Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمیته ملی ورزش یونان پیشنهاد حذف تیم‌های مشهور پائوک و زانتی از سوپرلیگ فوتبال این کشور به خاطر تخلف محرز مالک روسی را ارائه کرد. ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۶ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از خبرگزاری ریانووستی روسیه، ایوان ساویدی، میلیاردر و سیاستمدار پیشین روسی به خاطر مالکیت و داشتن سهام همزمان تیم‌های پائوک و زانتی با خطر بزرگی مواجه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، کمیته ملی ورزش یونان که منصوب دولت این کشور است، رسماً خواستار حذف تیم‌های پائوک و زانتی از سوپرلیگ فوتبال یونان شد. ایوان ساویدی، مالک روسیه‌ای باشگاه پائوک متهم به در دست داشتن بخشی از سهام باشگاه زانتی است و کمیته ملی ورزش یونان نیز به خاطر این تخلف محرز خواهان حذف این تیم‌ها از رقابت‌های باشگاهی شد. تیم پائوک در فصل گذشته سوپرلیگ یونان به جام قهرمانی رسید و صدرنشین جدول رده‌بندی فصل جاری این رقابت‌ها است. تیم زانتی نیز در میانه‌های جدول قرار دارد.

نماینده باشگاه پائوک نیز در واکنش به تصمیم جنجالی کمیته ملی ورزش یونان به خبرگزاری ریانووستی روسیه گفت: باشگاه پائوک با تمام ادعاهای مطرح شده مخالف است و از خود دفاع خواهد کرد.

همچنین ایوان ساویدی مالکیت و داشتن سهام همزمان تیم‌های پائوک و زانتی را رد کرده است. قرار است در روزهای آینده کمیته از قضات عالی یونان درباره پیشنهاد کمیته ملی ورزش این کشور تصمیم نهایی را اتخاذ کنند.

پیولی: قهرمانی در جام حذفی ایتالیا هدف ماست

انتهای پیام/

R7858/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "یونان"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار یونان اخبار یونان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۰۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرار سرمایه‌ها از اسرائیل ادامه دارد

یک میلیاردر معروف آمریکایی اعلام کرد، از سرمایه گذاری در اسرائیل در حال حاضر صرف نظر کرده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، روزنامه یدیعوت آحارانوت اعلام کرد، جیف بیزوس میلیاردر آمریکایی اعلام کرد، صندوق بیزوس ارت، وابسته به میلیاردر آمریکایی جف بیزوس که با هدف مبارزه با تغییرات آب و هوایی تشکیل شده است، به دلیل شرایط بی ثبات فعلی مربوط به جنگ غزه از سرمایه گذای 30 میلیون دلاری در پروژه دانشگاه عبری و انستیتو فن آوری تکنیون، صرف نظر کرده است.

به نوشته این رسانه عبری زبان روند سرمایه گذاری در اسرائیل در سال 2023 به شکل قابل توجهی کاهش یافته است که علت اصلی آن جنگ غزه بود.

استعفای دیپلمات آمریکایی در اعتراض به جنگ غزهحکیم: جهان رژیم اسرائیل را وادار به توقف جنگ غزه کند10 ضربه بزرگی که اسرائیل از ابتدای جنگ غزه دریافت کرد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خرید بازیکن آمریکایی توسط باشگاه ایرانی
  • تراکتور به خاطر تماشاگرانش 200 میلیون جریمه شد
  • آمریکا مانع حضور نماینده روسیه در نشست کمیته اطلاعات سازمان ملل شد
  • درگیری بزرگ در لیگ یونان: نتوانستند مربی را کنترل کنند!
  • نشست مشترک کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی و مسئولین کمیته ملی المپیک
  • خسروی‌وفا: توان ورزش ما بسیار فراتر از اینهاست
  • برگزاری نشست کارگروه ورزش حزب موتلفه و کمیته ملی المپیک
  • ۲۰ شهری که بیشترین میلیاردر‌های جهان را دارد
  • فرار سرمایه‌ها از اسرائیل ادامه دارد
  • حاج‌صفی وارد بازی قهرمانی شد