Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-30@05:44:48 GMT

خطرناک‌ترین بازیکن استقلال

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۹۰۰۳۷

خطرناک‌ترین بازیکن استقلال

روزنامه قطری خطرناک‌ترین بازیکن تیم استقلال در رویارویی آسیایی با تیم الریان را معرفی کرد.

به گزارش مشرق، شیخ دیاباته، مهاجم اهل مالی استقلال خطرناک‌ترین بازیکن این تیم برای الریان در بازی امروز مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا است. خط دفاعی الریان اگر می‌خواهد تیمش در بازی امروز برنده باشد باید به صورت فشرده‌ای این مهاجم استقلال را تحت کنترل بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

فرشته نجات استقلال چگونه گل می‌زند

در ادامه این مطلب روزنامه قطری آمده است: دیاباته که از تیم امارات راهی استقلال شد بازی بسیار ویژه‌ای را در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا برابر تیم الکویت به نمایش گذاشت و زننده 2 گل از 3 گل تیمش در این بازی بود. او همچنین مدعی عنوان آقای گلی لیگ برتر ایران است و تاکنون 8 گل وارد دروازه حریفان کرد، البته استقلال بازیکنان برجسته دیگری همانند وریا غفوری، علی کریمی، روزبه چشمی و مهدی قائدی دارد.

تیم‌های الریان و استقلال ساعت 18:45 امروز (سه‌شنبه) در ورزشگاه جاسم بن حمد باشگاه السد به مصاف هم می‌روند. برنده این بازی در گروه A لیگ قهرمانان آسیا قرار خواهد گرفت.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: سقوط هواپیمای آمریکایی سردار سلیمانی انتخابات98 لیگ قهرمانان آسیا فوتبال لیگ قهرمانان آسیا شیخ دیاباته الریان قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۰۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل باخت شهرداری در فینال بسکتبال غرب آسیا

ارسلان کاظمی، درباره دلایل باخت شهرداری گرگان مقابل الریاضی لبنان صحبت کرد.

به گزارش ایسنا، تیم بسکتبال شهرداری گرگان در نخستین بازی از سری فینال سوپر لیگ غرب آسیا، با نتیجه سنگین ۹۵ - ۶۰ مقابل الریاضی لبنان شکست خورد که ارسلان کاظمی، کاپیتان و ستاره کهنه کار این تیم درباره دلایل باخت در  این بازی صحبت کرد. 

ارسلان کاظمی پس از باخت مقابل الریاضی لبنان گفت: دو، سه هفته است که ما به دنبال جذب یک بازیکن خارجی دوم هستیم تا تیم را از این شرایط سخت خارج کنیم. امیدوارم برای بازی بعد یک بازیکن جذب کنیم چون واقعا تیم ما به بازیکن (در پست پنج) نیاز دارد.

او ادامه داد: من از اینکه ۴۰ دقیقه کامل در زمین بازی کنم متنفرم اما در ۴ - ۵ باز اخیر این کار را کرده‌ام چون تیم به من نیاز داشت. با این حال برخی مواقع نمی‌شود این کار را به خوبی انجام داد. من امیدوارم دومین بازیکن خارجی را برای تیم جذب کنیم.

کاظمی در پایان صحبت‌های خود گفت: ما خیلی بد بازی کردیم. در این دیدار ۳۵ اقدام سه امتیازی داشتیم که فقط ۲۰ درصد آنها تبدیل به امتیاز شد. وقتی یک تیم از ۳۵ پرتاب تنها ۷ بار موفق به کسب امتیاز می‌شود، راهی برای بردن وجود ندارد و به نظر من اصلی‌ترین دلیل باخت همین بود. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پنج بازیکن مشترک بین استقلال و تراکتور/ انگیزه مطهری برای درخشش
  • احمدعباسی: بزرگ‌ترین رؤیایم بازی در فینال جام جهانی فوتسال است
  • پایان لیگ ستارگان قطر با شکست سنگین السد
  • پایان لیگ ستارگان قطر با قهرمانی شکست سنگین السد
  • جنجال حذف ستاره از لوگوی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس
  • سپاهان و تراکتور محکوم به پیروزی برابر استقلال و پرسپولیس
  • حمایت بازیکن استقلال از جانشینش؛ از تو مطمئنم + عکس
  • پاک پرور: حیف شد سپاهان را نبردیم
  • العین؛ تعبیر تدریجی یک رؤیا
  • دلیل باخت شهرداری در فینال بسکتبال غرب آسیا