Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-30@19:37:16 GMT

انتقال هواپیمای حادثه‌دیده به فرودگاه ماهشهر

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۹۰۸۰۷

معاون فرماندار ماهشهر از پایان عملیات انتقال هواپیمای حادثه‌دیده تهران - ماهشهر به فرودگاه ماهشهر خبر داد.

مهرزاد شریفی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهارکرد: یک جاده خاکی بیش از ۱۰۰ متری برای جابه‌جایی هواپیمای سانحه‌دیده از میان جاده کمربندی ماهشهر به داخل فرودگاه شهر ایجاد شد و پس از چندین ساعت عملیات، حدود ساعت ۳:۰۰ بامداد هشتم بهمن‌ماه، هواپیما به داخل فرودگاه ماهشهر انتقال پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: برای این جابه‌جایی، ۱۰۰ متر جاده ایجاد کردیم؛ زمین باتلاقی بود و ایجاد چنین جاده ای، کار یک روز نبود ولی باتوجه به اضطرار و اهمیت موضوع، این جاده ایجاد شد. حتی دوستان هواپیمایی به ما گفتند که فکر نمی کردیم، بتوانید این کار را به این صورت انجام دهید و هیچ جای ایران چنین موردی را ندیده بودیم.

معاون فرماندار ماهشهر ادامه داد: تجربه مشابه را در استان نداشتیم ولی خدا را شکر تمام نیروهای عملیاتی، امدادی و انتظامی و همچنین دیگر حوزه ها پای کار بودند و با تمام وجود کار کردند.

وی در پاسخ به این سوال که پس از استقرار هواپیما در فرودگاه، چه عملیاتی روی آن انجام خواهد شد؟ گفت: این حوزه کاملا فنی و تخصصی است و خود شرکت کاسپین و سازمان هواپیمایی باید در این زمینه تصمیم بگیرند.

هواپیمای مسافربری تهران - ماهشهر متعلق به شرکت هواپیمایی کاسپین ساعت ۷:۵۰ صبح روز گذشته دوشنبه، هفتم بهمن پس از فرود در فرودگاه ماهشهر، از باند خارج شد و پس از طی کردن عرض خیابان ورودی ماهشهر، کنار پارک نسترن متوقف شد. در این حادثه، تمام مسافران به سلامت از هواپیما خارج شدند.

لینک کوتاه: asriran.com/002yyn

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: ماهشهر فرودگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۰۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلجویی معاون استاندار کردستان از کارگران آسیب‌دیده سنندج

مهدی رمضانی در دیدار‌های جداگانه با کارگران آسیب‌دیده ضمن آرزوی سلامتی، مشکلات آنان را مورد بررسی قرار داد و خواستار تسریع در روند درمان و کار‌های اداری این کارگران شد.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار کردستان همچنین با حضور در منزل جعفر میرزایی کارگر فوت شده در حادثه کارگری، ضمن تسلیت به خانواده آن مرحوم، اظهار داشت: بحث ایمنی باید جدی گرفته شده و با متخلفان برخورد شود تا کارگران دچار حادثه نشده و خانواده‌ها عزادار نشوند.

مدیرکل کار کردستان نیز در این دیدار گفت: تمام توان خود و ادارات زیر مجموعه وزارت کار در استان را در جهت حمایت از کارگران آسیب دیده بکار خواهیم گرفت، و حمایت از این اقشار را وظیفه خود میدانیم.

فرزاد پیشکاری گفت: در راستای حفظ ایمنی، بهداشت و صیانت از حق و حقوق کارگران ۲۳ بازرس کار در استان سال گذشته بیش از ۱۹ هزار بازرسی از کارگاه‌ها، کارخانجات، واحد‌های تولیدی و صنعتی، ابنیه و کارگاه‌های پرخطر را انجام داده‌اند تا کارگران به عنوان سرمایه‌های ارزشمند کشور دچار سانحه و آسیب نشوند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • نقص فنی در پرواز هواپیمای مشهد-تهران
  • دومين پل هوایی (ايربريج) در فرودگاه کرمان راه اندازی می شود
  • تمساح سرگردان در فرودگاه/ عکس
  • ایرتاکسی فرصتی برای رونق مسیرهای کم تقاضا
  • دستور رییسی باز هم ناممکن از آب درآمد!/ ساخت هواپیما فعلا شدنی نیست/ تکلیف یک میلیون دلار پولی که صرف شد چه می‌شود؟ (فیلم)
  • همه کارهایی که باید قبل از پرواز انجام داد
  • دلجویی معاون استاندار کردستان از کارگران آسیب‌دیده سنندج
  • سومین بسکتبال نوجوان آسیب دیده در حادثه تصاف درگذشت
  • فرود آمدن هواپیمای اسرائیلی در ریاض
  • یک هواپیمای اسرائیلی در ریاض فرود آمد