Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@02:38:06 GMT

میهمانی لاله‌ها در بوشهر

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۹۱۱۱۱

میهمانی لاله‌ها در بوشهر

ایسنا/بوشهر پیکر پاک سه شهید والامقام سال‌های حماسه و ایثار وارد بوشهر و مراسم استقبال از این شهدا در سالن پروازهای خارجی فرودگاه بوشهر انجام شد.

امروز سه شنبه ۸ بهمن ماه، دو مدرسه شهر بوشهر میزبان پیکر پاک این شهدای والامقام است و امشب پس از برگزاری مراسم گرامیداشت یاد شهدا در مسجد توحید، آیین وداع با شهدا در شب شهادت حضرت زهرای مرضیه(س) بعد از نماز مغرب و عشا در حسینیه عاشقان ثارالله برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، پیکر پاک یکی از این لاله‌های پرپر بوستان انقلاب اسلامی ساعت ۹ صبح روز چهارشنبه بر دستان مردم شهیدپرور بوشهر از بسیج مرکزی تا مصلی جمعه بوشهر تشییع و سپس در اداره کل اطلاعات استان بوشهر به خاک سپرده می‌شود.

این شهید والامقام ۲۵ ساله است و در عملیات کربلای ۵ در شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.

همچنین پیکر پاک دو شهید دیگر هم چهارشنبه در جم تشییع و سپس در منطقه کوری حیاتی خاکسپاری می‌شوند.

این شهدا یکی ۱۸ ساله است و در عملیات عاشورای ۲ در میمک به شهادت رسیده است و شهید دیگر ۲۵ ساله که در عملیات بدر در شرق دجله به درجه شهادت نائل گشته است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: لاله ها بوشهر شهدا مراسم تشييع پيكر شهادت استانی فرهنگی و هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۱۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر یک شهید جاویدالاثر پس از ۴۲ سال شناسایی شد

به گزارش «تابناک» سرهنگ پاسدار بهروز حکمت پور سه شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شهید غلامعلی عشیری لیوسی در تاریخ ۲۱ بهمن ماه سال ۱۳۶۱ در عملیات والفجر مقدماتی و در منطقه فکه، جاویدالاثر شد که طی روزهای اخیر پیکر پاک و مطهر این شهید بزرگوار توسط گروه‌های تفحص شهدا کشف و شناسایی شد.

وی ادامه داد: زمان برگزاری مراسم های این شهید والامقام به محض نهایی شدن از طریق رسانه ها به اطلاع مردم شهید پرور دزفول خواهد رسید.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول بیان کرد: مزار یادبود این شهیدوالامقام در گلزار شهدای شهیدآباد شهرستان دزفول قرار دارد که با بازگشت پیکر مطهرش طی مراسمی تشییع و در مزار یادبودش به خاک سپرده خواهد شد.


مزار یابود شهید غلامعلی عشیری در آرامستان شهید آباد دزفول

به گزارش ایرنا، پدر و مادر این شهید والامقام در سالهای گذشته دارفانی را وداع گفته اند.

شهید غلامعلی عشیری لیوسی، متولد ۱۳۴۳ در دزفول است.

دیگر خبرها

  • وداع با پیکر ۲ شهید گمنام در حرم حضرت معصومه(س)
  • مردم قم با پیکر ۲ شهید گمنام دفاع مقدس وداع می کنند
  • ورود پیکر شهید محمد شفیع فیضی زاده به ایلام
  • پیکر شهید دفاع مقدس بوشهری پس از ۴۰ سال شناسایی شد
  • تشییع و خاکسپاری شهید دفاع مقدس در گناوه برگزار می‌شود
  • گناوه میزبان شهید دوران دفاع مقدس خواهد بود
  • فرمانده‌ای که پسرخاله صدام را اسیر کرده بود
  • پیکر یک شهید جاویدالاثر پس از ۴۲ سال شناسایی شد
  • دشمنان نظام و ملت ایران مرعوب تربیت یافتگان مکتب شهدا هستند
  • پیکر مطهر شهید اصفهانی بعد از ۴۲ سال شناسایی شد