Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاد حوزه علمیه قم گفت: سکوت در برابر منکرات اجتماعی و فساد و خیانت کارگزاران جایز نیست، همچنان ‌که حضرت فاطمه در مقابل انکار و فراموش شدن حق ولایت سکوت نکرد. ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۷ فرهنگی دین ، قرآن و اندیشه نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام ناصر رفیعی استاد حوزه و کارشناس دینی در دومین شب از مراسم عزاداری حضرت فاطمه زهراء سلام‌الله‌علیها در حسینیه امام خمینی (ره)، خشم برای خدا و ارزش‌های الهی را خشم مقدس خواند و گفت: سیره‌ اهل‌بیت علیهم‌السلام نشان‌دهنده این است که در مقابل «انکار حق»، «بدعت‌گذاری در دین»، «اهانت به مقدسات»، «منکرات اجتماعی» و «فساد و خیانت کارگزاران» سکوت جایز نیست، همچنان ‌که حضرت فاطمه سلام‌الله‌علیها در مقابل انکار و فراموش شدن حق ولایت سکوت نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماجرای شیعه شدن جمعی از مردم الجزایر در یادبود شهید سلیمانی + فیلمگفت‌وگوی تسنیم با شیخ حسین انصاریان| اختلاف در زمان شهادت حضرت زهرا(ع) برای شیعه رحمت است/ شوهرداری خوب، جهاد زن استتجمع عزاداران فاطمی شهر ری در بقعه شیخ صدوق

حجت‌الاسلام رفیعی، ولایت فقیه و مواردی مانند وصیتنامه‌ امام راحل و شهیدان را شاخص‌های قطعی برای شناخت حق دانست و گفت: البته دفاع از حق بدون هزینه نیست، همانطور که شهیدان بزرگوار انقلاب همچون شهید سلیمانی این هزینه‌ها را به جان خریدند و با خشمی مقدس جلوی توطئه‌ دشمنان اسلام و ایران را گرفتند.

وی خاطرنشان کرد: پیغمبر اکرم (ص) در حدیثی فرمود: «إنَّ اللهَ لَیَغْضَبُ لِغَضَبِ فاطِمَةَ وَ یَرْضی لِرِضاها؛ خداوند به خشنودی و رضای فاطمه خشنود و با غضب فاطمه خشمگین می شود.» برخی این شبهه را وارد می‌کردند که چطور ممکن است خدا با غضب فاطمه خشمگین و با رضای او راضی شود؟‌ خدای متعال در قرآن می‌فرماید: «مَنْ يُطِعِ الرَّسُولَ فَقَدْ أَطاعَ اللَّهَ؛ هر که از پیغمبر اطاعت کند از خدا اطاعت کرده است.» از این نمونه آیات در قرآن کریم بسیار است.

صوت کامل سخنان حجت‌الاسلام رفیعی را در ادامه بشنوید.

انتهای پیام/

R1410/P/S4,37/CT1 واژه های کاربردی مرتبط امام خامنه‌ای فاطمیه

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امام خامنه ای فاطمیه امام خامنه ای فاطمیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۰۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن‌های دهه کرامت در همه مساجد و محله‌های لرستان برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی، امروز دوشنبه در جلسه استانی ستاد گرامیداشت دهه کرامت که در استانداری لرستان و با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شد، اظهار داشت: مردم ایران اسلامی ارادت ویژه‌ای به آقا و ولی‌نعمت خود حضرت علی ابن موسی‌الرضا (ع) و حضرت فاطمه معصومه (س) دارند و دهه کرامت بهترین زمان برای ابراز ارادت و ادای احترام به ساحت اهل‌بیت (ع) است.

وی افزود: در دهه کرامت امسال تمامی مساجد استان میزبان برگزاری برنامه‌های دهه کرامت و با محوریت خود مردم خواهند بود و برنامه ویژه‌ای برای تجلیل از دختران موفق و نام‌آور در سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) در سطح استان برگزار خواهد شد.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان، گفت: پرداختن به فریضه عفاف و حجاب از مهم‌ترین رویکردهایی است که باید در این دهه موردتوجه و بازشناسی جدی قرار گیرد.

کد خبر 6090799

دیگر خبرها

  • روز مادر سال ۱۴۰۳ چه روزی است؟
  • آیت‌الله رمضانی: دشمنان می‌خواهند شریعت اسلام را تعطیل کنند
  • «با شما سربلندیم» شعار دهه کرامت
  • شعار دهه کرامت ۱۴۰۳ «با شما سربلندیم» اعلام شد
  • جشن‌های دهه کرامت در همه مساجد و محله‌های لرستان برگزار می‌شود
  • انفعال رژیم اردن در برابر جبهه مقاومت
  • «گشت ارشاد مدیران»؛ یک وعده شبه احمدی نژادی دیگر در دولت رئیسی /فسادها و تخلفات در سکوت فراموش می‌شوند؟
  • چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری