Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-26@10:40:41 GMT

استوکس مشکلی برای بازی در پرسپولیس ندارد!

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۸۹۰۵۱

 مصطفی کاراندیش، معاون حقوقی باشگاه تراکتور تبریز درباره پیوستن قطعی آنتونی استوکس به پرسپولیس و اینکه باشگاه تراکتور گفته بود این بازیکن با محرومیت مواجه خواهد شد، اظهار داشت: استوکس مشکلی برای عقد قرارداد با پرسپولیس ندارد. هیچ محرومیتی شامل حال باشگاه پرسپولیس نخواهد شد و اگر محرومیتی از سوی فیفا ابلاغ شود، متوجه خود بازیکن و تیم آدنا اسپور ترکیه است که این بازیکن فصل گذشته در آن تیم بازی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار ورزشی- وی در پاسخ به این پرسش که آیا صحبتی با باشگاه پرسپولیس داشته‌اند یا خیر؟ گفت: ما فقط یک نامه همان ابتدا زدیم که این بازیکن در فیفا پرونده باز دارد و اگر در آینده حکمی علیه این بازیکن صادر شد، از ما نخواهند که از شکایت‌مان عقب نشینی کنیم.

معاون حقوقی باشگاه تراکتور در خصوص اینکه این باشگاه مدعی بود بندی در قرارداد استوکس وجود دارد که تا چهار سال نمی‌تواند به هیچ تیم ایرانی بپیوندد گفت: اگر بندی در قرارداد باشد، وقتی تخلفی از سوی بازیکن صورت بگیرد و از قراردادش تخطی کند، فقط برایش خسارت در نظر گرفته می‌شود. در قوانین داخلی خودمان هم به همین شکل است. وقتی بازیکن از بندهای قرارداد خود تخطی کند، مرجع قضایی، خسارت وارد شده به طرف مقابل را تعیین می‌کند و حکم به پرداخت خسارت صادر می‌کند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: تراکتور پرسپولیس پرسپولیس بازی باشگاه پرسپولیس پرسپولیس مصطفی کاراندیش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۹۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عارف آقاسی مشکلی برای حضور در بازی با ذوب‌آهن ندارد

مدیرعامل باشگاه تراکتور گفت: محرومیت عارف آقاسی سپری شده و مشکلی برای حضور در بازی با ذوب‌آهن ندارد.

هوشنگ نصیرزاده درباره حضور عارف آقاسی مقابل ذوب آهن اظهار کرد: به دنبال سوالاتی که در رابطه با حضور یا عدم حضور آقاسی در بازی با ذوب‌آهن از سری مسابقات جام حذفی مطرح شده، قابل ذکر است طبق بند ۶ از ماده ۶۶ مقررات انضباطی فیفا و بر اساس بند ۳ از ماده ۳۵ آیین نامه انضباطی فدراسیون فوتبال ایران، باتوجه به اینکه در عدم برگزاری دیدار تراکتور و چوکا از مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات جام حذفی باشگاه تراکتور مقصر نبود؛ محرومیت سال گذشته آقاسی در بازی‌های جام حذفی که به امسال موکول شده بود، در همان بازی با چوکا سپری شده است.

او ادامه داد: با وجود عدم برگزاری دیدار چوکا و تراکتور، محرومیت عارف آقاسی طبق مقرراتی که ذکر شد، سپری شده و وی می‌تواند در مسابقه با ذوب‌آهن حضور داشته باشد و هیچ منع قانونی وجود ندارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عارف آقاسی مشکلی برای حضور در بازی با ذوب‌آهن ندارد
  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟
  • نورمحمدی: حرفه‌ای گری سرخپوشان برگ برنده بازی با آلومینیوم است/ امیدوارم ۶ بانک از عهده مشکلات برآیند
  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس
  • درویش: هنوز درباره ادامه همکاری با من صحبت نکردند/ بعد از بازی با سپاهان به قرارداد اوسمار می پردازیم+ فیلم
  • یحیی گل‌محمدی سکوتش را شکست؛ مشکلی برای کار ندارم و آماده خدمت به جوانان کشورم هستم!
  • AFC واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • مهدی قایدی به پرسپولیس می‌پیوندد؟
  • خطرناک‌ترین ورژن خدابنده‌لو شاید در اراک!
  • چهار بازیکن موردعلاقه اوسمار از لیگ برتر ایران