Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@22:19:10 GMT

۱۰ پروژه ورزشی در گیلان به بهره برداری می رسد

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۹۲۹۶۸

۱۰ پروژه ورزشی در گیلان به بهره برداری می رسد

ایسنا/گیلان مدیرکل ورزش و جوانان گیلان از افتتاح ۱۰ پروژه ورزشی گیلان با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد در ایام دهه مبارک فجر با حضور وزیر ورزش و جوانان خبرداد.

مریم بخشی در گفت وگو با ایسنا، در خصوص افتتاح پروژه های ورزشی گیلان در ایام دهه مبارک فجر، اظهار کرد: ۱۰ پروژه ورزشی گیلان با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد و ۳۴۰ میلیون تومان در ایام دهه مبارک فجر با حضور وزیر ورزش و جوانان به بهره برداری می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با بیان اینکه مساحت این پروژه ها ۲۷ هزار و ۲۷۵ متر است، افزود: اعتبارات مصرفی این پروژه ها از محل نفت، بنیاد مستضعفان، شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی و اعتبارات ملی و استانی می باشد.

وی با بیان اینکه تعدادی از این پروژه ها بعد از ۱۲ سال به افتتاح می رسند، گفت: این پروژه ها شامل پنج زمین ورزشی در شهرهای رشت، آستانه و آستارا و یک سالن ورزشی در فلکده رشت، سالن تیر و کمان رشت، زمین والیبال صومعه سرا، سالن تختی لاهیجان و استخر رودبار می باشد.

بخشی همچنین با اشاره به میزبانی گیلان از دو رویداد بین المللی در بهمن ماه جاری، تصریح کرد: مسابقات وزنه برداری جام جهان پهلوان نامجو انتخابی المپیک با حضور ورزشکاران ۱۶ کشور دنیا از ۱۲ لغایت ۱۶ بهمن ماه در سالن ۶۰۰۰ نفره رشت برگزار می شود. دومین رویداد بین المللی نیز مسابقات شطرنج کاسپین کاپ است که بعد از مسابقات انتخابی المپیک وزنه برداری برگزار می شود.

انتهاب پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی افتتاح پروژه در دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۲۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور منتخبان جامعه جوانان ورزشی در مناطق عملیاتی جنوب

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، حجت الاسلام والمسلمین احدی مدیرکل فرهنگی وزارت ورزش و جوانان در حاشیه سفر به خوزستان و بازدید از مشهد شهدا، شلمچه گفت: خداوند را شاکریم با جمعی از منتخبین جامعه ورزش در مناطق عملیاتی جنوب حضور پیدا کنیم.

احدی افزود: امروز فضای معنوی را در شلمچه در منطقه عملیاتی کربلای پنج پشت سر گذاشتیم و همه نسل‌های ورزشی از پیشکسوتان ورزش و جوان‌ترها حضور داشتند.

وی همچنین گفت: همین پیوند نشان می‌دهد که جامعه ورزش در کنار ۳هزار شهید ورزش کشور که در دفاع از کشورمان جان خود را فدا کردند، خواهند ماند و برای پیشبرد اهداف انقلاب و اسلام از جان و شرفشان مایه می گذارند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۱۷ سالن سینما در استان فارس
  • وزیر ورزش و جوانان: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • بهره برداری از دفتر بسیج ورزشکاران شهرستان ساری
  • ۱۴ همت پروژه اقتصادی و عمرانی گیلان در سفر رئیس جمهور به بهره‌برداری می‌رسد
  • ‌پروژه خط اختصاصی برق شهرک صنعتی فراشبند تکمیل می‌شود
  • حضور منتخبان جامعه جوانان ورزشی در مناطق عملیاتی جنوب
  • بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل
  • افزایش شمار پروژه‌های خدماتی در نفت و گاز آغاجاری
  • بهره برداری از ۱۰ پروژه حیاتی برق گیلان برای عبور موفق از تابستان
  • بهره برداری از ۴ تقاطع غیر همسطح رشت تا شب عید ۱۴۰۴