Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@18:49:01 GMT

صعود فدرر و بارتی به نیمه نهایی اپن استرالیا

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۹۳۲۴۹

صعود فدرر و بارتی به نیمه نهایی اپن استرالیا

تنیسور سوییسی و بانوی شماره یک جهان با پیروزی برابر حریفان‌شان به نیمه نهایی اپن استرالیا صعود کردند.

به گزارش "ورزش سه" به نقل از ایسنا، مرحله یک چهارم نهایی تنیس اپن استرالیا بامداد امروز (سه‌شنبه) آغاز شد و تنیسورهای برتر توانستند صعودشان را به دور بعد قطعی کنند. در یکی از مهم‌ترین بازی‌ها راجر فدرر برابر تنیس سانگرن قرار گرفت و دوباره در یک بازگشت توانست ۳ بر ۲ پیروز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تنیسور سوییسی ست نخست را با پیروزی ۶ بر ۳ به پایان رساند اما دو ست دیگر را با نتیجه مشابه ۶ بر ۲ واگذار کرد. رقابت نزدیک دو تینسور در ست چهارم دیده شد. آن‌ها گام به گام پیش می‌رفتند تا این که در امتیاز ۶ با هم برابر شدند. در گیم پایانی سانگرن تنها یک امتیاز با پیروزی در این بازی فاصله داشت اما فدرر در یک بازگشت نتیجه را به نفع خود کرد و در ست چهارم ۷ بر ۶ پیروز شد. مرد شماره سه جهان در ست پنجم راحت‌تر به کار خود ادامه داد و با نتیجه ۶ بر ۳ حریف آمریکایی‌اش را شکست داد تا در میان چهار تنیسور برتر نخستین گرند اسلم سال قرار بگیرد.

 

پیش از این، دیدارهای بخش بانوان برگزار شد و اشلی بارتی توانست ۲ بر صفر پترا ویتووا را شکست دهد تا به نیمه نهایی صعود کند. بانوی شماره یک جهان در ست نخست با نتیجه نزدیک ۷ بر ۶ پیروز شد و ست دوم را ۶ بر ۲ به نفع خود پایان داد.

 

سوفیا کنین دیگر تنیسوری بود که توانست به مرحله نیمه نهایی صعود کند.

 

راجر فدرر تنیس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: راجر فدرر تنیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۳۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود گل‌گهر به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی

شاگردان اوزونیدیس با پیروزی مقابل فجر سپاسی شیراز جواز حضور در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی را کسب کردند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز از ساعت 18:00 امروز (جمعه) در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور میزبان گل‌گهر سیرجان بود که در پایان مسابقه با نتیجه 3 بر صفر شکست خورد.

برای گل‌گهر سیرجان در این بازی خارج از خانه سعید سحرخیزان در دقیقه 14، روبرتو تورس در دقیقه 78 و مسعود زائر کاظمینی در دقیقه 86 گلزنی کردند.

قضاوت این مسابقه بر عهده حسین زمانی بود.

پیش از این تیم مس رفسنجان با شکست پیکان به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور راه پیدا کرده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صعود گل گهر به یک چهارم با پیروزی مقابل فجرسپاسی
  • جام حذفی فوتبال/ تراکتور، ملوان و گل گهر به مرحله یک چهارم صعود کردند
  • صعود گل‌گهر به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • قهرمانی دختران ایران در تنیس کمتر از ۱۲ سال غرب آسیا
  • تیم میکس ریکرو ایران از صعود به نیمه‌نهایی بازماند
  • میکس ریکرو ایران به نیمه نهایی کاپ جهانی نرسید
  • تیم میکس ریکرو از صعود به نیمه نهایی بازماند
  • کاپ جهانی تیراندازی با کمان| تیم میکس ریکرو کشورمان از صعود به نیمه نهایی بازماند‌
  • میکس ریکرو ایران به نیمه نهایی کاپ جهان نرسید
  • تیم میکس ریکرو کشورمان از صعود به نیمه نهایی بازماند