Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، محمدحسن انصاریفرد درباره اعتراض مسئولان تراکتور تبریز به اتفاقات بازی دو تیم گفت: مستنداتی را تهیه کردیم که آن را ارائه خواهیم کرد. سنگ پرانی ها از سوی هواداران تیم تراکتورآغاز شد. حتی طبق برنامه ریزی های انجام شده مشوقین ما اقدام به تهیه گل برای تقدیم  به تماشاگران تیم تراکتور کردند اما درپی شعارها علیه آنها این امر سرانجامی نداشت و در ادامه نیز شاهد سنگ پراکنی ها بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل پرسپولیس ادامه داد: متاسفم که این دیدار مصدومانی داشت. به طور کلی شروع کننده بسیاری از اتفاقات هواداران تیم حریف بودند و هواداران پرسپولیس هم در معدود مواردی واکنش نشان دادند که البته باید مراقب باشند و تحت حاشیه سازی رقبا قرار نگیرند.

وی درباره شعارهایی که هواداران علیه یکدیگر سر دادند تصریح کرد: متاسفانه در خانه حریف طی این سالها شاهد انواع شعارها و اتفاقات بوده ایم و در تهران هم همینطور. بنده هیج شعاری علیه هیچ تیمی را تایید نمی کنم اما برخی مدیران هم به جای نادیده گرفتن اقدامات تماشاگران خود تلاش نکنند با اتهام زنی به پرسپولیس مانع از تکرار موفقیت های آن شوند بلکه تصمیمات درست تر بگیرند و تیم قویتری داشته باشند که بتواند مانع از قهرمانی سرخ ها شود.ایا ما بعد از باخت بازی رفت به رغم کلکسیون اتفاقات و ناهنجاری ها بلوا درست کردیم یا فرافکنی کردیم؟


انصاریفرد افزود: روی سکوها اتفاقات دیگری هم از سوی هواداران حریف رخ داد که ترجیح می دهم بیان نکنم.بدتر از ان را هم در بازی رفت شاهد بودیم. این مسائل باید جمع و جور شود و شاهد تکرار آن نباشیم و تصمیماتی نیز باید در این خصوص اتخاذ شود نه اینکه نسبت به برخی مسائل چشم پوشی شود و تخلفات برخی تیم ها در سطحی باشد که رسانه ها هم از طرح انها چشم پوشی کنند

مدیرعامل پرسپولیس درباره عملکرد داور این مسابقه تاکید کرد: نمی خواستم وارد این حرفها شوم اما حال که مرتب مصاحبه می کنند و بیانیه می دهند باید بگویم داور می توانست خانزاده را در صحنه ای که به بیرانوند لگد می زند اخراج کند. کارشناسان‌هم‌می گویند این اقدام سه چهار جلسه محرومیت دارد طبق بررسی یک بازیکن دیگر تیم تراکتور که در دقیقه ۴۵ کارت زرد گرفت در حالی که پیش از آن با تکل از پشت روی ترابی مانع حمله خطرناک پرسپولیس شد و در آن صحنه هم می بایست اخطار دیگری دریافت می کرد. همچنین ما مستنداتی داریم که برخی بازیکنان کارت زرد دریافت کرده تراکتور دست به اعتراض ها و اقداماتی زده اند که بدون تردید داور می توانست به آنها کارت زرد نشان دهد.

انصاریفرد اذعان داشت: تصاویر موجود نشان می دهد یک بازیکن به هنگام تعویض چه فحاشی و لفظ زننده ای به سمت تماشاگران ما بکار می بردو امیدواریم‌ برخورد لازم صورت گیرد نه اینکه فقط بیرانوند بعد از بازی رفت محروم شود.

وی درباره اعتراض این باشگاه به کارت زردی که دروازه بان پرسپولیس گرفت نیز اشاره کردو  گفت: اخطاری که  بیرانوند به بهانه اتلاف وقت دریافت کرد هم کاملا بی مورد بود چرا که بازیکن تراکتور در حال تعویض بود و اقدام دروازه بان پرسپولیس به هیچ عنوان نمی توانست اتلاف وقت تلقی شود.ما درخواست رسمی داریم این اخطار طبق قوانین پاک شود.

همچنین کارت های زردی که به سیدجلال حسینی و مهدی ترابی داده شد به زعم اغلب اعضای تیم و به خصوص اعضای کادر فنی سختگیرانه بود و داور می توانست به آنها کارت ندهد.

مدیرعامل پرسپولیس تصریح کرد: در مجموع بهتر است مسئولان تیم تراکتورسازی بگویند که نسبت به چه چیزی اعتراض دارند. درباره محرومیت شجاع خلیل زاده هم باید بگویم مسئولان کمیته انضباطی تاکید داشتند او بخاطر اعتراض هایش موقتا محروم شده اما مورد مشخصی به جز اعتراض به داوری بیان نشد. ما این حکم‌ اعتراض داریم. خلیل زاده بعد از دربی هم ۲ جلسه محروم شد که مستحق آن نبود چرا برداشت کمیته انضباطی از یک عکس طبق پاسخ خود داور به کمیته استیناف،اشتباه بود و علاوه بر از دست دادن ۲ بازی، محرومیت تعلیقی هم در پرنده خلیل زاده باقی ماند که البته قبلا درخواست حذف آن را داده بودیم و کمیته استیناف هم این مسئله را پذیرفته بود چرا که حکم تعلیق شدن یک جلسه از محرومیت این بازیکن ۳ ساعت قبل از بازی اعلام شد و خلیل زاده عملا بازی دوم را هم از دست داده بود.

انصاری فرد در پایان گفت: ما نسبت به کم لطفی ها در حق پرسپولیس معترض هستیم و در خصوص این بازی هم باید بگویم که تمام مستندات را به کمیته انضباطی ارائه می کنیم. قبلا هم گفته ام پرسپولیس طبق مستندات متضرر و حریفان بهره مند شده اند اما شاهد اتهام زنی های واهی برخی تیم ها بعد از هر ناکامی هستیم و خوب می دانیم برخی تلاش دارند با سنگین کردن جو مانع از تکرار موفقیت های پرسپولیس در مسیر قهرمانی شوند.ما جلوی این اتهام زنی ها و هجمه ها می ایستیم و اجازه نمی دهیم بخواهند با فرافکنی فضا را علیه تیم و رقابت عادلانه سنگین کنند .برخی باید بدانند جامعه فوتبال خوب می داند روی تخلفات سنگین بازیکنان و تماشاگران کدام تیم ها سرپوش گذاشته شده و چگونه پرسپولیس متضرر شده است.

کد خبر 4838110

منبع: مهر

کلیدواژه: محمدحسن انصاریفرد باشگاه پرسپولیس باشگاه تراکتور تبریز تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ قهرمانان فوتبال آسیا لیگ برتر فوتبال ایران کاراته لیگ جهانی کاراته وان کنفدراسیون فوتبال آسیا کاراته تیم فوتبال تراکتور کشتی آزاد لیگ قهرمانی فوتبال آسیا لیگ برتر والیبال وزارت ورزش و جوانان باشگاه پرسپولیس فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۹۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم | فوتبال تدافعی هوادار ندارد

همشهری آنلاین - امیرحسین اعظمی | رقابت میلی‌متری پرسپولیس و استقلال برای کسب عنوان قهرمانی همچنان ادامه دارد. سرخپوشان تهرانی فصل گذشته هم در چنین شرایطی قرار داشتند و در کورس با سپاهان، این تیم اصفهانی بود که لغزش داشت و در نهایت آنها توانستند به قهرمانی برسند. پرسپولیسی‌ها این‌بار هم علاوه بر نتایجی که خودشان می‌گیرند، امیدوارند تیم رقیب هم امتیاز از دست بدهد تا آنها بتوانند باز هم قهرمانی‌شان را تکرار کنند. علی نعمتی، مدافع پرسپولیس با امیدواری زیادی در مورد قهرمانی تیمش صحبت می‌کند ولی مدعی است پرسپولیسی‌ها به نتایج تیم رقیب توجهی نمی‌کنند و اگر بازی‌های باقیمانده را ببرند، قهرمان لیگ می‌شوند. گفت‌وگوی همشهری با نعمتی را می‌خوانید. پرسپولیس این روزها در اوج به سر می‌برد. فکر می‌کنی ادامه این روند منجر به قهرمانی شود؟

شرایط تیم خوب است و هدفی جز قهرمان‌شدن نداریم. تیمی که فصل گذشته 3جام آورد، قطعا برای این فصل هم انگیزه زیادی دارد و عطش قهرمانی در پرسپولیس هرگز از بین نمی‌رود. خوشبختانه تا الان روند خوبی داشته‌ایم. وقتی تیم نتیجه می‌گیرد همه‌چیز خوب پیش می‌رود ولی ما امسال بابت حضور در لیگ قهرمانان آسیا، بازی‌های فشرده‌ای داشتیم و به‌خاطر مصدومیت بازیکنان خیلی اذیت شدیم. 2بازیکن را به‌دلیل آسیب‌دیدگی رباط زانو از دست دادیم و چند بازیکن هم در طول فصل مصدوم شدند. با همه این چالش‌ها تا الان خوب جلو آمده‌ایم و امیدوارم در پایان فصل اتفاقات خوبی برای تیم رقم بخورد.

استقلال یک امتیاز بیشتر از پرسپولیس دارد. قبول داری سرنوشت قهرمانی دست آنهاست؟

ما توجهی به نتایج تیم رقیب نداریم. تمرکز ما روی بازی‌های خودمان است و باید همه بازی‌ها را ببریم. پارسال هم بعد از باخت به سپاهان همه بازی‌ها را بردیم و قهرمان شدیم. نقش هواداران هم بسیار مهم است، ما می‌دانیم آنها با چه سختی‌هایی به ورزشگاه می‌آیند ولی مثل همیشه به حمایت‌ حداکثری این هواداران نیاز داریم تا قهرمان شویم.

در 2هفته گذشته برخی بازیکنان و مربیان استقلال در مورد پرسپولیس مصاحبه‌هایی داشتند ولی شما سکوت کردید. این کار دلیل خاصی داشت؟

ما هم می‌توانستیم مصاحبه کنیم و جواب بدهیم ولی حرفمان را در زمین می‌زنیم. تمرکز ما روی تیم خودمان است و فکر می‌کنم حاشیه درست‌کردن و جوسازی‌ها قدیمی شده است. می‌بینید که وقتی تیم‌های بزرگ اروپا با هم بازی می‌کنند بعد از برد و باخت چه برخوردی با هم دارند. فوتبال ایران با این حاشیه‌ها پیشرفت نمی‌کند، خیلی‌ها باید تغییر رویه بدهند و حرفه‌ای رفتار کنند.

پرسپولیس در 4بازی که رفیعی درون دروازه بوده، گلی دریافت نکرده است. فکر می‌کردی او شروع خوبی داشته باشد؟

رفیعی و مهرشاد اسدی به‌عنوان 2دروازه‌بان جوان، عملکرد خوبی دارند و گلرهای شایسته‌ای هستند. آنها می‌توانند از تجربیات بیرانوند هم استفاده کنند.

از عملکرد خودت در این فصل راضی هستی؟

در پرسپولیس حتی در تمرینات هم باید 100باشی؛ بازی رسمی که جای خودش را دارد. برای من فرقی ندارد که در کدام پست بازی کنم ولی هر وقت در زمین هستم، نهایت تلاشم را به‌کار می‌گیرم و با تمام وجود بازی می‌کنم.

ظاهرا بازیکنان بابت مشکلات مالی ناراحت هستند؟

ما 38 تا 40درصد پول گرفته‌ایم. اگر بچه‌ها سکوت کرده‌اند به‌خاطر پرسپولیس است تا تیم در این مقطع حساس وارد حاشیه نشود. البته باشگاه هم در تلاش است تا مشکلات را حل کند، در حال حاضر برای ما موفقیت تیم از هر چیزی مهم‌تر است و در موقعیتی هستیم که مسائل مالی در اولویت قرار ندارد. الان همه روی این تمرکز داریم که بازی‌ها را ببریم و قهرمان شویم.

کیفیت فنی لیگ امسال چطور بود؟

خوب بود ولی توقع داشتم بازی‌ها جذاب‌تر شود. اگر سپاهان و تراکتور هم در کورس قهرمانی و نزدیک به پرسپولیس و استقلال بودند، قطعا هیجان و جذابیت لیگ بیشتر می‌شد. از طرفی باید بگویم حاشیه‌ها جلوی پیشرفت فوتبال ایران را می‌گیرد ولی متأسفانه فوتبال ایران مدام درگیر مسائل خارج از فوتبال است. به یک موضوع هم باید اشاره کنم که مربوط به سبک بازی برخی تیم‌هاست. امیدوارم تیم‌ها دنبال فوتبال تدافعی نباشند چون همه از فوتبال تهاجمی لذت می‌برند. فوتبال تدافعی هوادار ندارد. به‌عنوان مثال تیم هوادار با هدایت مسعود شجاعی زیبا بازی می‌کند و هر تماشاگر و بیننده‌ای از فوتبال آنها لذت می‌برد.

فکر می‌کردی سپاهان با این همه بازیکن از کورس قهرمانی خارج شود؟

فوتبال همین است و چیزی را نمی‌توان پیش‌بینی کرد. سپاهان زمانی که در لیگ قهرمانان بازی داشت، امتیازهای حساسی از دست داد. ما هم در همان مقطع که در آسیا بودیم به سپاهان باختیم و چند غایب هم داشتیم. آن زمان فشار زیادی روی این 2تیم بود.

در مورد بازی با آلومینیوم اراک در جام‌حذفی چه صحبتی داری؟

بازی سختی است و تیم حریف هم کیفیت خوبی دارد. با این حال، ما در جام‌حذفی هم هدفی جز قهرمانی نداریم و باید این بازی را هم ببریم.

قراردادت با پرسپولیس رو به اتمام است؟

نه‌تنها قرارداد من، بلکه قرارداد 10-12 بازیکن رو به اتمام است.

در پرسپولیس می‌مانی؟

من با سختی زیادی به پرسپولیس آمدم و طبیعتا آرزوی هر بازیکنی است که در پرسپولیس فوتبال بازی کند.

کد خبر 846891 برچسب‌ها ویژه ورزشی فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • پرسپولیس و استقلال شانس قهرمانی هستند | پیشنهاد داشتم و می‌دانستم به زمین بروم گل ‌می‌زنم!
  • عطش سه گانه قهرمانی ویه‌را با پرسپولیس
  • اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسمار | فعلا هستند اما ما قهرمانی آسیا می‌خواهیم
  • درخشان: آلومینیوم همیشه برای پرسپولیس گربه سیاه بوده و هست
  • اعلام اسامی برندگان قرعه کشی بلیت بازی پرسپولیس و سپاهان ویژه دارندگان "پرسپولیس کارت"
  • جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم | فوتبال تدافعی هوادار ندارد
  • علی نعمتی: جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم
  • رافت: نیمکت پرسپولیس از استقلال قویتر است
  • اعتراض شدید به رای متفاوت دانیال اسماعیلی‌فر/ پرسپولیسی‌ها سند رو کردند!
  • شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است