Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه اجتماعی ــ رئیس اوقاف و امور خیریه کرج گفت: همزمان با روز شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه(س) دسته‌های عزاداری از اقصی نقاط شهرستان به سمت امامزاده طاهر(ع) حرکت می‌کنند.

مصطفی حمزه‌زاده، رئیس اداره اوقاف کرج در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، گفت: شهادت بانوی دو عالم حضرت زهرای مرضیه(س)، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و به همین دلیل سازمان اوقاف و امور خیریه سوگواره یاس نبوی را برای این مناسبت تدارک دیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر این اساس در حرم مطهر امامزادگان کرج مراسم عزاداری از فاطمیه اول شروع شده و تا پایان فاطمیه دوم ادامه دارد.

این مقام مسئول گفت: مراسم عزاداری دهه دوم فاطمیه با سخنرانی حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین سید‌ابوذر موسوی و مدیحه‌سرایی مداحان اهل بیت عصمت و طهارت از روز سه‌شنبه، هشتم بهمن‌ماه به مدت سه شب در آستان مقدس امامزاده حسن(ع) برگزار می‌شود.

وی همچنین از حرکت دسته عزاداران فاطمی در صبح روز شهادت بانوی دو عالم خبر داد و افزود: دسته عزاداران فاطمی ساعت ۱۰ صبح روز شهادت از پنج مسیر حرکتی شامل مسجد صاحب‌الزمان خیابان پنجم، مسجد امام حسن(ع) خیابان دوم، مسجد صاحب‌الزمان شعبان آباد، مسجد صاحب‌الزمان احد آباد و مسجد جامع حسین‌آباد به سمت امامزاده طاهر(ع) حرکت و نماز جماعت ظهر و عصر در این مکان مقدس برگزار می‌شود.

این مسئول گفت: اقامه نماز عزای فاطمی با سخنرانی حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین میلانی‌نژاد و مداحی ذاکران قلندری و نوازانی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن اجتماعی اوقاف کرج امامزاده طاهر دسته های عزاداری شهادت حضرت فاطمه سوگواره قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۳۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر ۲ شهید گمنام در قم

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم گفت: پیکر مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس همزمان با ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) در مسجد مقدس جمکران به خاک سپرده می‌شوند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت الاسلام احمد لقمانپور اظهار داشت: پیکر مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس همزمان با ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) در قم تشییع و در مسجد مقدس جمکران به خاک سپرده می‌شوند.

 وی افزود: مراسم تشییع این دو شهید والامقام، روز جمعه 14 اردیبهشت ساعت 16:30 دقیقه از میدان آل یاسین تا مسجد مقدس جمکران تشییع و در صحن اصلی این مکان مقدس به خاک سپرده می‌شوند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم گفت: این دو لاله گلگون کفن در عملیات‌های کربلای 5 و عاشورا به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حال و هوای مسجد کوفه- محراب شهادت مولا امیرالمومنین(ع)
  • اهداء تخته فرش به بقعه متبرکه امامزاده شاه محمد بخش اسیر
  • ۲ شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • تشییع پیکر ۲ شهید گمنام در قم
  • سرمایه وقف به سمت رفع نیاز مردم در حرکت است
  • استقبال گسترده از فعالیت‌های فرهنگی امامزاده قاسم(ع) تهران/فعالیت‌ها با پیوست رسانه ای انجام می شود
  • حرکت سازمان اوقاف در مسیر مولدسازی و بهبود اقتصاد کشور با حمایت از شرکت‌های دانش بنیان + فیلم
  • ثبت میراثی از جهان اسلام در بروجرد
  • استقبال گسترده از فعالیت‌های فرهنگی امامزاده قاسم (ع) تهران/فعالیت‌ها با پیوست رسانه‌ای انجام می‌شود