Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@15:04:18 GMT

انهدام باند قاچاق سلاح و مهمات در خوزستان

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۸۸۶۴۶

انهدام باند قاچاق سلاح و مهمات در خوزستان

سردار حیدر عباس زاده دوشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اعلام این خبر اظهار داشت : ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان امروز با کار اطلاعاتی از انتقال یک محموله سلاح جنگی و شکاری آگاه شدند.

وی افزود: پرسنل پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با همکاری پلیس های هم نام خود در شهرستانهای خرمشهر و آبادان پس از هماهنگی قضایی، موفق شدند طی عملیاتی خودرو حامل سلاح قاچاق را توقیف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد : در بازرسی ازخودرو توقیفی تعداد ۱۵ قبضه سلاح جنگی و شکاری شامل ۹ قبضه کلاشینکف، سه قبضه کلت کمری، سه قبضه سلاح شکاری تک لول و پنج تیر، تعداد هشت هزار ۵۳۸ عدد فشنگ کلاش، ۱۲ عدد قنداق چوبی کلاش کشف شد.

فرمانده انتظامی خوزستان گفت: در این رابطه چهار نفر از متهمان اصلی دستگیر که با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.

وی بیان کرد :نیروی انتظامی مصمم است باقاچاقچیان سلاح ، فروشندگان و دارندگان سلاح و مهمات غیر مجاز و کسانی که از سلاح مجاز و غیر مجاز برای تیر اندازی به سمت مردم، منازل و خودروها استفاده می کنند برخورد قاطع و جدی داشته باشد.

چهارم بهمن ماه فرمانده انتظامی خوزستان از شناسایی و دستگیری اعضای یک باند قاچاق اسلحه در خوزستان خبر داد و گفت : از این باند تعداد ۷۸ قبضه اسلحه جنگی و شکاری کشف شد .

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 خودرو فرمانده انتظامی قاچاق ماموران پلیس نیروی انتظامی قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۸۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف مقادیری مهمات و نارنجک و سلاح در شوروی زاهدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، بنابر اعلام روابط عمومی قرارگاه قدس جنوب شرق٫ بر اساس گزارشات واصله از شاهدان محلی در ساعت هفت عصر روز جاری در حوالی شورو دو راهی محمداباد به سمت سرجنگل یک دستگاه خودروی پارس سفید رنگ دچار حادثه شد.

در این حادثه دو سرنشین خودرو کشته شدند.

 روابط عمومی قرارگاه قدس جنوب شرق اعلام کرد: مقادیری مهمات و نارنجک و سلاح در اطراف خودرو رویت شده است که با این شواعد نشان می دهد خودرو حامل اشرار بوده که در حال جا به جایی و انتقال مواد منفجر دچار حادثه شده اند.

تلاش برای شناسایی هویت اجساد و انگیزه های احتمالی در دست بررسی است.

دیگر خبرها

  • کشف مقادیری مهمات و نارنجک و سلاح در شوروی زاهدان
  • شناسايي ودستگيري دو شکارچی غير مجاز در شهرستان رودان 
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز
  • تولید فیلم‌های غیراخلاقی از دختران ۱۵ تا ۲۶ ساله ایرانی برای مردان خارجی | انهدام باند بزرگ قاچاق زنان و دختران ایرانی به ترکیه و گرجستان + جزئیات
  • انهدام باند سازمان یافته قاچاق سوخت در کرمان
  • (تصاویر) دستگیری سارقین و انهدام چندین باند زورگیری
  • انهدام باند قاچاق مواد مخدر در فرودگاه ژاپن
  • تیراندازی مرگبار کودک ۵ ساله به سمت خاله ۱۴ ساله‌
  • کودک ۵ ساله خرم‌آبادی خاله‌ ۱۴ ساله‌اش را کشت!