Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با تأکید بر اینکه کار فرهنگی تمام شدنی نیست و اعضای کانون های فرهنگی و هنری باید تلاش کنند ضمن غفلت سوزی، بصیرت ساز باشند، گفت: فرهنگ باید جوشش داشته باشد و رویداد ملی فهما می تواند ضمن کادرسازی، مساجد را رونق بخشد.

«آیت الله ابوالقاسم یعقوبی» با بیان اینکه کانون های فرهنگی و هنری قلب تپنده مساجد است، به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: همانگونه که قلب مرکز حیات است، کانون های فرهنگی و هنری هم باید حیات بخش و امید آفرین و البته جریان ساز باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


نماینده ولی فقیه و رییس شورای هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی افزود: برخی موقعیت ها حیاتی است که یکی از این موقعیت های مهم، کانون های فرهنگی و هنری است که باید در کنار بسیج، امام جماعت و هیئت امنای مساجد، به عنوان ارکان اربعه به عمران مادی و معنوی مساجد کمک کنند.

 

امام جمعه بجنورد با تأکید بر تعامل و هم افزایی ارکان اربعه مساجد، گفت: کانون های فرهنگی و هنری زمانی می توانند رشد کنند که ارتباط تنگاتنگی با هم داشته باشند و در فضای تعامل آمیز با هم همکاری کنند.

 


آیت الله یعقوبی، به رویداد ملی فهما که به ثبت اطلاعات و فعالیت های کامل و جامع کانون های فرهنگی و هنری منتج می شود اشاره کرد و گفت: «فهما» را باید برای جامعه تبیین و تفهیم کرد.

 


وی نقش کانون های مساجد را تعبیر عینی و ملموس حی علی الفلاح خواند و با توضیح آن گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد با برنامه ریزی و اجرای فعالیت های ارزشمند فرهنگی می توانند مردم را به سمت فلاح و سعادت سوق دهند.

 

امام جمعه بجنورد بر حضور فعالانه اعضای کانون های فرهنگی و هنری در فضای مجازی تأکید کرد و با اشاره به اینکه باید تهدیدات فضای مجازی را به فرصت تبدیل کرد، تحقق این مهم را به عنوان دیگر رسالت کانون ها نام برد.

 

 

وی افزود: رویداد فهما می تواند اهمیت موضوع فعالیت در فضای مجازی و ایستادگی در برابر تهاجم دشمنان در این فضا را همچون سنگری مقاوم تبیین و اثربخش کند.

 

 

رییس شورای هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی توصیه کرد: لازم است، بین فعالیت های فرهنگی و هنری کانون های مساجد توازن برقرار شود، باید در کنار فعالیت های فرهنگی، فعالیت های هنری همچون گروه های سرود و تئاتر هم تقویت شود و ضمن تولید فعالیت های هنری، آن را صادر کنیم.

 

 

آیت الله یعقوبی با بیان اینکه یکی از رسالت کانون ها، تربیت نسل انقلابی و بصیرتمند است، اظهارداشت: دشمن در تلاش برای گسست نسل هاست لذا کانون های فرهنگی و هنری باید مانع از ایجاد این گسست شوند.

 


رییس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی همچنین بر تبیین بیانیه گام دوم انقلاب در مساجد تأکید کرد و گفت: مقام معظم رهبری خط را برای ما مشخص کرده اند و سه محور خودسازی، جامعه سازی و تمدن سازی مورد تأکید ایشان باید همواره مدنظر قرار گیرد.

 

 

پایان پیام/71

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد رویداد ملی فهما فهما مسجد رویداد ملی فهما فهما روزنامه فهما بصیرت افزایی کانون مسجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۰۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، احسان آهنگرافزود: این  بسته های گوشت قربانی مشارکتی ماه شوال به همت موسسه و کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه کبری سلام الله علیها قم وبا همکاری برنامه تلویزیونی سمت خدا شبکه ۳ سیما توسط ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مازندران جهت کمک به نیازمندان آبرومند و مسجدی فراهم شد.

وی تصریح کرد نیازمندان از قبل به همت مدیران مسئول کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مازندران شناسایی شده اند وبسته ها در جامعه هدفی. اعضای کمیته امداد امام. بهزیستی و زنان بی سر پرست یا بد سرپرست یا قشر آسیب پذیر جامعه تفسیم می‌گردد

آهنگر بیان کرد: از زمانیکه کرونا آغاز شده در این طرح خیرین محترم در اول هرماه قمری بسته های گوشت را آماده کرده  ودر اختیار نیازمندان آبرومندقرار می‌گیرد وهربسته آن ۱.۵ کیلوگرم استکه جمعا ۱ تن میباشد و ارزش تقریبی آن حدود ۷۵۰تا ۸۰۰ میلیون تومان می‌باِشد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • مشارکت فعال کانون‌های مساجد در رویداد ملی جوانی جمعیت
  • توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین