Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-30@20:39:14 GMT

واکنش ظریف به رونمایی از معامله قرن

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۸۹۱۱۶

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، وزیر امور خارجه در پیامی توئیتری خطاب به رئیس جمهور آمریکا و همدستانش نوشت: به جای ارائه طرح سرشار از توهم ”معامله قرن“ که محکوم به شکست است‏، برای هواداران خودخوانده دموکراسی خیلی بهتر خواهد بود اگر راه حل دموکراتیکی را بپذیرند که (رهبر معظم انقلاب) آیت الله خامنه ای پیشنهاد داده است با این مضمون: برگزاری همه پرسی که همه گروه های فلسطینی شامل مسلمانان‏، یهودیان و مسیحیان در آن شرکت داشته باشند و خودشان برای آینده تصمیم گیری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تاکید کرد قهرمانان خودخوانده دموکراسی، بهتر است به جای «معامله موهوم قرن»، که مرده به دنیا خواهد آمد، راه حل دموکراتیک ایران را که از طرف حضرت آیت‌الله خامنه‌ای پیشنهاد شده بپذیرند: رفراندومی که در آن تمامی فلسطینیان اعم از مسلمان، یهودی و مسیحی، آینده خود را تعیین کنند.

 

آخرین خبر

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: معامله قرن ظریف مرده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۹۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش ایلان ماسک به توافق بلندمدت آمریکا با اوکراین

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خبرگزاری ایتارتاس از نیویورک، ایلان ماسک کارآفرین آمریکایی گفت برنامه‌های ارائه شده برای یک توافقنامه امنیتی جهت تضمین حمایت از اوکراین برای ده سال آینده «دیوانگی» است.

ماسک اظهار داشت: «این دیوانگی است. جنگ ابدی (است)».

پیش از این، دیوید ساکس، کارآفرین دیگر آمریکایی در شبکه ایکس نوشت «اوکراین در حال کار بر روی یک توافقنامه امنیتی با آمریکا است که حمایت این کشور را برای ده سال آینده تضمین خواهد کرد».

به گفته وی، کمک ۶۱ میلیارد دلاری که واشنگتن اخیرا تائید کرده است، «فقط آغاز کار بود».

ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهوری اوکراین پیشتر گفته بود که مقامات اوکراینی و آمریکایی در حال بحث در مورد میزان کمک‌های نظامی و مالی به کی یف برای ده سال آینده به عنوان بخشی از مذاکرات بر سر یک توافقنامه امنیتی دوجانبه هستند.

 

دیگر خبرها

  • گمانه زنی درباره تصمیم مهم اسرائیل برای 48 تا 72 ساعت آینده/ هیات حماس قاهره را ترک کرد/ آمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۵۳۵ نفر افزایش یافت
  • رونمایی از استراتژی آینده چری EXEED در نمایشگاه خودرو پکن
  • رونمایی ازکتاب شعر پشت پنجره سکوت درگناباد
  • پیشنهاد افزایش ۳۰ تا ۳۵ درصدی حقوق کارکنان و اساتید دانشگاه آزاد
  • پیشنهاد افزایش ۳۰ تا ۳۵ درصدی حقوق کارکنان دانشگاه آزاد
  • واکنش ایلان ماسک به توافق بلندمدت آمریکا با اوکراین
  • منشور رسانه‌ای طی آینده‌ای نزدیک در اردبیل رونمایی می‌شود
  • معلمان با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند
  • تصاویری از رهبر انقلاب در خلیج فارس
  • همایش بین المللی اندیشه‌های قرآنی حضرت آیت الله خامنه‌ای در قم برگزار می شود