Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-05@16:02:57 GMT

برگزاری ۴۰ یادواره شهید در شهرستان بوشهر

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۹۲۷۰۱

برگزاری ۴۰ یادواره شهید در شهرستان بوشهر

فرمانده سپاه شهرستان بوشهر گفت: به کوری چشم دشمنان اسلام و قرآن جوانان ما راه شهدا را با قدرت ادامه خواهند داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از سپاس؛ سرهنگ غلامرضا شهابی صبح امروز در جلسه برگزاری یادواره شهدای شهر بوشهر، اظهار داشت: برگزاری این چنین مراسماتی و حضور مردم و جوانان ایران اسلامی در آن، باعث افزایش معنویت و تقویت روحیه ایثارگری، انقلابی‌گری و جهادی در بین عموم مردم و منفورتر شدن دشمنان اسلام و انقلاب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهابی، ادامه داد: به برکت انقلاب، نظام اسلامی و خون شهیدان و جوانان پاک باخته‌ای که حاضر هستند تا آخرین نفس برای حفظ این نظام بجنگند و شهید شوند، دارای عزت و افتخار هستیم.

وی با اشاره به اینکه اگر استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار نمی‌توانند به کشور ما حمله کنند، از برکت خون شهداست، افزود: هنوز هم دشمنان از شهدا می‌ترسند و فرهنگ شهادت، عاشورا و انتظار که نظام را در برابر این همه هجمه آنها بیمه کرده است .

 

وی با اشاره به اینکه باید فداکاری های شهدا را را در جامعه به خوبی بیان کنیم، گفت: باید همت، عمل، ایثار و فداکاری شهدا را به نسل جوان که تشنه حق و حقیقت است بگوییم.

شهابی با تاکید بر اینکه اگر امروز نفس می کشیم و عزت داریم به برکت خون شهیدان است، بیان داشت: به کوری چشم دشمنان اسلام و قرآن جوانان ما راه شهدا را با قدرت ادامه خواهند داد.

وی با اشاره به اینکه نام و شجاعت شهدای ایران اسلامی، پشت دشمنان را می‌لرزاند، گفت: امروزه هیبت و قدرتی که نیروهای مسلح ما دارند به برکت خون شهداست.

فرمانده سپاه شهرستان بوشهر با اشاره به اینکه سعی کرده‌ایم یادواره شهدا را به خوبی و در خور شان برگزار کنیم، یادآور شد: تا به حال ۴۰ یادواره شهید در شهرستان بوشهر برگزار شده است.

شهابی از برگزاری پنجمین یادواره شهدای کوی تنگک دوم خبر داد و خاطرنشان کرد: پنجمین یادواره شهدای کوی تنگک دوم روز چهارشنبه نهم بهمن‌ماه در مسجد امام صادق(ع) با روایتگری ناخدا تکاور امیر دهقانی و سخنرانی معاون هماهنگ کننده سپاه استان بوشهر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۲۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهدای دانش آموزی شهرستان نیر

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل یادواره شهدای دانش آموز شهرستان نیر با محوریت شهید علامه مرتضی مطهری و با سخنرانی نماینده ولی فقیه در استان آیت الله سید حسن عاملی فردا شنبه ۱۵ اردیبهشت از ساعت ۱۰ صبح در مسجد جامع شهر نیر برگزار خواهد شد.

از عموم مردم شهید پرور منطقه برای شرکت در این مراسم دعوت شده است.

دیگر خبرها

  • برگزاری۱۶ یادواره شهدا در اردستان
  • ابلاغ احکام مسئولین کمیته ها و دبیران ستاد یادواره شهدای ارومیه
  • سی و ششمین یادواره شهدای روستای ارکان برگزار شد+فیلم
  • برگزاری دومین یادواره شهدای مهرجرد در میبد
  • برگزاری یادواره شهدای روستای امند
  • برگزاری یادواره شهدای گمنام شهرستان چاراویماق
  • برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم و ۱۸۵ شهید عباس‌آباد در سلمانشهر
  • یادواره شهدای طلاب و روحانی زرین دشت برگزار شد
  • برگزاری یادواره شهدا همراه با تشییع پیکر شهید«فیضی زاده»
  • یادواره شهدای دانش آموزی شهرستان نیر