اگر آرا برکناری به حد نصاب لازم نرسید حسین مهدی‌زاده کماکان شهردار باقی خواهدماند.

در ماه‌های اخیر انتقادات زیادی از عملکرد شهردار ارومیه مطرح شده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898406

دیگر خبرها

  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام
  • بایدن یا ترامپ؟ / کدام نقاط ابهام، سرنوشت کاخ سفید را غیرقابل پیس‌بینی کرده؟
  • سیاست خارجی ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا
  • پیروزی ترامپ و بایدن در انتخابات مقدماتی پنسیلوانیا
  • رئیس قوه قضائیه: نباید از وجود اختلافات و به میدان آمدن سلیقه‌های مختلف هراسید
  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت
  • آغاز به کار سامانه مشاوره حقوقی ۱۲۹ در بوشهر
  • ترامپ محدودیت‌های جدید در پرونده کلاهبرداری خود را پذیرفت
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد
  • رای اعضای شورای شهر به استیضاح شهردار ارومیه