Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مشیرالحق عابدی دوشنبه شب در شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان اظهار داشت: با توجه به تأکیدات استاندار خراسان جنوبی در رابطه با ارتباط گیری با استان‌های مجاور دیدارهایی در استان سیستان و بلوچستان و یزد انجام شد.

وی بیان کرد: یکی از مواردی که در استان سیستان و بلوچستان مطرح شد، استفاده از پتانسیل مرز مشترک استان سیستان و بلوچستان با کشور پاکستان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: در همین راستا جلساتی با استان‌های خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی در خصوص ایجاد کمیته مشترک همکاری‌هایی بین این سه استان و کشور پاکستان برگزار شد که میدان داری موضوع به اتاق بازرگانی ایران در سه استان داده شده است.

عابدی با بیان اینکه کلیات سند جامع همکاری این سه استان و کشور پاکستان با همکاری دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی تهیه شده است، بیان داشت: این سند در نهایت به صورت جامع با حضور استانداران سه استان رونمایی خواهد شد.

وی اضافه کرد: در جلسه امشب مواضع مرتبط با همکاری مشترک استان خراسان جنوبی با دو استان دیگر کلید خورد که هدف مشترک همه اینها توسعه مبادلات تجاری استان با کشور پاکستان است.

معاون امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه باید از همراهی‌های ایجاد شده به سه استان نهایت استفاده انجام شود، افزود: تاکنون نتوانسته ایم از اتحاد استان‌های شرقی در جهت اهداف مشترک استفاده کنیم و اتحاد ایجاد شده فرصتی مغتنم برای دستیابی به این اهداف مشترک است.

عابدی با اشاره به ارتباط گیری کمیسیون‌های زیر مجموعه شورا با دستگاه‌های اجرایی و ارائه گزارش عملکرد توسط کمیته‌ها، عنوان داشت: در هر جلسه این شورا یک کمیته اعلام گزارش می‌کند و نقاط ضعف و اشکال در ارتباط گیری و همکاری ۱۰۰ درصدی دستگاه‌های اجرایی در این کمیته‌ها توسط دبیر کمیته بیان می‌شود.

وی اضافه کرد: با توجه به وجود پتانسیل‌های ویژه در راستای همکاری‌های ویژه بین بخش دولتی و خصوصی در استان، بهترین و بیشترین ارتباط بین بخش خصوصی و دولتی استان ایجاد شده و بخش خصوصی به معذوریت‌های بخش دولتی کاملاً آگاهی دارد.

کد خبر 4838074

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری خراسان جنوبی بیرجند بارش برف دهه فجر بوشهر گرگان تعطیلی مدارس شیراز سیل سیستان و بلوچستان قزوین شهرکرد ایلام انتخابات 98 خطبه های نماز جمعه قاسم سلیمانی بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۹۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح نظارت بر باشگاه‌های خصوصی و دولتی آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، سرپرست معاونت ورزشی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی گفت:  بزرگترین طرح نظارت بر باشگاه‌های خصوصی و دولتی در قالب طرح شهید سعید شبان در استان آغاز شده است.

حبیب اله قربانی افزود: در قالب این طرح، گروه‌های مشخص شده هر پنجشنبه از باشگاه‌های سطح استان بازدید و بر روند اصولی و وضعیت آنها در راستای ارتقای سلامت و کیفیت خدمات نظارت خواهندداشت.

وی ادامه داد: با توجه به دستورالعمل های ابلاغی و مصوبات کمیسیون ماده ۵ باشگاه‌های ورزشی دارا بودن مجوز، عضویت ورزشکاران در فدراسیون پزشکی ورزشی (بیمه ورزشی) به منظور برخورداری از خدمات درمانی و افزایش ورزشکاران سازمان یافته، حضور مربیان واجد شرایط، رعایت استانداردهای محیطی، مسایل بهداشتی، رعایت تعرفه‌های مصوب بر اساس طرح رتبه بندی و ممنوعیت خرید و فروش مواد نیروزا  در اولویت بازرسین این طرح در مراجعه به باشگاه‌های ورزشی قرار دارد.

قربانی گفت: این طرح به نام شهید شاخص ورزش کشور، شهید سعید شبان نام‌گذاری شده و تلاش خواهدشد با اجرای آن شاهد ارتقای هر چه بهتر شاخص های سلامت باشگاه‌های ورزشی در استان باشیم.

 

دیگر خبرها

  • همکاری اقتصادی خراسان رضوی و هرات افغانستان
  • پرداخت تسهیلات به ۵۳۴ طرح تولید و کارآفرینی خراسان جنوبی
  • همکاری اقتصادی خراسان رضوی و ولایت هرات وارد مرحله جدید شد
  • آغاز طرح نظارت بر باشگاه‌های خصوصی و دولتی آذربایجان غربی
  • عزم دولت برای خصوصی سازی جدی است
  • ارتباط با دنیا در صورت تعطیلی پنجشنبه تنها ۳ روز می‌شود/ نظر بخش خصوصی را هم جویا شوید!
  • ارتباط با دنیا درصورت تعطیلی پنجشنبه تنها ۳ روز می‌شود/ نظر بخش خصوصی هم جویا شوید!
  • مهارت‌آموزی ۳۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی
  • اقتباس بهترین راه ارتباط کودکان با سینما