Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،سرهنگ جمشیدی رئیس پلیس راه استان خوزستان با بیان اینکه چنانچه مالکین خودرو اروندی برای تعویض پلاک اقدام نکنند برگه ترخیص به آن‌ها داده نمی‌شود گفت: به دستور ناجا خودروهای اروندی پلاک قدیم باید پلاک جدید ایران ۳۳را دریافت کنند تا آدرس و مشخصات وسیله نقلیه آن‌ها با مشکل مواجه نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: پلاک‌های قدیمی در زمانی که منطقه آزاد اروند به تازگی شروع به فعالیت کرده بود صادر شد که باتوجه به ساختار و سیستم منطقه در آن زمان ثبت سیستمی مشخصات وسیله نقلیه با اشکال روبرو بود.

رئیس پلیس راه استان خوزستان تاکید کرد:  مالکان خودروهای اروندی در اسرع وقت پلاک قدیمی خودرو خود را تعویض کنند.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وسیله نقلیه منطقه آزاد اروند خودرو اروندی پلیس راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۱۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کودک ربوده شده بمی در آغوش خانواده

    به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان فرمانده انتظامی بم، گفت: در پی تماس یک خانم با ۱۱۰ مبنی بر سرقت خودرو اش با کودک 4ساله درون خ ودرو در یکی از خیابان‌های شهر بم ،واحد گشت کلانتری ۱۲ در کمتر از یک ساعت خودروی سرقتی را به صورت رها شده در یکی از محله‌های شهر کشف و کودک خردسال را به والدینش بازگرداند

سرهنگ عبدلی نسب افزود: بلافاصله پس از این عملیات، سارقان فراری با اقدام اطلاعاتی و پی‌جویی‌های ماموران پلیس آگاهی و کلانتری ۱۲ در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی بم با اشاره به اینکه دو سارق زمانی که این خانم را با خودروی معیوب کنار خیابان مشاهده و درصدد روشن کردن خودروی وی اقدام به سرقت خودرو به همراه کودک خردسال درون آن  کرده بودند.

  فرمانده انتظامی بم، از شهروندان خواست: هیچ وقت خودروی خود را در حالت روشن ترک نکنند و در صورت معیوب شدن خودرو،به افراد غریبه اعتماد نکنند.

دیگر خبرها

  • تعقیب و گریز خودرو بدون پلاک و رانندگی غیر متعارف در جاده اسکو
  • بیماران اروندی در منطقه آنژیوگرافی می شوند
  • اولین اقدام مالکان جدید باشگاه پرسپولیس
  • بهبود پایداری شبکه برق فوق توزیع منطقه دشت آزادگان
  • صدور سند برای ۵۶ هزار هکتار از بستر و حریم رودخانه‌ها در خوزستان
  • بازداشت کلاهبردار معامله خودرو در آبادان
  • قیمت تاکسی برقی؛ بین یک میلیارد تا یک میلیارد و سیصد میلیون تومان
  • کودک ربوده شده به خانه برگشت
  • کودک ربوده شده بمی در آغوش خانواده
  • بهترین زمان تعویض تسمه تایم هایما S7 + علائم خرابی