Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: چهاردهمین نمایشگاه بزرگ قرآن و عترت در استان کرمان از تاریخ ۱۴ تا ۲۰ بهمن‌ماه جاری همزمان با ایام دهه فجر در حسینه ثارالله شهر کرمان برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا از کرمان، محمدرضا علیزاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان عصر دیروز دوشنبه، 7 بهمن‌ماه در گفت‌وگو با خبرنگاران به مناسبت برگزاری چهاردهمین نمایشگاه قرآن کریم و عترت استان کرمان گفت: چهاردهمین نمایشگاه بزرگ قرآن و عترت در استان کرمان از تاریخ ۱۴ تا ۲۰ بهمن ماه سال جاری در حسینه ثارالله شهر کرمان برگزار می‌شود که افتتاحیه آن 9 صبح 14 بهمن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: این نمایشگاه بزرگترین و مهم‌ترین رویداد قرآنی با رویکرد ترویجی و تبلیغی در استان به‌منظور توجه اقشار مختلف مردم است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان تصریح کرد: تلاش ما و همه عوامل اجرایی این نمایشگاه این است که در کنار بهره‌مندی معنوی از نمایشگاه، نشاط، همدلی و پویایی را برای خانواده‌ها در ایام‌الله مبارک دهه فجر اجرا کنیم.
علیزاده بیان کرد: استان کرمان با توجه به پیشینه‌ای که دارد ۱۳ دوره آن را برگزار کرده و در نمایشگاه امسال غیر از اهداف اصلی که دنبال می‌کند نشاط اجتماعی را دنبال می‌کند و شعار نمایشگاه امسال «قرآن معنای زندگی»، نامگذاری شده است.
وی اظهارکرد: نزدیک به۳۰۰ اثر فاخر از هنرمندان در زمینه‌های عکس، خوشنویسی، منبت، مشبک و معرق در نمایشگاه به معرض نمایش در خواهد آمد.
علیزاده بیان کرد: در بخش جنبی نمایشگاه برنامه‌های متعددی از جمله محافل انس با قرآن، مسابقات، تجلیل از فعالان و حافظان قرآن کریم، کارگاه‌های متعد د با محوریت قرآن و خانواده با هدف تحکیم خانواده و ....اجرا می‌شود.
وی تصریح کرد: در نمایشگاه امسال ۱۱۰ غرفه شامل ۵۹ غرفه مختص فروش کتاب، نرم‌افزار و قلم‌های قرآنی، ۱۵ غرفه محصولات عفاف و حجاب، ۲۵ غرفه موسسات و نهادهای مختلف، ۱۰ غرفه فروش محصولات فرهنگی و کتاب کودک و نوجوان و ۱۰ غرفه نمایش و فروش آثار هنری استانی و ملی است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان تأکید کرد: در روز پنج شنبه ۱۰ بهمن ماه افتتاحیه همایش کشوری تئاتر خیابانی سردار آسمانی در گلزار شهدای کرمان شهد جنب مزار شهید سردار سپهبد قاسم سلیمانی با حضور هنرمندان تئاتر، سینما و تلویزیون کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کرمان فعالیت های قرآنی علیزاده ارشاد نمایشگاه قرآن دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۰۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه ۲ زنجیره برتر زنجان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ +فیلم

معاون استاندار زنجان از معرفی دو زنجیره برتر استان در غرفه استان زنجان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ خبر داد. - اخبار استانها -

حسین محمدی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری زنجان در حاشیه نمایشگاه اکسپو 2024 (توانمدی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران) در غرفه استان زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: استان زنجان در این نمایشگاه غرفه‌ای را مختص توانمندی‌‌هاو ظرفیت‌های اقتصادی استان دایر کرده است.

وی گفت: استان زنجان در دو زنجیره به‌عنوان دو زنجیره برتر کشور شناخته شده است. زنجیره نساجی و زنجیره زیتون استان زنجان دو زنجیره برتری است که در این نمایشگاه ارائه کرده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری زنجان تصریح کرد: علاوه بر موارد فوق الذکر، زنجیره‌های سلولزی و شیمیایی و محصولات صنعتی استان در حوزه برق و الکترونیک و همینطور مرغ و بوقلمون و نهایتاً کشمش نیز در این نمایشگاه عرضه و معرفی شده است. 

وی ادامه داد: استان زنجان در حوزه گیاهان دارویی نیز حرفی برای گفتن دارد و سعی شده این محصول نیز معرفی شود. بیش از 2 هزار و 600 تاجر از کشورهای منطقه‌ای و آفریقای و اروپایی در این نمایشگاه حضور دارند و سعی ما این است که هم زمینه توسعه صادرات محصولات استان را به این کشورها داشته باشیم و هم شرایط سرمایه‌گذاری را برای این تجار در استان زنجان فراهم کنیم.

.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انتخاب وزارت علوم به میزبانی بخش دانشگاهی سی و دومین دوره نمایشگاه قرآن
  • ظرفیت‌های یک نمایشگاه در احیای قرآن/ «حراج باران» برگزار می‌شود
  • سفیراندونزی از غرفه استان فارس بازدید کرد
  • استقبال تجار خارجی از محصولات کرمان در نمایشگاه ایران اکسپو ٢٠٢۴
  • ارائه ۲ زنجیره برتر زنجان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ +فیلم
  • قم در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ حضور یافت
  • برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت و نماز به میزبانی شهر کهک
  • بازدید وزیر کشور از غرفه هرمزگان در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی
  • غرفه سیستان و بلوچستان در نمایشگاه «اکسپو» با سه محور برگزار می‌شود
  • معرفی سیستان و بلوچستان با ۳ غرفه در نمایشگاه «اکسپو»