Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس مجلس شورای اسلامی گفت: سالگرد پیروزی انقلاب و تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی را در پیش داریم، بیایید همه با توجه به شرایط کشور و به خاطر عظمت انقلاب اسلامی از سیاه‌نمایی پرهیز کنیم.

به گزارش ایرنا، علی لاریجانی در نطق پیش از دستور جلسه علنی امروز- سه شنبه-مجلس شورای اسلامی گفت: سالروز شهادت صدیقه کبری، فاطمه زهرا(س) را به ملت عزیز و نمایندگان تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم؛ آن بزرگوار در خطبه عمیق خود که در واقع فریاد غربت بود با طرح موضوعات مهم توحیدی و اسرار دیانت مردم را ارشاد نمود؛ در فرازی فرمود خداوند اطاعت از عترت پیامبر را برای نظام و هماهنگی ملت مقرر نمود، و امامت ما را امان از تفرقه و از پراکندگی ملت قرار داد و جهاد را عزت و سرافرازی برای اسلام قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ملت ایران در انقلاب پیروزمندانه خویش، تابلوی قیام خود را این اندیشه قرار داد. پیشوایی و امامت پیامبر(ص) و اهل بیت ایشان و احیای جهاد دو عامل ستون‌های مدرسه فاطمی است.

رییس مجلس شورای اسلامی خطاب به نمایندگان گفت: شما تایید می‌کنید که مخصوصا در چند سال اخیر سیاست آمریکا مقابله همه جانبه با ملت ایران بوده است و یکی از هدف‌های خود را ایجاد یاس و اختلاف و جدایی بین ملت و بدبین نمودن مردم از مسوولان قرار داده و این مطلب را علنا اظهار می کند و آنقدر در این کار وقیحانه عمل می‌کند که حتی بعد از ترور شهید سلیمانی رییس جمهور آمریکا توئیت کرد که مردم عراق و ایران خوشحالی کردند گر چه بلافاصله هم ملت رشید عراق و ملت بزرگ ایران پاسخی دندان شکن به آنها دادند اما هدف آنها را ملاحظه کنید که دنبال افتراق مردم و ناامید کردن مردم نسبت به مسئولان خدوم هستند.

وی گفت: انقلاب اسلامی با پیشوایی امام بر پایه وحدت امت و اعتماد عمومی شکل گرفت و از واژه‌هایی که امام از هر موضوع دیگری بیشتر آن را به کار برد وحدت در بین ملت و مسلمانان بود؛ این کلید پیروزی در انقلاب و استمرار انقلاب است؛ متاسفانه عده ای به هر بهانه‌ای می خواهند صفوف ملت را متفرق کنند، امروز انقلابی واقعی کسی است که وفاق ملی را تحت زعامت رهبری معظم در کشور پیگیری نماید تا قدرت ملت بر مکر دشمن فائق آید.

لاریجانی افزود: اگر به تحرکات آمریکا توجهی اجمالی شود ملاحظه می‌کنید که برنامه بزرگتری برای همه مسلمانان تدارک دیده است تا در قالب طرح قلابی قرن که اجزای آن را مطرح می‌کنند، همه مسلمانان را تحقیر کنند، اگر خوب دقت شود این جسارت نتیجه تفرقه بین کشورهای اسلامی است که به رژیم صهیونیستی و آمریکا اجازه این تبهکاری را داده است.

وی ادامه داد: آمریکاییها به زودی نتیجه این اقدام را درک می‌کنند و طلیعه آن را در قیام مردم بزرگ ملت عراق علیه آمریکا در زوهای اخیر بود؛ آمریکا با دست خود این حرکت را در همه کشورهای اسلامی فراگیر خواهند کرد.

وی خطاب ملت ایران و نمایندگان گفت: روزهای در پیش هم سالگرد پیروزی انقلاب و هم ایام تبلیغات انتخابات مجلس است، بیایید همه با توجه به شرایط کشور و به خاطر عظمت انقلاب اسلامی از سیاه نمایی پرهز کنیم، انقلاب اسلامی عامل عزت ملت ایران و باعث استقلال کشور و حرکتی نو در جهان اسلام بوده و است قدر آن را بدانیم.

لینک کوتاه: asriran.com/002yyl

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: لاریجانی سیاه نمایی انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۰۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت‌الله جنتی: کارگران در صف مقدم دفاع از عزت ملی هستند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان در ابتدای جلسه امروز (چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) این شورا سالروز شکست حمله نظامی آمریکا به ایران در طبس را گرامی داشت و اظهار کرد: این اتفاق که در سال‌های ابتدایی پیروزی انقلاب رخ داد و اتفاقاتی مانند آن که به اشکال مختلف تکرار شده کینه‌توزی آمریکا با ایران اسلامی را بر همگان ثابت کرده است.

وی خاطرنشان کرد: البته شکست‌های مکرر آمریکا از ملت بزرگ ایران تاییدکننده این حقیقت است که اگر ملتی برای خدا قیام کند، قدرت‌های استکباری هرگز نمی‌توانند آن را شکست دهند.

دبیر شورای نگهبان با بیان اینکه ماجرای طبس یکی از بزرگترین شکست‌های توطئه‌های آمریکا علیه انقلاب اسلامی ایران است و از معجزه‌های بزرگ عصر حاضر برای اهل عبرت به حساب می‌آید، گفت: واقعه این روز، تذکری برای اثبات قدرت لایزال الهی و سستی مکر و حیله دشمنان خداست.

وی در ادامه به متولیان فرهنگی و رسانه‌ای کشور توصیه کرد تا برای آشنایی جوانان با تاریخ انقلاب برنامه‌ریزی کنند و اظهار داشت: ماجرای طبس یکی از اتفاقات مهم در تاریخ انقلاب اسلامی است که باید در عرصه داخلی و بین‌المللی و به جهانیان معرفی شود.

حضرت عبدالعظیم (ع)؛ الگویی برای جهاد تبیین

آیت‌الله جنتی همچنین به حسب روز  منتسب به وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) به بیان سخنی از امام هادی (ع) که خطاب به ایشان بود، مبنی بر اینکه «انت ولینا حقاً؛ تو دوست‌دار و یاور حقیقی ما هستی» پرداخت و عنوان کرد: این توصیف از زبان امام معصوم نشانگر جایگاه برجسته این بزرگوار است.

وی یادآور شد: حضرت عبدالعظیم (ع) در دورانی بسیار سخت و پرمخاطره برای گسترش معارف ناب اسلام مجاهدت کردند و از این جهت، الگویی مناسب در عرصه جهاد تبیین هستند.

کارگران در صف مقدم دفاع از عزت ملی هستند

دبیر شورای نگهبان در بخش پایانی صحبت‌های خود در خصوص هفته کار و کارگر که از امروز آغاز می‌شود، گفت: در فرهنگ متعالی اسلام، کار و تلاش یک ارزش است و این موضوع باید در جامعه ما نمود بیشتری داشته باشد.

وی تاکید کرد: در جنگ اقتصادی بزرگی که دشمنان علیه مردم ایران به راه انداخته‌اند، کارگران، مدافعان صف مقدم هستند و مشارکت باانگیزه این قشر شریف، حقیقتاً دفاع مقدس از عزت ملی و لازمه شکست نقشه‌های ناجوانمردانه دشمنان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وزیر دفاع: پاسخ ایران به اسرائیل هشداری محدود و پرهیز از گسترش درگیری بود
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران، تلاشی سیاسی و بی‌اثر برای کسب رضایت صهیونیست‌ها
  • تعداد عوامل اجرائی دور دوم انتخابات در حوزه ورامین کاهش می یابد
  • ذلت، تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب
  • کارگران «مدافعان صف مقدم» در جنگ اقتصادی هستند
  • مشارکت باانگیزه کارگران، دفاع مقدس از عزت ملی
  • آیت‌الله جنتی: کارگران در صف مقدم دفاع از عزت ملی هستند
  • رهبر انقلاب: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد
  • دستاوردهای عملیات وعده صادق
  • شن‌هایی که مامور خدا بودند