Web Analytics Made Easy - Statcounter

عزیزاله شهبازی روز سه شنبه در مراسم رونمایی از پایلوت فناوری و استحصال عناصر نادر خاکی و دیگر عناصر استراتژیک که با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهوری و وزیر صنعت،‌معدن و تجارت در شهرک صنعتی تحقیقاتی استان البرز انجام شد اظهارداشت:  توجه ویژه معاون علمی و فناوری رییس جمهوری به استان البرز در روند توسعه بخش صنعت این استان تاثیر گذار بوده و امروز شاهد  شکل گیری کارخانه نوآوری،‌ صندوق شکوفایی و طرح های دیگر در البرز هستیم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: معاون علمی و فناوری رییس جمهوری  شناخت بالایی از وضعیت صنعت و تولید البرز دارد و این امر موجب شده تا شاهد تحولاتی در زمینه صنعت و اقتصاد البرز باشیم .

استاندار البرز افزود:  رونمایی از پایلوت فناوری و استحصال عناصر نادر خاکی و عناصر استراتژیک  کشور در  البرز اتفاق نادری برای این استان است.

شهبازی بیان داشت: امروز تیم فعال در استان البرز پیا کار آمده و اکنون شاهد راه اندازی یکی از  مجموعه های  بزرگ صنعتی  در شهرک صنعتی تحقیقاتی کاوش هستیم .

وی تاکید کرد که  یکی از ماموریت‌های نمایندگان عالی دولت در استان‌ها،‌ حمایت ، پشتیبانی، همراهی و هم‌افزایی  در امر  سرمایه‌گذاری و افزایش تولید است .

استاندار البرز گفت : هفته آینده برای تاثیر گذاری بیشتر اقتصادی  تفاهم نامه پارک علم و فناوری در البرز منعقد می شود.

مرکز تحقیقات وفرآوری مواد معدنی ایران مستقر در شهرک صنعتی تحقیقاتی کاوش برای نخستین بار در کشور موفق به بومی سازی دانش استحصال عناصر نادرخاکی و دیگر عناصر استراتژیک شده است.

شهرک صنعتی تحقیقاتی کاوش وابسته به وزارت صنعت ، معدن و تجارت به وسعت یکصد هکتار در شهرستان ساوجبلاغ استان البرز مستقر است و اکنون ۱۵ سوله و واحد تولیدی و دانش بنیان در آن فعالیت می کنند.

قرار است تعداد واحدهای تولیدی صنعتی و تحقیقاتی این مجموعه در سال آینده به ۲۵۰ واحد با اشتغالزایی بیش از ۲۵۰ هزار نفر برسد.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 استان البرز علم و فناوری فناوری وزارت صنعت معدن و تجارت وزیر صنعت معدن و تجارت قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۲۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی موانع و مشکلات تولید دو واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ

مدیرکل بازرسی گفت: آنچه که در فرمایشات مقام معظم رهبری، ریاست قوه قضاییه و همچنین از سوی ریاست سازمان بازرسی کل کشور بر آن تأکید شده، راهبرد حمایت از تولید و صنعت گران است و حضور ما در راستای جامه عمل پوشاندن به همین تأکیدها و حمایت حداکثری از تولید و اشتغال است.

محمد تقی حاجی مشهدی از تولید کنندگان خواست در صورت عدم رفع مشکلات و موانع موضوع را به اطلاع اداره کل بازرسی اعلام تا در اسرع وقت پیگیری شود .

وی گفت: ما امروز از دو واحد صنعتی و کشاورزی در چهارباغ  بازدید کردیم مشکلاتی را مطرح که بعضی از این موارد مطرح شده استانی است که با هماهنگی دستگاه های اجرایی به جد پیگیری و تا حصول نتیجه اقدام خواهیم کرد و بعضی از موارد مثل تامین ارز که کشوری است و با سازمان مکاتبه تا از طریق بانک مرکزی حل و فصل خواهیم کرد.

وی از تداوم این بازدید ها تا انتهای سال خبر داد و گفت : ما امروز صحبت های صاحبان صنعت  را شنیدیم توسعه کارخانه ، افزایش ولتاژ ، و تامین ارز مورد نیاز که در مورد برق قرار شد اداره کل برق البرز تا ظرف هفته آتی مشکل ولتاژ و برق مورد نیاز کار خانه را تامین و در مورد ارز اداره کل بازرسی و صمت البرز اهتمام جدی برای تامین آن داشته باشند و توسعه شرکت هم از الویت هایی است که در دستور کار قرار گرفت. 

مدیرکل بازرسی استان در ادامه گفت: کمک به توسعه صنعت و تولید بعد از مبارزه با فساد اصلی‌ترین اولویت اداره کل بازرسی استان است.

او افزود: با بازدید از واحد‌های تولیدی مشکلات و موانع پیش رو به درستی احصا و از تمام ظرفیت‌های قانونی برای کمک به تولید بهره گرفته می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ
  • رونمایی از موتور ۶ سیلندر خورجینی با کاربرد در صنعت خودروسازی
  • رونمایی از موتور ۶ سیلندر خورجینی با کاربرد در صنعت خودروسازی با حضور معاون علمی ریاست جمهوری
  • معرفی برگزیدگان رویداد مدیریت مصرف آب در صنعت نساجی
  • ایجاد شهرک فناوری در خراسان شمالی با همکاری پارک علم و فناوری
  • حضور پارک فناوری و نوآوری نفت در بزرگ‌ترین نمایشگاه صادراتی کشور
  • حضور پارک فناوری و نوآوی نفت در بزرگ‌ترین نمایشگاه صادراتی کشور
  • گامی نو در صنعت راهسازی/توسعه فناوری‌های قیر و آسفالت با مشارکت دانش‌بنیان‌ها
  • تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه مشکلات اقتصادی را حل می‌کند
  • ایجاد ۳۰ هکتار شهرک فناوری در خراسان شمالی