Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: ۱۱۰ عنوان برنامه در قالب بیش از ۲ هزار مورد توسط کمیته بسیج ستاد دهه فجر اجرا خواهد شد. ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۹ استانها آذربایجان غربی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، سرهنگ تقی نجمی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با موضوع برنامه‌های کمیته بسیج دهه مبارک فجر که در محل سپاه شهدای آذربایجان غربی برگزار شد با اشاره به پاسخ کوبنده ایران اسلامی به دولت غاصب آمریکا در پی شهادت سپهبد سلیمانی اظهار داشت: پس از جنگ جهانی دوم این اقدام نخستین رو در رویی یک کشور با دولت آمریکا بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: هدف آمریکا در این اقدام مورد هدف قرار گرفت و با تابویی که در رویارویی با آمریکا ایجاد شده بود را از بین بردیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای آذربایجان غربی با اشاره به بهبود وضعیت معیشتی و ارائه خدمات رفاهی به عموم افزود: پیش از انقلاب اسلامی کوچک‌ترین اقلام مورد نیاز کشورمان از دیگر کشورها تأمین می‌شد ولی امروز به عنوان یکی از قدرت‌های نظامی در منطقه هستیم.

وی با اشاره به تقارن راهپیمایی روز 22 بهمن با چهلمین روز شهادت سپهبد سلیمانی تصریح کرد: اصحاب رسانه وظیفه ثقیلی در تبیین اقدامات نظام و انقلاب دارند تا داشته‌ها و ظرفیت‌های خود را به همگان نشان دهیم.

نجمی با بیان این که 24 کمیته در راستای اجرای برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر در شورای تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی تعریف شده یادآور شد: 110 عنوان برنامه در قالب بیش از 2 هزار مورد توسط کمیته بسیج ستاد دهه فجر اجرا خواهد شد که می‌توان به افتتاح 30 مورد پروژه عمرانی اشاره کرد.

وی با بیان این که بیش از 350 هزار نفر از یادمان‌های آذربایجان غربی در سال 98 بازدید کرده‌اند عنوان کرد: تعداد 14 استان از سطح کشور در این یادمان‌ها حضور داشته‌اند. جشنواره ره‌آورد سرزمین نور یکی دیگر از برنامه‌های شاخص اجرایی در پیش رو است که طی مراسمی از افراد برتر تجلیل به عمل خواهد آمد.

معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: انقلاب اسلامی، زنده و پویا، در پرتو ولایت‌مداری، جهاد و مقاومت شعار محوری امسال دهه فجر است.

انتهای پیام/7547/ز

R7548/P/S6,48/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۳۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشریح برنامه‌های هفته بسیج سازندگی استان قم

سرهنگ دوم پاسدار علیرضا ایراندوست در نشست خبری امروز ۱۱ اردیبهشت که به مناسبت هفته بسیج سازندگی برگزار شد، با بیان اینکه از ۱۵ تا ۲۱ اردیبهشت به عنوان هفته بسیج سازندگی اقدامات شاخص جهادگران معرفی و رونمایی می‌شود، عنوان کرد: پروژه بزرگ آبرسانی استان قم که از طریق قرارگاه امام حسن (ع) اجرا شده و بسیج سازندگی قم معین اجرایی آن در قم بود در ۱۸ اردیبهشت در روستای بیدهند و کرمجگان افتتاح می‌شود؛ همچنین در این روز پروژه دو کاربری سالن ورزشی و حسینیه روستای ویریج که با مشارکت مردم ساخته شده است نیز راه‌اندازی می‌شود.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان قم، راه اندازی چند کانال آب کشاورزی و لوله کشی، سم پاشی محل نگهداری دام‌ها، برگزاری میز‌های خدمت توسط بسیج کارمندان، طرح ویزیت رایگان شهید رهنمون و افتتاح پنج صندوق قرض‌الحسنه را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج سازندگی برشمرد.

وی با اشاره به اعطای ۱۵۷ میلیارد تومان وام تبصره ۱۸ گفت: ۹۳ میلیارد تومان این وام‌ها توسط بانک‌ها به متقاضیان واگذار شده است که در زمینه وام‌های اخذ شده رتبه اول را در بین دستگاه‌های متولی داریم.

ایراندوست با بیان اینکه همه فعالیت‌های گروه‌های جهادی توسط مرکز جهادی ساماندهی می‌شود، اضافه کرد: مرکز جهادی قم دو قرارگاه جهادی جغرافیا محور دارد که قرارگاه جهادی در غرب قم یعنی منطقه پردیسان قرارگاه حضرت معصومه (س) و قرارگاه شهدای جهادگر در شرق استان شامل؛ سلفچگان، کهک، خلجستان و جعفریه که به صورت کاملا مردمی فعالیت می‌کنند؛ تعمیر و مرمت منازل محرومین، اعطای جهیزیه و لوازم‌التحریر، بسته‌های معیشتی از جمله فعالیت‌های این قرارگاه‌ها است.

وی با اشاره به مرمت ۱۰۲ منزل محرومان و نیازمندان در سال گذشته، ادامه داد: یکی از کار‌های ویژه‌ای که امسال از طریق قرارگاه‌های جهادی صورت گرفت مشارکت در غرس درختان بود که در طول هفته روزانه هزار نهال غرس می‌شد و با اعلام فراخوان در روز‌های جمعه هر هفته مردم نیز پای کار آمدند که این فرآیند در خلجستان ادامه پیدا می‌کند.

ایراندوست حضور و استقرار ائمه جماعت و مبلغان به همراه خانواده را از بهترین روش‌های تبلیغی برای روستا‌ها دانست و گفت: در این راستا اقدامات لازم برای هفت روستا صورت گرفته و امام جماعت با خانواده خود مستقر شده است.

وی با اشاره به برگزاری پایگاه‌های علمی جهادی تصریح کرد: در گذشته کلاس‌های تقویتی با همکاری گروه‌های جهادی و با توان محدود برگزار می‌شد، اما با همکاری بسیج فرهنگیان و آموزش و پرورش طرحی اجرا می‌شود که با استفاده از ظرفیت بسیج فرهنگیان و ظرفیت مدارس این کار به صورت فراگیر انجام شود.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان قم با بیان اینکه فعالیت قرارگاه کلاسی نو در هفته بسیج سازندگی آغاز می‌شود، یادآور شد: هدف از این قرارگاه تعمیر و نوسازی مدارس است و اقدامات اجرایی این کار توسط گروه‌های جهادی تخصصی صورت پذیرفته و نظارت و معرفی مدارس به اداره کل نوسازی و توسعه مدارس استان واگذار شده است.

وی ادامه داد: ۲۴ اردیبهشت رزمایش اهدای ۳۱۳ سری جهیزیه‌ با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) در حرم حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود.

ایراندوست جشنواره روایت جهاد را مورد توجه قرار داد و گفت: ۲۵ اردیبهشت از پوستر این جشنواره رونمایی می‌شود و اختتامیه آن نیز در آبان ماه جاری برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه در دهه کرامت آذربایجان غربی 
  • تشریح برنامه‌های هفته بسیج سازندگی استان قم
  • تصویب اجرای ۱۰ طرح سرمایه گذاری، بهره برداری و بهینه سازی زیر ساخت های مدیریت تعاون روستائی
  • ۴۰ برنامه هفته بسیج کارگری در چالوس برگزار می‌شود
  • ۵۰۰ برنامه فرهنگی در هفته معلم در آذربایجان غربی برگزار می شود
  • ۵۰۰ برنامه فرهنگی در هفته گرامیداشت مقام معلم در آذربایجان غربی برگزار می‌شود
  • نیمی از تارکین و بازماندگان از تحصیل ابتدایی آذربایجان‌غربی جذب شدند
  • تجمع دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در حمایت از دانشجویان آزادیخواه
  • اشتغالزایی برای ۱۲ هزار و ۴۸۱ مددجوی کمیته امداد آذربایجان‌غربی
  • اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی