Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار زاهدان با بیان اینکه دولت تکالیف خود را طبق بودجه برای خرید ناوگان حمل و نقل انجام نداده است گفت: دولت از منابع شهرداری به نفع خودش استفاده کرده است.

عبدالقادر پربار در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بدون کمک دولت در کلانشهرها و شهرهای مرکز استان‌ها روز به روز شرایط و وضعیت اتوبوسرانی و حمل و نقل عمومی وخیم‌تر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سازمان اتوبوسرانی و تاکسیرانی روز به روز کوچک‌تر می‌شود چراکه باتوجه به افزایش نیافتن کرایه‌ها افزایش برای بخش خصوصی در همکاری با شهرداری وجود ندارد.

شهردار زاهدان تاکید کرد: برخلاف مشکلاتی که شهرداری‌ها در این زمینه دارند چاره‌ای برای بهسازی ناوگان نیست و در شهرداری زاهدان نیز از محل منابع بانکی اتوبوس‌هایی تهیه شده که در حال واگذاری به بخش خصوصی هستیم که با یارانه شهرداری به بخش خصوصی انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: در حال تامین منابع مالی برای خرید 50 دستگاه اتوبوس یا مینی بوس جدید هستیم.

کد خبر 405076

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کلانشهر زاهدان شهروند شهر حمل و نقل عمومي شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۱۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط وخیم بیماران بیمارستان کمال عدوان غزه

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از نوار غزه؛  در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان کمال عدوان در شمال نوار غزه شرایط بیماران وخیم است. بسیاری از بیماران برای درمان باید به خارج نوار غزه منتقل شوند. اما در نتیجه ادامه تهاجم مستمر اشغالگران اسرائیلی به نوار غزه، امکان انتقال آن‌ها به خارج این منطقه برای عمل جراحی وجود ندارد. به علت ضعف امکانات و کمبود دارو، امکان اجرای عمل جراحی نیز در داخل نوار غزه وجود ندارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

اظهارات:

- مادر کودک فلسطینی 
- پدر کودک فلسطینی 

 

 

دیگر خبرها

  • کشف مقادیری مهمات و نارنجک و سلاح در شوروی زاهدان
  • شرایط وخیم بیماران بیمارستان کمال عدوان غزه
  • علیرضابیگی: دولت مشکلاتش را به سفره مردم منتقل کرد
  • وضعیت وحشتناک تخریب دیوار خانه‌های مردم در زاهدان پس از طوفان | فیلم
  • فیلم | تلاش راه آهن برای حمایت از بخش خصوصی
  • طرح کتابخانه‌های بدون کتاب در کشور اجرا شده است/ بی مهری نسبت به کتابخانه‌های عمومی کردستان
  • تاکسی‌های برقی بدون راننده ماند
  • دولت از بخش خصوصی حمایت کند/ تعویق ۸ ماهه مطالبات واردکنندگان برنج
  • بازار برنج را بدون حمایت دولت نمی‌توانیم مدیریت کنیم
  • بدون حمایت دولت نمی‌توانیم بازار برنج را مدیریت کنیم