Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ از کنترل محسوس و نامحسوس مراکز دپوی کالا برای مبارزه با قاچاق خبر داد و گفت: در حال حاضر بیش از 2هزار انبار کالا در جنوب تهران تحت کنترل پلیس امنیت اقتصادی است.

«سردار حسین رحیمی»، فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ، در گفت‌وگو با خبرنگار برنا در مورد فعالیت‎های صورت گرفته توسط پلیس برای امنیت اقتصادی خاطرنشان کرد: مبارزه با مفسدان ارزی یکی از موضوعات جدی برای پلیس امنیت بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیش از 90 درصد دادگاه‎هایی که برای مفسدان ارزی در حال برگزاری است، شناسایی متهمان و معرفی آن‌ها به دستگاه قضایی توسط پلیس امنیت اقتصادی صورت گرفته‎ و با ده‌ها تن از کسانی که به تاراج سرمایه ارزی کشور پرداختند، برخورد کرده‌ایم.

رئیس پلیس پایتخت مبارزه با قاچاق را یکی دیگر از حوزه‎های مهم دانست و افزود: برخورد با قاچاقچیان کالا از سوی پلیس بیش از 52 درصد افزایش یافته و در مراکز دپو از جمله 2هزار انبار در جنوب تهران به کنترل محسوس و نامحسوس پرداختیم و همکاران پلیس در گمرکات مستقر هستند.

او تاکید کرد: تشخیص کالای قاچاق از غیر قاچاق بر عهده گمرک است و براساس احراز آن، ما برخورد می‎کنیم.

سردار رحیمی رویکرد و هدف اصلی پلیس امنیت اقتصادی را حمایتی دانست و گفت: هدف پلیس از ایجاد ساختار جدید، تامین امنیت کسانی است که در عرصه‌های اقتصادی چه سرمایه‎گذاری داخلی و چه خارجی فعالیت می‌کنند اما بخشی از این حمایت هم شامل برخورد با معدود افرادی می‎شود که امنیت این حوزه را دچار مخاطره کرده و به فساد اقتصادی می‌پردازند.

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ همچنین بیان کرد: در بخش‌های مالیات و فرارهای مالیاتی فعالیت‌هایی را به تازگی آغاز کرده‎ایم و همکاران پلیس امنیت در گمرکات مستقرند تا به وزارت اقتصاد و گمرک در این زمینه کمک کنند.

او اظهار کرد: امیدواریم همه این تلاش‌ها باعث شود تا بتوانیم جلو قاچاق کالا و مفسدین اقتصادی را بگیریم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: قاچاق کالا سردار رحیمی پلیس امنیت اقتصادی پلیس امنیت پایتخت فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۹۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین

سرهنگ جلیل سلطانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی حین گشت‌زنی در گمرک پرویزخان موفق به شناسایی هفت دستگاه خودرو حامل سوخت قاچاق شده و آنها را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی‌های انجام گرفته از خودروهای توقیفی پنج هزار و ۶۹ لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: ارزش این مقدار سوخت قاچاق یک میلیارد و ۳۷۰ میلیون ریال است.

سلطانی در پایان سخنانش از تشکیل پرونده‌هایی در این خصوص و ارسال آنها به مراجع قضائی خبر داد.

کد خبر 6088471

دیگر خبرها

  • کشف ۷۲ هزار نخ سیگار قاچاق توسط مرزبانان هنگ مرزی تایباد 
  • انتقال چای قاچاق با قطار
  • کشف محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل
  • کشف بیش از ۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • کشف ۳۱ هزار و ۹۲۰ نخ سیگار قاچاق در کرمان
  • کشف ۲تن شکر قاچاق در رودسر
  • کشف ۴ و نیم میلیارد تومان البسه قاچاق در غرب تهران
  • محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل کشف شد
  • کشف بیش از ۴ میلیارد تومان البسه قاچاق در غرب تهران
  • سوخت قاچاق توقیف شد