Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-06@04:36:28 GMT

محمود عباس خواستار نشست فوری رهبران فلسطینی شد

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۸۹۵۴۸

محمود عباس خواستار نشست فوری رهبران فلسطینی شد

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین، ضمن درخواست از رهبران و مقامات فلسطینی برای شرکت در نشستی اضطراری، از کشورهای عربی و اسلامی خواست در مراسم رونمایی از معامله قرن آمریکا شرکت نکنند.

به گزارش مشرق، «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین از رهبران فلسطینی خواست برای بررسی تبعات تصمیم آمریکا برای رونمایی از معامله قرن، روز سه‌شنبه در نشست اضطراری شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

فتح: زمان پایان دودستگی است

شبکه الجزیره شامگاه دوشنبه گزارش داد که قرار است این نشست روز سه‌شنبه رأس ساعت هفت به وقت بیت‌المقدس در رام‌الله برگزار شود. این تصمیم محمود عباس به دنبال اعلام زمان رونمایی از معامله قرن آمریکا گرفته می‌شود.

«دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا روز دوشنبه گفت که سه‌شنبه از این طرح ضد فلسطینی رونمایی و جزئیات آن را اعلام خواهد کرد.

ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین از سفرای عرب و و کشورهای اسلامی خواسته است در مراسم رونمایی از معامله قرن شرکت نکنند.

عباس در تماسی تلفنی که با وزیر امور خارجه انگلیس داشته گفت که هرگز هیچ معامله‌ای را که خواسته‌های مردم فلسطین از جمله تشکیل دولت فلسطین به پایتختی قدس شرقی را محقق نکند، قبول نخواهد کرد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: سقوط هواپیمای آمریکایی سردار سلیمانی انتخابات98 لیگ قهرمانان آسیا فلسطین آمریکا محمود عباس قدس شرقی بزرگترین معامله قرن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۹۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بن گویر خواستار حمله فوری به رفح شد

ایتامار بن گویر، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی عملیات گردان‌های القسام وابسته به حماس به کرم ابوسالم را دقیق توصیف کرد.

براساس گزارش اسپوتنیک، بن گویر از طریق حساب کاربری خود در پلتفرم «X» نوشت که اجازه تصویب یا امضای هرگونه توافق غیرقانونی با جنبش فلسطینی حماس را نخواهد داد و خواستار تهاجم فوری به رفح است.

یوآو گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، پیشتر ادعا کرده بود: اسرائیل نشانه‌هایی را شناسایی کرده است که جنبش حماس با توافقی که به آن پیشنهاد شده است، موافق نیست.

گالانت در اظهارات خود مدعی شد که عدم تأیید حماس به این معنی است که نظامیان صهیونیست به زودی حمله علیه رفح و سایر نقاط در سراسر نوار غزه را آغاز خواهند کرد.

 این درحالی است که جنبش حماس برخلاف رژیم صهیونیستی که هیاتی به قاهره اعزام کرد، هیات خود را به این شهر اعزام و اعلام کرده است در صورت توقف جنگ آتش بس را قبول می‌کند. اما صهیونیست‌ها بارها اعلام کردند چه در صورت وجود توافق چه در صورت نبود توافق به رفح حمله خواهند کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • جلوگیری تشکیلات خودگردان برای آزادی اسیر فلسطینی
  • بن گویر خواستار حمله فوری به رفح شد
  • برگزاری نشست فوری تاج و ارکان انضباطی - اخلاقی درپی اتفاقات بازی پرسپولیس - سپاهان
  • رئیس سازمان همکاری اسلامی خواستار کمک‌های بشردوستانه به افغانستان شد
  • تاکید عربستان بر لزوم برقراری آتش‌بس فوری در غزه
  • رئیس مجلس نمایندگان آمریکا خواستار تشدید سرکوب معترضان حامی فلسطین شد
  • رئیس مجلس نمایندگان آمریکا خواستار لغو روادید دانشجویان معترض شد
  • تحلیلگر صهیونیست: محمود عباس ۲ بار دیدار با بلینکن را رد کرد
  • امام صادق(ع) تشکیلات عظیم فرهنگی را با شاگردپروری ایجاد کرد
  • امام صادق(ع) تشکیلات فرهنگی عظیم را با شاگردپروری ایجاد کرد