Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-27@03:36:37 GMT

تست بیرانوند برای پیوستن به باشگاه اروپایی

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۸۹۱۹۳

تست بیرانوند برای پیوستن به باشگاه اروپایی

دروازه‌بان پرسپولیس باید در تست پزشکی باشگاه بلژیکی شرکت کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

باشگاه آنتورپ از علیرضا بیرانوند خواسته تا به حضور در بلژیک در تست‌های پزشکی این باشگاه شرکت کند.

با توجه به همین قضیه بیرانوند تا پایان سال جاری باید سفری به بلژیک داشته باشد.

این در شرایطی است که پرسپولیس در ۵۰ روز آینده بازی‌های فشرده و بسیار حساسی را پیش رو دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از آنجا که باشگاه پرسپولیس این بازیکن خود را به باشگاه بلژیکی فروخته است چاره‌ای ندارد جز اینکه خواسته‌های آنها را برآورده سازد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: علیرضا بیرانوند پرسپولیس پرسپولیس دروازه بان پرسپولیس علیرضا بیرانوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۹۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلهر: در صورت حضور بیرانوند نتیجه بازی با آلومینیوم برعکس می‌شد/ اوسمار تصور می کرد بازی تمام شده است

محمود کلهر پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره  باخت سرخپوشان برابر تیم آلومینیوم اراک و حذف از گردونه رقابت‌های جام حذفی اظهار کرد: به نظرم  کادر فنی ۲ تیم نقش اول را  در این بازی ایفا کردند. همچنین  پرسپولیس بی دلیل به لاک دفاعی رفت و این باعث شد که تیم آلومینیوم اراک آزادی عمل بیشتری پیدا کند و بتواند سرخپوشان را تحت فشار در دقایق پایانی بازی بگذارد. سرخپوشان بازی را جلو بودند، اما با تعویض‌هایی که اوسمار انجام داد، بازیکنان کناری آلومینیوم توانستند به راحتی پشت مدافعان سرخپوش نفوذ کنند و صاحب توپ شوند و بازی را مساوی کردند.

او افزود: در وقت‌های اضافه هم پرسپولیس به ۲ گل رسید، اما باز هم تعویض‌هایی که انجام شده به نفع تیم آلومینیوم اراک بود. در آن طرف، تعویض‌های مجتبی حسینی فوق العاده عالی بود و دقیقا پرسپولیس را آنالیز کرده بود و آنها پشت مدافعان سرخپوشان صاحب توپ می‌شدند و  در وقت‌های اضافه ۱۲۰ بازی توانستند گل مساوی را بزنند.

نبود بیرانوند در بازی با آلومینیوم مشهود بود 

کلهر تصریح کرد: نبود علیرضا بیرانوند بسیار مشهود بود و تیم گل گهر به خوبی توانست از این نقطه ضعف استفاده کند و بتواند بازی را در ضربات پنالتی ببرد. اگر بیرانوند درون دروازه پرسپولیس بود به طور حتم نتیجه برعکس می‌شد. به هر حال رفیعی گلر جوانی است و احتیاج به تجربه بیشتر دارد و شایستگی خود را نشان داده است، اما در این بازی ها، بازیکن باتجربه که میادین بیشتری را تجربه کرده تاثیرگذار بود که متاسفانه چنین گلری را سرخپوشان در درون دروازه خود نداشتند.

تعویض های پرسپولیس کفه ترازو را به نفع آلومینیوم تغییر داد 

پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه به نظر می‌رسید اوسمار بازی را تمام شده دانست و تعویض‌هایی کرد که به نفع تیم آلومینیوم شد، گفت: دفاع تیمی پرسپولیس دچار مشکل شد. وقتی که یک مهاجم زهر دار را بیرون می‌کشید بازیسازی را به تیم حریف می‌دهید و تیم آلومینیوم دقیقا بازیسازی را از خط دفاعی خود آغاز می‌کرد و خیلی خوب توپ‌ها را به جناحین و عمق می‌برد و ارسال‌های خوبی داشتند و ضربات ایستگاهی هم به درستی انجام دادند. تعویض‌های پرسپولیس کفه ترازو را به نفع آلومینیوم تغییر داد و مجتبی حسینی بهتر تصمیم گرفت و قدرت تصمیم گیری بهتری داشت و توانست این بازی را پیروز شود. من فکر می‌کنم اوسمار فکر می‌کرد بازی تمام شده، اما فوتبال ما در آن دقایقی که باید نتیجه بگیریم حتی در سطح ملی مان می‌بینیم که این اتفاقات می‌افتد و تیم‌های بزرگ ما دچار مشکل می‌شوند و این اتفاق برای پرسپولیس رخ داد.

باخت به آلومینیوم در روحیه پرسپولیسی ها تاثیرگذار است 

او درباره اینکه پرسپولیس می‌تواند در لیگ برتر موفق باشد، بیان کرد: صددرصد، تیم پرسپولیس خیلی خوب بازی می‌کند و توپ را به گردش در می‌آورد. به نظرم پرسپولیس در ابتدای حضور اوسمار در ۳، ۴ بازی ابتدایی، طراوات لازم را نداشت و حتی بازی با آلومینیوم را واگذار کرد. به هر حال این باخت از لحاظ روحی و روانی بر روی بازیکنان  پرسپولیس در لیگ تاثیرگذار خواهد بود، اما امیدوارم سرخپوشان شرایط ایده آل  خود را در بازی بعدی بتوانند به دست آورند تا در کورس قهرمانی باقی بمانند. 

پرسپولیس با این همه ستارها باید بهتر از این عمل کند 

کلهر خاطر نشان کرد: یکی از مشکلاتی که می‌توانم اشاره کنم نبود علیرضا بیرانوند در بخش دفاعی پرسپولیس تاثیرگذار است و حضورش خیلی می‌تواند به سرخپوشان کمک کند. ضمن اینکه در تیمی که این همه ستاره وجود دارد باید آن تیم بهتر از این عمل کند. زمانی که گل محمدی از پرسپولیس رفت، این بازیکنان بزرگ  جذب شدند و دیدیم که چقدر ارونوف در گل اول تاثیرگذار بود و آمدن آل کثیر، ارونوف و عبدالکریم حسن چقدر سرخپوشان را متحول  کرد. به هر حال همیشه آلومینیوم گربه سیاه پرسپولیس است و دیدیم که  لیموچی  و چند بازیکن اراکی  در این بازی چقدر تاثیر گذار بودند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • کلهر: در صورت حضور بیرانوند نتیجه بازی با آلومینیوم برعکس می‌شد/ اوسمار تصور می کرد بازی تمام شده است
  • ناجی پرسپولیس در جام حذفی غایب بود
  • بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان در دیدار با سپاهان
  • آزمون احتمالی یک مهارت مهم در گلر جوان پرسپولیس
  • استوری علیرضا بیرانوند از تمرینات اختصاصی‌اش پس از مصدومیت (فیلم)
  • بازگشت بیرانوند به قلعه سرخ؛ رونمایی از شماره یک در دیدار با سپاهان!
  • تمرین اختصاصی بیرانوند برای بازی سپاهان
  • پرسپولیس بدون بیرانوند و عالیشاه تمرین کرد/ سرخپوشان با اتوبوس راهی اراک شدند
  • پرسپولیس با دو مصدوم مهم مقابل آلومینیوم
  • نرفتن بیرانوند از پرسپولیس به سود استقلال شد!