Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه گفت: نخستین شهرک صنعتی مشترک ایران و عراق امسال در استان کرمانشاه راه‌اندازی می‌شود. ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۷ استانها کرمانشاه نظرات - اخبار استانها -

بیژن کردستانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، از راه‌اندازی نخستین شهرک صنعتی مشترک ایران و عراق در کرمانشاه در سال جاری خبر داد و اظهار داشت: امید داریم این شهرک زمینه‌ای برای ورود ایده‌‌های برتر تولیدی نه تنها در بازارهای داخل بلکه به کشورهای همسایه باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به وجود 21 ناحیه و شهرک صنعتی در استان اشاره و عنوان کرد: 2400 هکتار زمین در اختیار آن‌ها قرار دارد و 1500 هکتار از این اراضی عملیاتی شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه با اشاره به وجود 500 واحد صنعتی به بهره‌برداری رسیده در شهرک‌های صنعتی استان گفت: امسال نیز بر اساس اسناد بالادستی و حمایت‌های مجموعه مدیریتی استان گام خوبی برای رونق تولید و اشتغال برداشتیم و در 9 ماهه امسال 180 سرمایه‌گذار به استان جذب شده است.

هیچ عذری در ایجاد شهرک صنعتی مشترک مرزی بین ایران و ترکیه پذیرفتنی نیستمدیرعامل شهرک‌های صنعتی کشور: 840 شهرک صنعتی در کشور به بهره‌برداری رسیده است

کردستانی از صادرات حدود سه میلیون دلاری تولیدات واحدهای مستقر در شهرک‌های صنعتی استان خبر داد و افزود: در 9 ماهه امسال بیش از سه میلیون دلار کالا از محصولات تولیدی واحدهای مستقر در شهرک‌های صنعتی استان به خارج از کشور صادر شده است.

وی با بیان اینکه عمده کالاهای صادر شده شامل فرش ماشینی، عصاره شیرین بیان، انواع لوله از پی وی سی و محصولات مرتبط با قیر است گفت: عمده کالاهای صادر شده مربوط به تولیدات واحدهای مستقر در شهرک‌های صنعتی بیستون و فرامان بوده است.

کردستانی از وجود حدود 500 واحد صنعتی به بهره‌برداری رسیده در شهرک‌های صنعتی استان نیز اشاره کرد و افزود: تلاش می‌کنیم زیرساخت‌های لازم برای فعالیت بیشتر این واحدها و توسعه صادرات آن‌ها را فراهم کنیم.

انتهای پیام/832/ح

R41380/P/S6,68/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۱۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۳۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد گفت: سه هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد تحصیص می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد، مسلم فلاح زاده اظهار کرد: تأمین برق پایدار برای واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌های صنعتی از برنامه‌هایی است که در چند سال اخیر در دستور کار شرکت شهرک‌های صنعتی استان قرار گرفته است.

وی افزود: از همین جهت از سال ۱۴۰۰، تفاهم نامه‌های مختلفی برای ایجاد شش پست برق بین شرکت شهرک‌های صنعتی و شرکت برق منطقه‌ای یزد منعقد شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد ادامه داد: برای ایجاد این پست‌های برق بیش از هفت هزار و ۲۳۰ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است.

فلاح زاده گفت: خوشبختانه با مشارکت هر دو طرف قرارداد تاکنون بیش از سه هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز، برای انعقاد قرارداد مشاور و خرید تجهیزات طرح‌ها تأمین شده است.

کد خبر 747953

دیگر خبرها

  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی
  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی ورامین
  • تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تأمین برق شهرک‌های صنعتی یزد
  • اختصاص ۳۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد
  • احداث بخشی از نهضت ملی مسکن در جوار شهرک‌های صنعتی
  • فاز دوم شهرک صنعتی محمودآباد راه‌اندازی می‌شود
  • بیانیه مشترک امیر کویت و پادشاه اردن با تاکید بر کاهش تنش‌ها
  • حضور واحد‌های تولیدی شهرک صنعتی اردبیل در نمایشگاه ایران اکسپو
  • صنعتگران اردبیلی در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادرات ایران
  • راه اندازی ایستگاه سنجش آلودگی هوا در قزوین