Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی معاون خدمات شهری شهرداری تبریز گفت: زخمی شدن سگ بلاصاحب مربوط به عملیات زنده گیری شهرداری نیست.

محمدرضا قربانیان تبریزی در واکنش به انتشار فیلم مجروحیت یک سگ در حین انجام وظیفه نیروهای خدمات شهری منطقه پنج، گفت: شهرداری تبریز مدتی است، زنده گیری سگ های بلاصاحب را به درخواست شهروندان و در جهت افزایش امنیت روانی و سلامت جامعه در دستور کار قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

وی ادامه داد: در همین راستا امروز نیروهای خدمات شهری منطقه 5به درخواست اهالی منطقه رشدیه در محل حاضر شده و عملیات بیهوش سازی را انجام دادند.

وی افزود: پس از انتشار این خبر و با توجه به بررسی های میدانی صورت گرفته از طرف این معاونت، مشخص شد در واقع زخمی شدن این سگ به هیچ وجه ناشی از شلیک آمپول بیهوشی از جانب نیروهای خدمات شهری شهرداری نبوده است.

 معاون خدمات شهری شهرداری تبریز یادآور شد: زنده گیری سگ های بلاصاحب به وسیله آمپول بیهوشی، یکی از رایج ترین و سالم ترین راه های جمع آوری سگ هاست که بدون کوچک ترین آسیبی این اقدام را برای ماموران شهرداری میسر می سازد و شهرداری تبریز به دلیل اینکه آسیبی به سگ های بلاصاحب وارد نشود، برای خرید تجهیزات مورد نیاز هزینه‌ی قابل توجهی متحمل می شود.  

قربانیان اضافه کرد: سگ های جمع آوری شده پس از رفع اثرات داروی بیهوشی خارج از شهر رهاسازی می شود.  

به گزارش روابط عمومی شهرداری تبریز، وی بیان کرد: متاسفانه عده ای جوسازی های منفی انجام می دهند و قطعا پیگیری حقوقی این موضوع، اختیار قانونی شهرداری تبریز است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۰۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موفقیت شورا و شهرداری یزد در کاهش آسیب‌های شهری

فاطمه زارع رئیس کمیسیون محیط زیست و خدمات شورای اسلامی شهر یزد گفت: با این حال برخی از نقاط شهر دچار مشکل و حادثه شد که نسبت به شناسایی آنها اقدام و قراراست با حفر چاه‌های متعدد و سایر راهکار‌ها رفع گردد.

به گفته او: نقاط حادثه خیز شهر در بارندگی اخیر از جمله میدان صنعت، بلوار شهید بارتکوب زاده، محله حسن آباد و برخی معابر شهر است که در صدد هستیم در اسرع وقت رفع تا در هنگام وقوع بارندگی دیگر شاهد آبگرفتگی در هیچ منطقه‌ای از شهر نباشیم.

رئیس کمیسیون محیط زیست و خدمات شورای اسلامی شهر یزد در بخش دیگر از سخنان خود مطرح کرد: همچنین در این جلسه از کمیسیون با توجه به إرائه گزارش سازمان پسماند مقرر شد جهت حفظ بهداشت و محیط زیست شهری و جلوگیری از آلودگی آب و خاک، محل دفن پسماند‌های مراکز درمانی با ظرفیت دفن ۵ ساله با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال احداث شود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • آبگرفتگی اماکن مسکونی در خوی/ امکانات شهرداری بسیج شد
  • رفع آب‌گرفتگی معابر با تلاش ۶۰ نفر از نیروهای خدمات شهری منطقه ۱۵ اصفهان + فیلم
  • آبگرفتگی‌های در اغلب مناطق اهواز رفع شده است
  • تلاش خدمات شهری شهرداری اهواز برای جمع‌آوری آب‌های سطحی
  • انتصابات جدید در مناطق یک و چهار همچنین سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه
  • وزیر ارتباطات: رفع فیلتر صرفا با امضای رئیس جمهور؟ توصیه می‌کنم دوباره قانون را بخوانید
  • ۱۷۰۰ نیروی شهرداری برای رفع آب‌گرفتگی معابر کرمانشاه پای کار هستند
  • موفقیت شورا و شهرداری یزد در کاهش آسیب‌های شهری
  • بحران غذادهی غیراصولی به سگ‌های بلاصاحب ادامه دارد
  • احیای خانه های تاریخی با هدف جذب گردشگری در تبریز