Web Analytics Made Easy - Statcounter

کانون خبرنگاران نبأ ــ همزمان با ایام فاطمیه نمایشگاه «حدیث مظلومیت» در بقعه متبرکه امامزاده یحیی‌(ع) شهرستان سبزوار در حال برگزاری است. به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ همزمان با ایام فاطمیه نمایشگاه «حدیث مظلومیت» در بقعه متبرکه امامزاده یحیی‌(ع) شهرستان سبزوار در حال برگزاری است.
همچنین این بقعه متبرکه امروز، هشتم بهمن‌ماه با برگزاری سوگواره «یاس نبوی» از ساعت 15:30 میزبان ارداتمندان به حضرت فاطمه زهرا(س) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اجرای مسابقه از تشریح خطبه فدکیه، همایش رهروان فاطمی، گرامیداشت شهدای مقاومت، برپایی ایستگاه مشاوره وقف، سخنرانی، مداحی ذاکران اهل بیت(ع)، روضه‌خوانی، برپایی ایستگاه صلواتی و کلاس‌های سبک زندگی از برنامه‌های این بارگاه مطهر در سوگواره یاس نبوی است.
امامزاده یحیی(ع) از فرزندان امام موسی کاظم(ع) است که بارگاه مطهر ایشان در مرکز شهر سبزوار قرار دارد. محمدحسین بکایی انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: نمایشگاه ایام فاطمیه امامزاده یحیی سوگواره یاس نبوی ایکنا کانون نبأ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۳۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی در زنجان آغاز به کار کرد

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین زنجان در حاشیه مراسم افتتاح این نمایشگاه، افزود: در این نمایشگاه ۹۵ غرفه از ۱۵ استان شامل زنجان، تهران، آذربایجان شرقی و غربی، همدان، قزوین، گیلان، کردستان، فارس، کرمانشاه، البزر، یزد، خراسان رضوی، لرستان و خوزستان برپا شده است.

به گزارش صدای ایران از ایرنا،سید رضا قندیلی، مهمترین هدف برگزاری جشنواره ملی اقوام را معرفی و بیان اصالت‌های اقوام ایرانی، تقویت و معرفی هویت ایرانی و اسلامی، تقویت همگرایی ملی و معرفی توانمندی‌های اقوام ایرانی ذکر کرد.

وی اضافه کرد: برگزاری چنین نمایشگاه‌های موجب می‌شود تا به پیشینه و تاریخ غنی و مؤثر کشورمان برگردیم و فرهنگ و هویت خودمان را در میان نسل جوان تقویت کنیم.

این مسوول با بیان اینکه این نمایشگاه در زنجان به مدت ۶ روز برگزار می‌شود، خاطر نشان کرد: نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی از امروز تا ۲۱ اردیبهشت از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان زنجان برای بازدید علاقه‌مندان دایر است.


دیگر خبرها

  • برنامه‌های کانون در سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران اعلام شد
  • نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی در زنجان آغاز به کار کرد
  • نقشی از شخصیت‌های قصه‌های ایرانی بر روی پوستر نمایشگاه کتاب
  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی مازندران در ساری 
  • حدیث روز | نتیجه نافرمانی پدر و مادر
  • برگزاری نشست‌های تبیین و تعالی در ۲۸۰ حوزه و کانون مقاومت خواهر و برادر
  • اجتماع بزرگ صادقیون در مشهد برگزار شد
  • برگزاری مراسم ویژه شهادت امام جعفرصادق (ع) در ۱۶۲ بقعه متبرکه گیلان
  • ۳۰۰ بقعه متبرکه استان میزبان عزاداران امام جعفر صادق (ع)
  • اجتماع عزاداران امام صادق (ع) در ۳۰۰ بقعه متبرکه استان