Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-07@01:44:45 GMT

ارتش سوریه «جرف الصخر» را بازپس گرفت

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۹۰۵۶۶

ارتش سوریه «جرف الصخر» را بازپس گرفت

ارتش سوریه پس از درگیری سنگین با عناصر تروریستی موفق شد بر «جرف الصخر» واقع در جنوب حلب مسلط شود.

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، ارتش سوریه اخیرا همزمان با آغاز عملیات خود برای پاکسازی مناطق غربی حلب از لوث وجود داعش، عملیات‌هایی را در جنوب این استان نیز انجام داده است.

نیروهای سوری در همان ابتدای عملیات خود در جنوب حلب، دوشنبه شب موفق شدند بر منطقه مهم «جرف الصخر» واقع در شرق خان طومان مسلط شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارتش سوریه با تقویت ایست‌های بازرسی خود در جنوب حلب و تلاش برای آزادسازی مناطقی از قبیل خان طومان و خان العسل می‌خواهد جبهه جدیدی را جهت تسلط بر بزرگراه حلب-حماه باز کند.

یک منبع امنیتی سوریه درباره اهمیت محورهای جنوبی حلب گفت که تسلط ارتش بر حومه جنوبی باعث می شود که مناطق تحت اشغال تروریست‌ها در حومه شرقی به محاصره نیروهای ارتش در بیاید.

در جنوب بغداد نیز شهری به نام «جرف الصخر» وجود دارد که در سال 1393 در عملیاتی تحت عنوان «عاشورا» به فرماندهی شهید حاج قاسم سلیمانی آزاد شد. 

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: ارتش سوریه جرف الصخر سوریه جبهه النصره ادلب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۰۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف و بازپس گیری ۳هکتار از اراضی ملی اشنویه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، بختیار سعدون گفت: در هفته جاری سه هکتار از اراضی ملی با همکاری ماموران محترم انتظامی در روستا‌های "ذمه" و "سیاوان" و "بطریان"، خلع ید و رفع تصرف شد. وی افزود:برای حفاظت دقیق از عرصه‌های منابع طبیعی و اراضی ملی، حضور مردم در صحنه مهمترین رکن بوده و به همین علت سامانه ۱۵۰۴ به صورت شبانه‌روزی آماده دریافت گزارش‌های مردمی و رسیدگی به تخلفات صورت گرفته در سطح منابع طبیعی این شهرستان است. لازم به ذکر است اشنویه دارای حدود ۱۰۰ هزار هکتار اراضی جنگلی و مراتع است

دیگر خبرها

  • بارانی از موشک بر سر صهیونیست‌ها/ شلیک ۷۰ موشک از سمت لبنان
  • استقبال از نظامیان صهیونیست با نارنجک و بارانی از گلوله در«طوباس»
  • گزارشی از حملات توپخانه‌ای اشغالگران به حومه درعا در سوریه
  • شهادت و زخمی شدن چند لبنانی در جدیدترین حملات رژیم صهیونیستی
  • ۲ پایگاه متعلق به تروریست‌ها در سوریه منهدم شد
  • انهدام ۲ پایگاه متعلق به تروریست‌ها در سوریه
  • جنگنده‌ها و توپخانه های دشمن سراسر نوار غزه را زیر آتش گرفتند
  • بمباران سراسر نوار غزه طی بامداد امروز
  • رفع تصرف و بازپس گیری ۳هکتار از اراضی ملی اشنویه
  • پروژه جدید واشنگتن برای ادامه اشغالگری در خاک سوریه / حمایت ویژه از هسته‌های مخفی داعش برای توقف حملات نیروهای مقاومت علیه آمریکایی‌ها + نقشه میدانی و عکس