Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-26@03:14:49 GMT

سیلاب‌ها ۱۰۰۰ میلیارد تومان خسارت زد

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۸۸۰۳۵

به گزارش تسنیم، عبدالهاشم حسن‌نیا شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهارداشت: طی بازدیدی که عصر امروز از راه‌های جنوب استان کرمان انجام شد بیشترین خسارت به راه اصلی رودبارجنوب به ایرانشهر وارد شده است.

وی با بیان اینکه بازدیدی از محورهای استان سیستان و بلوچستان هم داشتیم گفت: به بیش از 5 هزار و 500 کیلومتر از محورهای ارتباطی، اصلی، فرعی و روستایی در جنوب سیستان و بلوچستان خسارت وارد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور افزود: سیلاب‌های اخیر بیش از 4هزار کیلومتر در محورهای جنوب کرمان را تخریب و به ابنیه موجود در این محورها خسارت وارد کرده است.

وی با اشاره به اینکه راه‌های جنوب استان کرمان، شرق هرمزگان و منطقه بشاگرد تخریب شده گفت: امیدوارم بتوانیم با همکاری ادارات کل راهداری این 3 استان راه‌های باقی مانده و مسدود در حوزه بشاگرد که تعدادی از آنها همچنان پس از سیل مسدود هستند را بازگشایی کنیم.

حسن‌نیا با بیان اینکه سیلاب در جنوب کرمان سبب تخریب و خسارت به 48 دهانه پل شده است، اظهارداشت: با استفاده از ماشین آلات راهداری و توان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان تعدادی از این پل‌ها بازگشایی و تردد در آنها جریان دارد و مابقی نیاز به بازسازی و ترمیم مجدد دارند.

وی عنوان کرد: در جنوب استان کرمان حوزه راه‌های روستایی با توجه به کوهستانی بودن منطقه و دشت راه‌های روستایی زیادی طعمه سیل شده‌اند و به آنها آسیب رسیده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: با استفاده از اعتبارات استانی، ملی و امکانات و ماشین‌آلات وزارت راه و شهرسازی و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نسبت به بازسازی و ترمیم محورهای خسارت دیده در جنوب کرمان، سیستان و بلوچستان و هرمزگان اقدام می‌کنیم.

وی با بیان اینکه سیلاب‌های اخیر هزار میلیارد تومان خسارت در 3 استان سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان و هرمزگان به راه‌ها و محورهای ارتباطی وارد کرده است گفت: اعتبارت ملی برای بازسازی مناطق و محورهای خسارت دیده از سیل در سه استان خسارت‌دیده در سیلاب‌ها در اختیار آنها قرار می‌گیرد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۸۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد محورهای مواصلاتی در خراسان جنوبی در اثر سیلاب

رئیس پلیس راه استان خراسان‌جنوبی گفت : برخی محورهای مواصلاتی خراسان جنوبی بر اثر بارش شدید باران و سیلاب مسدود است.

علیرضا رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان‌جنوبی اظهار کرد: هم اکنون محورهای شهدادبه نهبندان، زیرکوه به آهنگران، زیرکوه به آبیز و زیرکوه به شاهرخت به دلیل سیلاب مسدود است.

وی افزود: همچنین تردد در محورهای دیهوک به طبس بعد از پیچ پل اصفهک به سمت بیرجند به‌علت تخریب بخشی از بدنه راه و و محور چاهداشی به دهسلم فقط یک لاین با احتیاط کامل امکان‌پذیر است.

رئیس پلیس راه استان خراسان‌جنوبی از مسافران و رانندگان خواست قبل از حرکت از وضعیت راه‌ها مطلع شوند و تا اطلاع بازگشایی این مسیرها، از تردد در آن خودداری کنند.

کد خبر 747769

دیگر خبرها

  • کرمان همچنان زیر چتربارش‌های بهاری
  • انسداد محورهای مواصلاتی در خراسان جنوبی در اثر سیلاب
  • ‌مسیرهای زیرکوه مسدود است
  • تردد در محورهای گلستان جریان دارد
  • جزئیات جدید از سیلاب در اصفهان | اعلام آخرین وضعیت محورهای این استان
  • خط‌کشی ۱۰۰ کیلومتر محورهای مواصلاتی مازندران
  • انسداد برخی محورهای روستایی شرق استان گلستان / بارندگی شب گذشته خسارت زد
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲  نقطه از محور‌های ارتباطی آذربایجان‌غربی
  • وقوع سیل در نطنز خسارت جانی به دنبال نداشت
  • تردد بیش از ۳ میلیون وسیله نقلیه در محور‌های استان سمنان