Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی السیلیه قطر حساب ویژه‌ای روی کریم انصاری‌فرد در مصاف آسیایی امروز تیمش باز کرده است.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از روزنامه الرایه قطر، سامی طرابلسی، سرمربی تونسی تیم السیلیه حساب بزرگی روز مهاجم ایرانی یعنی کریم انصاری‌فرد در بازی امروز مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا برابر تیم شهر خودرو ایران باز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکن تجربه زیادی در آسیا دارد و مهاجم قدرتمندی است. او به خوبی چارچوب دروازه را می‌شناسد و در نخستین فصل بازی‌اش برای تیم السیلیه در لیگ ستارگان قطر تاکنون 6 گل از جمله یک ضربه پنالتی به ثمر رساند. انصاری‌فرد اکنون بهترین گلزن تیم السیلیه است.

همچنین این روزنامه قطری به نقل از عبدالرحمن محمد، بازیکن تیم السیلیه نوشت: بازی امروز با تیم شهر خودرو اهمیت زیادی دارد و می‌دانیم که آسان نیست. این بازی رفت و برگشت نیست و باید پیروز شویم تا صعود کنیم. همه بازیکنان تیم السیلیه مصمم هستند تا با نمایش بهترین بازی به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا صعود کنیم.

تیم السیلیه که کریم انصاری‌فرد را در اختیار دارد ساعت 18:40 دقیقه امروز (سه‌شنبه) میزبان تیم شهر خودرو است. برنده این بازی به گروه B لیگ قهرمانان آسیا راه خواهد یافت.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ایام فاطمیه اکبر طبری دی بیاسی کوبی برایانت طرح گام کروناویروس سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر طرح تعیین سقف طلاق کریم انصاری فرد تابناک ورزشی شهرخودرو ایام فاطمیه اکبر طبری دی بیاسی کوبی برایانت طرح گام کروناویروس سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر طرح تعیین سقف طلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۰۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضا اسدی برای پرسپولیس تست می‌دهد

به گزارش "ورزش سه"، رضا اسدی هافبک اسبق پرسپولیس که اکنون طی دو فصل اخیر به عنوان مهاجم در ترکیب تیم‌های تراکتور و سپاهان خوش درخشیده است، با توجه به گلزنی در دیدار رفت مقابل پرسپولیس اکنون نیز با انگیزه زیادی خود را آماده جدال در استادیوم آزادی می‌کند.

مهاجم سپاهانی‌ها که به واسطه مصدومیت و دوری از ترکیب و درخشش و گلزنی این روزهای شهریار مغانلو بار دیگر از کورس آقای گلی دور مانده است، امیدوار است شرایط بازی مقابل پرسپولیس برای او فراهم شود.

اسدی قرار است در تمرین امروز سپاهان آخرین تست‌های پزشکی را زیر نظر کادر این تیم دنبال کند و با اعلام وضعیتش به ژوزه مورایس، در موردش برای حضور فیکس یا نیمکت نشین در جدال با پرسپولیس تصمیم گیری شود.

در شرایط کنونی گمانه زنی در خصوص نیمکت نشینی و حضور او در جریان بازی به واسطه مصدومیت تازه بهبود یافته‌اش، زیاد است و اکنون باید دید پاسخ تست‌ها شرایط او را برای این بازی تغییر خواهد داد یا خیر.

دیگر خبرها

  • مسابقات بوکس قهرمانی جوانان آسیا/ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • بوکس امید‌ها و جوانان آسیا؛ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • دومی و ششمی تیم‌های ملی امید مردان و زنان در مسابقات شطرنج شهرهای آسیا
  • رضا اسدی برای پرسپولیس تست می‌دهد
  • رقابت های بوکس قهرمانی آسیا؛ نخستین مدال ایران قطعی شد
  • روز خوب نمایندگان بوکس ایران در رقابتهای جوانان و امید آسیا
  • پیروزی ۴ بوکسور ایران در قهرمانی امید‌های آسیا
  • آقای گل پرسپولیس و پیش‌بینی جالب تیم قهرمان!
  • ستاره اینتر احترام میلانی‌ها را نگه می‌دارد
  • ثبت دو رکورد جدید گلزنی به نام لیونل مسی در MLS