Web Analytics Made Easy - Statcounter

میثم نقی‌زاده، هافبک تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: مهدی تارتار تیم خوبی ساخته است و اگر او از نفت مسجدسلیمان جدا می‌شد، ضرر می‌کردیم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

میثم نقی‌زاده درباره پیروزی تیمش برابر صنعت نفت آبادان گفت:

ما با یکی از تیم‌های خوب لیگ امسال روبه‌رو شدیم. انصافاً شکست دادن صنعت نفت آسان نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال نفت مسجدسلیمان در این بازی از لحاظ مالکیت توپ و ایجاد موقعیت، نسبت به حریف برتری داشت و کاملاً مستحق برد بودیم. خوشحالم که سه امتیازی مهم گرفتیم و امیدوارم این روند را ادامه دهیم.

میثم نقی‌زاده با اشاره به تأثیر حضور مهدی تارتار در نفت مسجدسلیمان و اینکه جدایی این مربی در فصل نقل‌وانتقالات منتفی شد، تأکید کرد:

در آن زمان که بحث جدایی این مربی مطرح شد ما ناراحت بودیم. تارتار امسال تیم خوبی ساخته است و اگر او از نفت مسجدسلیمان جدا می‌شد، ضرر می‌کردیم. خوشبختانه تارتار در تیم ما ماندنی شد و امسال می‌توانیم نتایجی بگیریم که خوشحالی مردم مسجدسلیمان را به همراه داشته باشد.

هافبک تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در پاسخ به این پرسش که «آیا نفت مسجدسلیمان شانسی برای گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان آسیا دارد؟»، تصریح کرد:

گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان سخت است. شما می‌بینید که تیم‌هایی بالای جدول چه شرایطی دارند و چگونه هزینه کرده‌اند. البته ما تلاش می‌کنیم تا نسبت به نیم‌فصل اول خیلی بهتر نتیجه بگیریم و بهترین جایگاه ممکن را به دست بیاوریم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: نفت مسجدسلیمان مهدی تارتار تیم نفت مسجدسلیمان مهدی تارتار میثم نقی زاده نفت مسجدسلیمان هافبک نفت مسجدسلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۸۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع و خاکسپاری مادر شهید ایزدیان در مسجدسلیمان+فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، حاجیه خانم شاهزاده ایزد، مادر شهید روزعلی ایزدیان از شهدای ۸ سال دفاع مقدس استان خوزستان و شهرستان مسجدسلیمان پس از تحمل سال‌ها فراغ فرزند، دار فانی را وداع گفت.


مراسم تشییع و خاکسپاری این مادر صبور باحضور مسئولان و اقشار مختلف مردم شهیدپرور مسجدسلیمان برگزار و پیکرش تا آرامگاه ابدی در بهشت آباد این شهرستان بدرقه شد.


شهید روز علی ایزدیان در سال ۱۳۶۱ و در عملیات والفجر مقدماتی به درجه رفیع شهادت نائل آمد و پیکر مطهرش پس از ۳۸ سال، در سال ۱۳۹۹ شناسایی و در ۲۴ مهرماه همزمان با سالروز رحلت پیامبر گرامی اسلام (ص) و شهادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) تشییع و گلزار شهدای کلگه مسجدسلیمان به خاک سپرده شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پیروزی آتالانتا مقابل سالرنیتانا؛ سهمیه لیگ قهرمانان در چنگ گاسپرینی
  • رسمی؛ میلان سهمیه لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۴/۲۵ را کسب کرد
  • مک کنی: می‌خواهم با یوونتوس قهرمان لیگ قهرمانان شوم؛ هدف ما در ابتدای فصل، کسب اسکودتو بود
  • رم ۱ - ۱ یوونتوس/ خطر از دست دادن سهمیه لیگ قهرمانان، بیخ گوش گرگها+ فیلم
  • لیورپول ۴ - ۲ تاتنهام/ شاگردان کلوپ، سهمیه لیگ قهرمانان را از زنبق‌ها گرفتند+ فیلم
  • ژیرونا چهاردهمین تیم متفاوت اسپانیایی در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا
  • اتلتیکو مادرید به سهمیه لیگ قهرمانان نزدیک شد
  • مایورکا 0-1 اتلتیکو مادرید؛ چشمک روخی بلانکوس به سهمیه لیگ قهرمانان
  • تشییع و خاکسپاری مادر شهید ایزدیان در مسجدسلیمان+فیلم
  • کالافیوری: یوونتوس؟ فقط روی کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا با بولونیا تمرکز کرده‌ام