Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران به تشریح علت تفاوت قیمت و کیفیت محصولات در میادین میوه و تره بار نسبت به سطح شهر پرداخت. تاریخ انتشار: 08:45 - 08 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۱۰۹۴

سید سعید راد مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، با اشاره به فاصله کیفیت محصولات در میادین میوه و تره بار نسبت به سطح شهر، گفت: اگر چه اصولاً امور کیفی قابل سنجش دقیق نیستند، اما سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با به کارگیری کارشناسان خبره در حوزه محصولات کشاورزی و مواد غذایی و تعیین استاندارد‌های درون‌سازمانی، بر امر کیفیت محصولاتی که در میادین و بازار‌های میوه و تره بار توزیع می‌شوند، نظارت مستمر و مستقیم دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: فروش «ران مرغ» توسط دست فروشان مترو/ قیمت واقعی بلیت مترو باید ۴۲۰۰ تومان باشد/تعداد پلیس‌های خانم در مترو افزایش پیدا می‌کند

 

وی با بیان اینکه یکی از نتایج این نظارت، استقبال روز افزون شهروندان از این مراکز و افزایش رضایتمندی از خدمات آن‌ها است، افزود: امکان دستچین کردن محصول مورد نظر به هر تعداد از سوی مشتری و افزایش تنوع محصولات عرضه شده در میادین و بازار‌های میوه و تره بار که به بیش از ۸۰ قلم می‌رسد و همچنین اختلاف قابل توجه قیمت محصولات این مراکز با میانگین سطح شهر از جمله دلایل و عوامل اقبال عمومی نسبت به میادین و بازار‌های میوه و تره بار است.

راد ادامه داد: در مورد قیمت محصولات در میادین میوه و تره بار نسبت به سطح شهر نیز بر اساس آخرین بررسی که اول بهمن ماه انجام شده، نرخنامه‌های سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران در مقایسه با میانگین قیمت انواع محصولات در سطح شهر، در گروه میوه‌جات ۴۱ درصد، در گروه سبزیجات ۳۴ درصد، در گروه حبوبات ۹ و نیم درصد ارزان تراست.

وی با بیان اینکه  قیمت گوشت قرمز ۱۸ و نیم درصد، گوشت مرغ ۴ و نیم درصد، تخم مرغ ۱۱ درصد، برنج داخلی ۱۴ درصد و قند و شکر ۱۷ و نیم درصد در میادین میوه و تره بار نسبت به سطح شهر پایین‌تر است، افزود: یکی از دلایل اصلی استقبال روزافزون شهروندان از ۲۴۵ میدان و بازار میوه و تره بار که تعداد مراجعه کنندگان به این مراکز را به یک میلیون نوبت خرید در روز افزایش داده است، همین اختلاف قیمت قابل توجه با میانگین سطح شهر است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سعید راد میادین میوه و تره بار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۹۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرخ قند و شکر در میادین و بازار‌های میوه و تره‌بار

سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران اعلام کرد طبق آخرین نرخ نامه سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، قیمت قند و شکر در میادین و بازار‌های میوه و تره بار به شرح ذیل است:

شکر بسته بندی یک کیلوگرمی ۳۳ هزار و ۸۰۰ تومان

شکر فله هر کیلوگرم ۲۸ هزار تومان

قند شکسته ۵ کیلوگرمی ۲۱۸ هزار تومان

قند شکسته ۹۰۰ گرمی ۴۹ هزار و ۹۰۰ تومان

نبات تخته و خرد شده هر کیلوگرم ۵۵ هزار تومان

نبات چوبدار زرد و سفید و طعم دار هر کیلوگرم ۶۹ هزار و ۵۰۰ تومان

نبات شاخه باریک و ریز (شاخه‌ای) سفید و زرد هر کیلوگرم ۶۲ هزار تومان

نبات شاخه درشت (شاخه‌ای) سفید و زرد هر کیلوگرم ۵۹ هزار تومان

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • بارندگی قیمت محصولات جالیزی در مشهد را افزایش داد
  • قیمت قند و شکر در میادین تره بار
  • نرخ قند و شکر در میادین و بازار‌های میوه و تره‌بار
  • بازار رمزارز‌ها / زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد
  • آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان/ زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد
  • زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد | قیمت جدید انواع ارزهای دیجیتال
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۱۶ ارديبهشت
  • زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد / قیمت روز ارزهای دیجیتال
  • زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد
  • فردا میادین میوه و تره بار شهرداری تهران تعطیل است