Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران، همایون یوسفی، اظهار کرد: برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در کشور باید اقدامات اولیه پیشگیری همچون کاهش تماس و شست‌وشوی دست و استفاده از ماسک صورت گیرد؛ البته مهم‌تر از آن کنترل مبادی ورودی کشور و قرنطینه‌های لازم و نمونه‌گیری از افراد مشکوک است.

وی با بیان این‌که وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اقدامات جدی را در دستور کار دارد، گفت: مهم‌ترین اقدام آموزش و اطلاع‌رسانی کافی در رسانه‌ها است برای پیشگیری از سرایت بیماری‌های ویروسی اصول مشترکی وجود دارد که براساس آن سلامت مردم حفظ می ‌شود باید این آموزش‌ها به مردم داده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 ویروس ویروس کرونا کرونا کرونا در ایران قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۲۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدابیر شهرداری شیراز در احداث بند‌های کنترل سیلاب مسیل سعدی/ اقدام به موقع گروه‌های جهادی

سرهنگ پاسدار مجید علی‌پور که در جریان نزول بارش رحمت الهی در منطقه سعدی حضور داشت، از تدابیر شهرداری شیراز در احداث بند‌های کنترل سیلاب مسیل سعدی سخن گفت.

جانشین فرمانده سپاه فجر فارس در قرارگاه محرومیت‌زدایی حضرت احمدبن موسی (ع) افزود: تدبیر شهرداری شیراز در احداث بند‌های کنترل سیلاب باعث شد تا از تکرار حوادث سیل سال ۹۸ جلوگیری شود.

او همچنین به اقدام به‌موقع گروه‌های جهادی نواحی مقاومت بسیج شیراز و نیرو‌های خدمات‌رسان شهرداری شیراز در کنترل سیلاب و رفع آبگرفتگی در برخی نقاط اشاره کرد.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضا‌های شهری شهرداری شیراز نیز در این باره گفت: به دستور شهردار شیراز و اختیار ویژه‌ای که به این سازمان داده شد، این سیل‌بند در چندماه گذشته احداث و هم‌اکنون آب پشت آن جمع و آرام‌سازی و به حرکت خود ادامه می‌دهد.

علی‌حسین عباسی بیان کرد: این سیل‌بند اگر نبود، با حرکت این حجم از آب به سمت سعدی باعث بروز اتفاقات ناگواری می‌شد؛ بنابراین گزارش؛ بند‌های کنترل سیلاب سعدی با هدف کنترل سیلاب‌های فصلی، جلوگیری از انتقال رسوب بیشتر به سمت پایین‌دست احداث شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • تدابیر شهرداری شیراز در احداث بند‌های کنترل سیلاب مسیل سعدی/ اقدام به موقع گروه‌های جهادی
  • تصویب طرح تفصیلی شهر اردبیل
  • طرح تفصیلی شهر اردبیل به تصویب رسید
  • باور‌های اعتقادی مهم‌ترین عامل پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است
  • دادستانی از اقدامات شهرداری‌ها حمایت قضایی می‌کند
  • کاهش ورودی پرونده‌های تغییر غیرمجاز کاربری اراضی در شهر تهران
  • کاهش ورودی پرونده‌های تغییر غیرمجاز کاربری اراضی در تهران
  • کنکوری ها گول کانال های سوال‌فروش را نخورید
  • تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون سراسری اندیشیده شده است
  • تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون سراسری در همه مناطق كشور اندیشیده شده است