Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-06@04:57:31 GMT

دیدار دختر سردار سلیمانی با سید حسن نصرالله+عکس

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۸۸۹۳۰

دیدار دختر سردار سلیمانی با سید حسن نصرالله+عکس

آفتاب‌‌نیوز :

سید نصرالله در این دیدار خطاب به دختر سردار سلیمانی گفت: خداوند افتخار جهاد و شهادت را نصیب سردار سلیمانی کردند و زندگی ایشان به زیباترین عاقبت ختم شد.

به گزارش شبکه تلویزیونی "المنار" لبنان، دختر سردار سلیمانی پنجشنبه هفته گذشته نیز در مراسم یادبودی که به مناسبت شهادت سردار در حومه جنوبی بیروت برگزار شد، تاکید کرد خون‌های شهدا اکنون به شمشیر ذوالفقاری تبدیل شده که به دشمنان حمله‌ور می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در این مراسم که به همت بخش امور زنان حزب‌الله برگزار شد، تاکید کرد:شهدای شما و ما، یعنی شهدای اسلام، افرادی هستند که از اسلام و ارزش‌های آن و ارزش‌های امام خمینی و امام خامنه‌ای تا ابد صیانت کردند. شما سربازان اسلام و محافظان آن هستید. شما سربازان امام خمینی هستند. شما انقلاب هستید و با شما دل‌های خانواده‌های شهدا آرام می‌شود.

سپهبد سلیمانی و ابومهدی المهندس جانشین شهید فرمانده نیروهای الحشد الشعبی و هشت تن دیگر از همراهان آنها ۱۳ دی ماه در مسیر فرودگاه بغداد به دستور دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا و با پهپادهای وزارت دفاع این کشور (پنتاگون) ترور شده و به شهادت رسیدند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: دختر سردار سلیمانی سید حسن نصرالله زینب سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۸۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگداشت شهدای مدرسه فیضیه در قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ قم، همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) مراسم بزرگداشت شهدای واقعه جانسوز مدرسه فیضیه در سال ۱۳۴۲ عصر امروز در محل این مدرسه علمیه برگزار شد.   گفتنی است همزمان با بیست و پنجم شوال سالروز شهادت امام جعفر صادق (علیه‌السلام)، در دوم فروردین سال ۱۳۴۲، مجلس سوگواری شهادت امام صادق (ع) با حضور آیت‌الله العظمی گلپایگانی در مدرسه فیضیه برگزار شد که عوامل حکومت پهلوی با برهم زدن این مراسم، به ضرب و شتم طلاب و مردم پرداختند و به طرز وحشیانه‌ای طلاب علوم دینی را به شهادت رساندند. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مرجعیت علمی امام صادق (ع) انحراف را به حداقل رساند
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • بزرگداشت شهدای مدرسه فیضیه در قم
  • یادواره شهدای شهرستان زرندیه
  • هفته فرهنگی شهرستان زرندیه
  • دیدار با خانواده شهیدی که به دست اسرائیل به شهادت رسید/ عکس
  • تشییع و خاکسپاری پیکر شهید رنجنوش، هم اکنون در همدان
  • فیلم| ماجرای هدیه‌دادن سیدحسن نصرالله به معلم سردار زاهدی
  • رونمایی از کتاب ۱۰ جلدی یک سردار دراصفهان
  • «ما ملت شهادتیم» از شهید زاهدی تا سردار سلیمانی